Sosiaalityön pääsykoe 2021
Kuinkas moni on tavoittelemassa sosiaalityön paikkaa syksyksi 2021? Miten/mitä olette ajatelleet lukea ennen ennakkomateriaalin julkaisua?
Itse ensimmäistä kertaa sosiaalityöhön hakevana kaipaisin neuvoja miten kyseiseen pääsykokeeseen kannattaa lukea ennen aineistoa. Olisi myös ihana kuulla miten vaikka jo sisälle päässeet lukivat kokeeseen.
Kommentit (992)
Koska ne sosiaalityön varasijat liikkuvat!!! Ärsyttää kun mitään ei tapahdu!!
Vierailija kirjoitti:
Koska ne sosiaalityön varasijat liikkuvat!!! Ärsyttää kun mitään ei tapahdu!!
Rupeavat varmaan liikkumaan tossa heinäkuun alussa, kun koe valintojen tuloksia alkaa tippumaan. Eniten varmaan liikkuvat siinä kohdassa kun sosiaalityön tulokset tulevat ja ihmiset mahdollisesti pääsevät ylempiin toiveisiinsa. Mutta luulisi myös että esim. Psyka ja muut sosiaalitieteet vaikuttavat mahdollisesti vaikuttavat.
sostyö tulokset 2019 tulleet 27.6, jospa siis pian alkaisi kuulua. Viimevuonna heinäkyyn 7, mutta koronan vuoksi pidetty toinen vaihe vrm voinut vaikuttaa
Psykologian hakukohteisiin ilmeisesti ilmestyneet koepalkit opintopolkuun. Helkkari sais meillekin jo ilmestyä niin loppuis tämä tuska.
Ei jaksa odottaa. Oon hemmetin kärsimätön ja kattonu tänään jo viiesti opintopolkua.
Miksi ihmeessä ei voida vaan etukäteen päättää, että ilmoitetaan vaikka 10.7. klo 15 tms.
Oli päätökset tehty aiemmin tai ei.
:)
Vipusen tulkitsija!! Kerrotko taas montako on tällä hetkellä ottanut paikan vastaan Helsingin sosiaalityössä? Viime metreillä mennään ja sitten en enään kysele. :)
Nyt on opintopolussa lisätiedot palkki…!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on opintopolussa lisätiedot palkki…!
Mullakin näkyy nyt Kuopioon ainakin noi valintakoepalkit. Huhuh, nyt se taitaa sitten olla menoa.
Se lisätiedot-palkki on kyllä ollut siellä jo viikkotolkulla, ja siellä näkyy yhä vain todistusvalinta.
Eli eiköhän ne tulokset ilmoiteta ensi viikon perjantaina.
Mulle on tullut palkit valintakoejonoista kuopion ja rovaniemen kohdalle!
Mulla ei näy palkkia valintakoejonoon. Turkuun hain.
Vasta kuopion ja rovaniemen valintakoekohdat tullu! (Hain kaikkiin niin muissa ei näy vielä) jaiks nyt jännittää
Vierailija kirjoitti:
Se lisätiedot-palkki on kyllä ollut siellä jo viikkotolkulla, ja siellä näkyy yhä vain todistusvalinta.
Eli eiköhän ne tulokset ilmoiteta ensi viikon perjantaina.
Eiköhän ne tulokset tule tänään, tai viimeistään pe.
Varasijat kadonneet kahesta alimmasta kohteesta, ylimmissä on vielä.. mitähän mahtaa meinata
asdfsfdsf kirjoitti:
Varasijat kadonneet kahesta alimmasta kohteesta, ylimmissä on vielä.. mitähän mahtaa meinata
Mitkä kohteet sulla on alimpana?
asdfsfdsf kirjoitti:
Tarkoittaa että olet päässyt ylempiin toiveisiin. Et voi olla enää varasijalle jos ylempänä oleva kohde on hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
asdfsfdsf kirjoitti:
Tarkoittaa että olet päässyt ylempiin toiveisiin. Et voi olla enää varasijalle jos ylempänä oleva kohde on hyväksytty.
Itseasissa juuri jodelissa tästä juteltu, ja kuulema osalla poistuu sijat ja osalla ei. Eli ei kannate luottaa kun vasta tuloksiin.
Olen hermoraunio. Nyt kahen jälkeen vois tulla tuloksia.
Ylempänä voi olla joku toinen ala ja esim.2.sosiaalitieteet Hki ja 3. sosiaalityö Hki,niin kyllä vaan voi liikkua,jos vaikka Turun lääkis ekana.