Onko miehen pitkäaikaistyöttömyys paha juttu deittimarkkinoilla, jos on muuten asiat kunnossa?
Kommentit (181)
Paljon helpompaa sulle se kumppanin hankinta on jos hankit 70-100k€ vuositulot.
Mutta eiväthän ne ole kunnossa, jos olet pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, koska sinulla on persoonallisuushäiriö. Mitä ilmeisimmin mm. huomiohakuinen persoonallisuushäiriä (F60.4)
Piti ihan tarkistaa. Ei ole. Mutta sivuosumat F60.3 ja F60.5 löytyy.
Miten tuossa on yhtään mikään kunnossa? Jokainen työtön luuseri arvelee olevansa kovinkin älykäs. Kas kun äly ei silti riitä edes aloitustason työpaikkaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tuon ikäinen on pitkäaikaistyötön, niin hopi hopi opiskelemaan uusi ala
Itse tein noin ja sainkin vuodeksi lyhyitä työpätkiä, jonka jälkeen ollut 3 vuotta työttömänä. Olen käynyt kyllä haastatteluissa, tai en enää kun työttömyys on liian pitkällä.
Menenkö taas kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat rahan perässä ja odottavat että mies pystyy ostelemaan kalliita lahjoja, siksi ne ei huoli työtöntä
Eli voisiko ap ja muut työttömät nyt sitten sisäistää tämän, kirjoittaa vaikka näytönsäästäjäksi, ettei tarvitse harva se päivä tehdä näitä samoja avauksia, kiitos.
Aina voi naiselle valehdella ja sanoa että olen tehnyt pätkätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat rahan perässä ja odottavat että mies pystyy ostelemaan kalliita lahjoja, siksi ne ei huoli työtöntä
Ja todistaakseni että en ole, minun pitäisi ottaa työtön mies elätiksi. Työttömät miehet elävät jo nyt minun verorahoillani, sitten pitäisi vielä katsoa sitä kaljan ryystämistä sohvallani? Ei kiitos. On kyllä aina äärettömän huvittavaa, kun loismies kitisee NAISTEN havittelevan miehen rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tuon ikäinen on pitkäaikaistyötön, niin hopi hopi opiskelemaan uusi ala
Itse tein noin ja sainkin vuodeksi lyhyitä työpätkiä, jonka jälkeen ollut 3 vuotta työttömänä. Olen käynyt kyllä haastatteluissa, tai en enää kun työttömyys on liian pitkällä.
Menenkö taas kouluun?
No et tietenkään vaan makaat sohvalla loppuelämäsi.
Ei, jos etsit tasoistasi naista eli naista joka myöskään ei ole työelämässä. Tuppaa vaan olemaan niin että sitten ulisette kun kauniit työssäkyvät naiset eivät kiinnostu teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Miksi? Jos mies kuitenkin tulee toimeen tuilla, eikä sinun tarvitse häntä elättää?
Hänellä on oma asunto ja oma autoJos on tarkoitus perhettä perustaa, niin tuillako kitkuteltais vaan? Ei kiitos.
No ei niillä tuilla tietenkään, vaan sen naisen palkalla. Tuet menisivät edelleen tuon miehen omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todistaakseni että en ole, minun pitäisi ottaa työtön mies elätiksi. Työttömät miehet elävät jo nyt minun verorahoillani, sitten pitäisi vielä katsoa sitä kaljan ryystämistä sohvallani? Ei kiitos. On kyllä aina äärettömän huvittavaa, kun loismies kitisee NAISTEN havittelevan miehen rahoja.
No tämä juuri ja kiitos asian pukemisesta sanoiksi :D
Mikään ei ole sen hirveämpi ajatus, kuin että 50-luvulle arvomaailmaltaan jämähtänyt työtön perseenkaivelija. Tullapa naisena töistä kotiin, ja kotona istuu sohvalla laiskanpulskea elätettävä perheenpää odottamassa palvelua ja palveluita. Ei, ei. Hyi, ei.
Tasa-arvo ei ole sitä, että mieheltä tippuu hanskat kädestä ja voi jäädä olla möllimään muiden passattavana. Ompas naiset niin tuhannen pinnallisia kun ei työtöntä porsasta katso.
En ottaisi edes kaverikseni pitkäaikaistyötöntä, saati parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä juuri ja kiitos asian pukemisesta sanoiksi :D
Mikään ei ole sen hirveämpi ajatus, kuin että 50-luvulle arvomaailmaltaan jämähtänyt työtön perseenkaivelija. Tullapa naisena töistä kotiin, ja kotona istuu sohvalla laiskanpulskea elätettävä perheenpää odottamassa palvelua ja palveluita. Ei, ei. Hyi, ei.
Tasa-arvo ei ole sitä, että mieheltä tippuu hanskat kädestä ja voi jäädä olla möllimään muiden passattavana. Ompas naiset niin tuhannen pinnallisia kun ei työtöntä porsasta katso.
Ja näitä miehiä riittää. Tunnen monia keski-ikäisenä työttömäksi jääneitä miehiä, joita vaimot elättävät. Mies ryyppää. Pahimmassa tapauksessa nainen elättää myös työtöntä poikaa joka sekin ryyppää. Nuo naiset eivät kalliista lahjoista pääse nauttimaan. Mutta elättävät yksin suvun miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö taas kouluun?
Itse menin. Opiskelin jo kolmannen tutkinnon ja sain töitä. Korona vei sen muutaman vuoden kuluttua ja nyt opiskelen taas. Mutta pyörittele sinä peukaloitasi vielä pari vuotta, ehkä sinut haetaan kotoa hyväpalkkaiseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa on yhtään mikään kunnossa? Jokainen työtön luuseri arvelee olevansa kovinkin älykäs. Kas kun äly ei silti riitä edes aloitustason työpaikkaan...
Ei pidä paikkaansa, itse pidän ihan junttina itseäni, siksen mitään töitäkään jaksa tehdä, ei löydy töitä vajukille. Siivouksessa olen liian pikkutarkka, kaupan kassalle liian paljon virheitä tekevä, raksalle liian nössö, sössisin hommat kuitenkin, halvemmaksi tulee tuet yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, itse pidän ihan junttina itseäni, siksen mitään töitäkään jaksa tehdä, ei löydy töitä vajukille. Siivouksessa olen liian pikkutarkka, kaupan kassalle liian paljon virheitä tekevä, raksalle liian nössö, sössisin hommat kuitenkin, halvemmaksi tulee tuet yhteiskunnalle.
Ohjelmointiakin opiskelin vuosia, todetakseni, että olen liian tyhmä sitäkin työtä tehdäkseni.
Toivoisin, että vaikka kaksi vuotta työttömänä olleilta, jotka eivät esimerksi uudelleenkouluttaudu vietäisiin huoletta kaikki tuet. Sitten ei olisi aikaa tehdä avauksia palstallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkäaikaistyötön mies ja mulla on velaton asunto ja auto sekä tilillä säästöjä. Sinä olet kova tyttö yleistämään ja kuvittelet että kaikki työttömät ovat persaukisia ja elävät toisten rahoilla.
Typot korjattu :-D