Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa siivossa keittiösi on juuri nyt?

Vierailija
10.01.2021 |

Siisti, vai ihan kuin pommin jäljiltä? Kuvaile keittiötäsi.

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi siisti. Ruuanlaiton jälkeen siivosin jäljet. 

Hyvä ruoanlaittajan merkki on ettei tarvitse sen jälkeen jälkiä korjata vaan ne korjataan sitä mukaan kun sitä syntyy.

Eikö se oli ihan sama milloin siivoaa, kun lopputulos on kuitenkin sama? Halusin ensin syödä rauhassa ja sen jälkeen pesin kattilan ja pannun, laitoin muut astiat pesukoneeseen ja pyyhin tason. 

Mulla on taas sellainen juttu, että jos en heti korjaa jälkiäni, niin en välttämättä korjaa niitä muutamaan päivään. Tavallaan siivoamisen jälkeen palkitsen itseni tekemlläni ruualla ja voin rauhassa syödä kun tiedän että siivosin jo jälkeni ja keittiö on siisti.

Vierailija
62/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokeittiö. Tosi siisti. Kynttilälyhty palaa baaritasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersiisti, söimme juuri päivällisen ja kone pesee astiat, minä pyyhin pöydät ja poika laittoi ruuat jääkaappiin. On aivan juhlakunnossa,niinkuin aina ,kun siellä ei olla keittiöaskareissa. Nyt on kynttelikön hämy tunnelma ja tasoilla vaa kahvin keitin+leivän paahdin.

Näin meillä aina.

Vierailija
64/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruoanlaittajan merkki on ettei tarvitse sen jälkeen jälkiä korjata vaan ne korjataan sitä mukaan kun sitä syntyy.

Eikö se oli ihan sama milloin siivoaa, kun lopputulos on kuitenkin sama? Halusin ensin syödä rauhassa ja sen jälkeen pesin kattilan ja pannun, laitoin muut astiat pesukoneeseen ja pyyhin tason. 

Mulla on taas sellainen juttu, että jos en heti korjaa jälkiäni, niin en välttämättä korjaa niitä muutamaan päivään. Tavallaan siivoamisen jälkeen palkitsen itseni tekemlläni ruualla ja voin rauhassa syödä kun tiedän että siivosin jo jälkeni ja keittiö on siisti.

Mutta kun on paljon ruokia, jotka on tarkoitus syödä heti kun ne ovat valmiita niin mites näiden kanssa? Esimerkiksi pihvit? J

Vierailija
65/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika likainen. Olen juuri menossa tiskaamaan. Keittokomerot pitäisi kieltää lailla, ne ei tunnu ikinä näyttävän puhtaalta ja vanhat kaapistot repsottaa :(

Vierailija
66/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppi keittiön pöydällä seuranaan pari leivänmurua.

Vierailija
67/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkussa. Tiskit pöydällä, tasoilla ja lattialla muruja, ruokakattilat liedellä, roiskeita. Sotkua. On. Nyyhky. Keittiönpöydällä kuitenkin leikkokukkia maljakossa. Akujen ja muun roinan keskellä. Toinen nyyhky.

No mutta kirjallisuutta kuitenkin harrastetaan. Respect.

Vierailija
68/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hysteerinen konmarittaja ja siivous addikti.

Joten putipuhdas.

Pinnat joskus pyyhkinyt 5 kertaa ja jääkaappikin pitäisi olla tyhjä.

Vierailija
69/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun opiskelin kokiksi niin opetettiin että "kokoajan siivotaan" eli mitään ei jää pöydälle kun valmistetaan ruoka/annos

En vertaisi ravintokeittiötä kotikeittiöön. Ravintolassa niitä annoksia tehdään koko ajan, mutta kotona kokataan kerran ja ei ole mitään tarvetta siivota siinä samalla vaan ihan hyvin voi siivota kaiken kerralla pois ruokailun jälkeen. 

Vierailija
70/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja puhdas.Niinkuin aina.

Vierailija
71/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kokkaa kovin usein, jos voit jättää siivoamatta useammaksi päiväksi. Minä kokkaan kerran päivässä ja siivoan vasta ruokailun jälkeen, koska teen kaksi annosta kerralla ja ruokailun jälkeen laitan loput ruuat  jääkaappiin ja syön ne sitten seuraavalla aterialla. Tykkään myös siivota tasot ihan viimeisenä kunnolla puhdistaen. 

Vierailija
72/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin siistissä kunnossa, sillä joka kerta kun laitan ruokaa ja syön aterian, niin sen jälkeen tiskaan astiat ja tuuletan huoneiston, mikäli olen paistanut tai keittänyt jotain ruokaan. Minulla on asunnossa aina tasaisen siistiä ja yksinasumisen hyviä puolia on se että tarvitsee ainoastaan siivota omat jälkensä ja tavarat löytyvät oikeilta paikoilta.

Vierailija
73/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkynen on, lattialla ruuanjämiä, tiskiallas ja liesi älyttömän likainen, lattiat täynnä villakoiria. Ei kannata siivota kun ei käy kukaan kylässä.

Vierailija
74/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersiisti, suorastaan kiiltävä! Puhtaus on itselleni puoli ruokaa enkä astu jalallanikaan p*skaiseen keittiöön, saati syö sellaisessa ympäristössä. Yksin asuvana toki tällaisen tason toteuttaminen onnistuu loistavasti.

Vierailija
75/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti.

Vierailija
76/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakkomielle hinkata pintoja puhtaiksi! Etenkin kiiltävät hanat tuovat nautintoa ja niistä voi helposti tarkastella kuvajaistansa. Omaan narsistisia piirteitä, mikä ei aina ole hyvä juttu, enkä siedä muita ihmisiä reviirilläni - varsinkaan sottapyttyjä.

Perheessä elämistä inhosin jo lapsuudessa, joten on vastenmielistä edes miettiä monen ihmisen käytön jäljiltä jäänyttä keittiötä...

Vierailija
77/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, aamulla heti imaisin Dysonilla

Vierailija
78/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvin siisti, kuten aina (keittiön  on oltava aina siisti, jonkinlainen päähänpinttymä) , mutta tiskit ovat tiskialtaassa. Joimme juuri kahvit, joten kohta tiskaan nämä kahden hengen pienet tiskit ruokailu-  ja ruuanvalmistusastioineen.  Astianpesukone hajosi vähän sen jälkeen, kun olimme jääneet miehen kanssa kahdestaan. Pidän tiskaamisesta (aivovaurio?) , enkä siksi ole hankkinut uutta,

Vierailija
79/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavieraat lähti just.

Kone täynnä puhtaita astioita. Allastasolla muutama huuhdottu lautanen ja saarekkeella 1 tarjoiluastia ja salaattikulho. Piirakkavuoka likoamassa altaassa kunnes kohta pesen sen.

Vartin kuluttua taas täysin siisti avokeittiö. Ei ongelmia eikä paineita

Vierailija
80/268 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi leipoo parhaillaan, joten keittokirja pöydällä ja vähän jauhoja ympärillä.

Tiskikone päällä, mutta tiskipöydälle jo kertynyt muutama juomalasi odottamaan tiskausta.

Tiskialtaassa pari pannua ja kattilaa odottaa minua myös, sillä siirsin juuri yli jääneen päivällisen turvaan jääkaappiin.

Ihan näyttää siltä kuin täällä elettäisiin 👍🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi