Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalityön pääsykoe 2021

Vierailija
10.01.2021 |

Kuinkas moni on tavoittelemassa sosiaalityön paikkaa syksyksi 2021? Miten/mitä olette ajatelleet lukea ennen ennakkomateriaalin julkaisua?

Itse ensimmäistä kertaa sosiaalityöhön hakevana kaipaisin neuvoja miten kyseiseen pääsykokeeseen kannattaa lukea ennen aineistoa. Olisi myös ihana kuulla miten vaikka jo sisälle päässeet lukivat kokeeseen.

Kommentit (992)

Vierailija
681/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy Lapin tulokset vaikka tein kokeen Helsingissä

Vierailija
682/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 50 lappiin ei ensikertalaisena. Ei taida olla mitään mahdollisuuksia päästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa

Vierailija
684/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasija 50 lappiin ei ensikertalaisena. Ei taida olla mitään mahdollisuuksia päästä

Ei. :((

Vierailija
685/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt koetta Rovaniemellä. Hain myös melkeen kaikkiin yliopistoihin.

Vierailija
686/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ainakin ihan sama ”opiskelijavalinta kesken” eikä mitään muuta ku todistusvalinnan pisteet.

Vierailija
687/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lapin tuloksia ei tule niille jotka saaneet paikan ylemmästä hakutoiveesta? Ehkä vähän toiveajattelua…

Vierailija
688/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää tälläne. Kuitenkin yhteisvalinta kyseessä niin pitäis tulla kaikkien yliopistojen tulokset samaan aikaan eikä vaan yhden. tässä voi arpoa ja miettiä mitä mikäkin tilanne omalla kohdalla tarkoittaa

Vierailija
689/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne tulokset ensi perjantaina vasta tule.

Vierailija
690/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosiaan, olen hakenut sh papereilla, lh tutkintokin on, jolla olisi pitänyt hakea... Siksi tuolla opintopolussa nuo tekstit että tutkinto millä haen, ei kelelpaa. No, en oo päässy lappiin, mun pisteet 6. Tiedän et monivalinta meni päin persettä. Olen siinä erittäin huono. Mulla on yks muu koulutus, joak on kesken koska en saa tenttiä läpi vaikka luen kuinka, ilmeisesti koska monivitun valinta. Mutta hei - en varmuudella pääse yliopistoon näillä pojoilla. Joten mitäs tässä. Jatketaan paskaa lifeä. Elämä on. Ei kannata koskaan yrittää mitään. Kannattaa vaan antaa olla. Vain olla paikoillaan.

Vierailija
691/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain opiskelupaikan Lapista, mutta odottaa vielä Helsingin tuloksia, koska Lappi oli itsellä 2.vaihtoehto.

Toki omalta osalta koe meni penkin alle eli en usko Helsinkiin olevan mahiksia, mutta Lappi kutsuu. :) 

692/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!!

Vierailija
693/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain opiskelupaikan Lapista, mutta odottaa vielä Helsingin tuloksia, koska Lappi oli itsellä 2.vaihtoehto.

Toki omalta osalta koe meni penkin alle eli en usko Helsinkiin olevan mahiksia, mutta Lappi kutsuu. :) 

Paljon onnea paikasta! :)

Vierailija
694/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9pistettä monivalinnasta, joten siihen tyssäs. 11 raja, että essee olisi tarkistettu. Jos olisin saanut esseestä esim 20p, olisin ensikertalaisena päässyt sisään Lappiin. Musta on aika paskea, että niitä esseitä ei tarkistettu, jos et saanut 11 tai enemmän monivalinnasta. Essee kuitenkin mielestäni mittaa osaamista paremmin, ja kykyä menestyä yliopisto-opinnoissa. Mulle on noi monivalinnat aina tosi hankalia, ja kysymysten asettelu kokeessa oli ihan hanurista. No, avoimessa jatketaan. Huvittaa, kun perusopintojen ka 4.6, ja silti en pääse sisään...🙄

Vierailija
695/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sair pisteitä ja ooks enskert? Ite Lappi ensker varasija 1 kokeel atm🥵🤞🏼

Vierailija
696/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä hermo kun tulokset eivät näy…

Vierailija
697/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Lappiin ei-ensikertalaisena, enkä päässy. En tajua miten koe meni niin penkin alle, etten saanut toisesta osiosta 7 pistettä vaikka ajattelin juuri sen menneen hyvin. Noh, ei kai siinä. :D

Vierailija
698/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon sair pisteitä ja ooks enskert? Ite Lappi ensker varasija 1 kokeel atm🥵🤞🏼

Eiköhän nuo jonot vielä liiku, joten todennäköisesti sinäkin vielä pääset Lappiin.

Omia pisteitä tosiaan 33 (ja tein monia älyttömiä virheitä kokeessa, joista olen jo aiemmin palstalla kertonut). Tosiaan enska olen eli pisteeni riittivät hyvin Lappiin sisään. Nyt innolla luen Lapin weboodia ja tutustun tuleviin kursseihin (sekä etäsuoritustapoihin). :)

Vierailija
699/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33/60 pääsykokeella sisään on kyllä todella alhaisilla pisteillä. Mikä ei siis ole siitä pois, että upea juttu että pääsit sisään ja sinusta tulee varmasti hyvä sosiaalityöntekijä.

Jännää nähdä, mitkä ovat pisterajat muualle.

Vierailija
700/992 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö siis jostain paljonko sai 1. ja 2. osiosta? Mulla ei näy kuin nuo yhteispisteet.

Ketju on lukittu.