Onko 35+ iässä enää mielekästä toivoa saavansa ekalla kierroksella olevan naisen joka haluaisi perustaa perheen
Sinkkuja löytyy vaan ero ja lapsi tai pari niillä tuntuu olevan aina... :(
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole mahdotonta, mutta perheen perustamisiässä olevat naiset ovat sen perheensä jo tuonikäisinä perustaneet. Lähes nelikymppistä miestä monet alle kolmekymppiset pitävät liian iäkkäänä, mutta ainahan voi löytyä poikkeustapaus.
Kun perheen perustaminen viivästyy, se mutkistuu huomattavasti.
Onhan niitä näkynyt tinderissä naisia jotka haaveilee ensimmäisestä lapsesta ja ikää niillä on 35-39v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole mahdotonta, mutta perheen perustamisiässä olevat naiset ovat sen perheensä jo tuonikäisinä perustaneet. Lähes nelikymppistä miestä monet alle kolmekymppiset pitävät liian iäkkäänä, mutta ainahan voi löytyä poikkeustapaus.
Onhan niitä näkynyt tinderissä naisia jotka haaveilee ensimmäisestä lapsesta ja ikää niillä on 35-39v.
Minäkin tiedän muutaman tällaisen, eikä näissä naisissa ole mitään ns. vikaa.
Tiedän myös useampia joilla on onnistunut, ja siksi sanonkin AP:lle että älä luovuta!
Mitä tahansa voi vielä tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös useampia joilla on onnistunut, ja siksi sanonkin AP:lle että älä luovuta!
Mitä tahansa voi vielä tapahtua.
Ulkonäöllisesti niissä naisissa ei ollut vikaa eli kyllä syy täytyy olla siinä että eivät ole tulleet paksuksi vaikka ovat yrittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunki kimpussa tinderissä enimmäkseen lapselliset naiset, niitä on laidasta laitaan, lihavia, rumia ja nättejä ja ne jotka ei ole lapsellisia niin ovat b-korin porukkaa joita en huoli.
90 prosenttia suomalaisista miehistä (yli 35-vuotiaat sinkkumiehet) on b-korin porukkaa. Juuri siksi yli 35-vuotiaat naiset ovatkin päättäneet pysyä sinkkuina, aloittaa lesbosuhteen, tai ryhtyä perustamaan perhettä yksin (lapsen isä on spermapankista valittu).
Tiesittekö muuten, että suomalaiset naiset ottavat ulkomaalaisen aviomiehen huomattavasti useammin kuin mitä suomalaiset miehet ottavat ulkomaalaisen vaimon? Syynä on se, että suomalaiset naiset tietävät, että kotimaan tarjonta on b-korin porukkaa. Parempia aviomiehiä löytyy ulkomailta.Tilastokeskuksen rekisteristä voi kuka tahansa pyytää tietoja avioliitoista. Ei ole mikään "salaisuus", että suomalaiset naiset lähtevät usein ulkomaille etsimään aviomiehiä. Suosittuja maita on ovat muun muassa Ruotsi ja Iso-Britannia.
Minkä korin porukkaa sinä mahdat olla, kun noin rumasti yleistäen puhut miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, mutta ap:n ei kannata enää aikailla yhtään ja etsiä se sopiva nainen. Ensin pitää löytää ja tutustuakin ennen lasten miettimistä, jolloin ikää tulee lisää molemmille. Myös isän korkea ikä on lapselle riski.
Suomessa miehillä on kyllä ihan käsittämätön asenne sinkkuäitejä kohtaan!
En ole törmännyt tähän asenteeseen muissa (Euroopan) maissa. En katsele itseäni vanhempia, enkä ole deittaillut sinkkuisiä.
Suomeen palattuani huomasin että useampikin keskustelu kariutui siinä vaiheessa kun mainitsin lapseni! Eikä ollut mistään alfoista kyse.
Sinkkuäidit - lämmin suositus etenkin Britannialle, Ruotsille ja Sveitsille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne naarakset on jo pilalla tuossa iässä. Niillä on joko kersoja, ne on läskejä tai MT-tapauksia, pahimmilla on kaikki nuo yhtäaikaa päällä. Sellaista normaalia naista, normaali painoista, täysipäistä kakaratonta ja ei koko nuoruuttaan qullicarusellillä ajellutta kyläpyörää ei tahdo enää +30 jälkeen löytää.
Voi taivas mitä lätinää!
Uskon, että sinä et löydä ketään joka
haluaisi olla kanssasi.
Mä en huolisi edes tuttavaksi noin kitkerää
tyyppiä.
Anna kun arvaan: yläpeukutit kuitenkin tuota kommenttia, missä 35 + miehet (suomalaiset) haukutaan maanrakoon?
Ohis
Kylläpä kirjoitat nätisti ja asiallisesti! Sinullahan tuntuu olevan oikein asiantuntemusta, äitisi on varmaan ollut / on juuri tuollainen. Ja kun sitä kuitenkin kysyt, niin ainoat karusellit, missä itse olen pyörinyt, sijaitsevat paikoissa nimeltään Linnanmäki ja Särkänniemi.[/quote]
Totuus näköjään sattuu :D Sellaista se elämä on, se on ikävää joutua nokatusten tosiasioiden kanssa.[/quote]
Totuus on, että sun ja kaltaistesi kommentit suorastaan huutavat katkeruutta, epäonnistumista ja pyrkimystä alistaa toisia, koska unelmakumppanin puute ja häviäminen vituttaa.
Niin se vaan on. Sori :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa voi vielä tapahtua.Ulkonäöllisesti niissä naisissa ei ollut vikaa eli kyllä syy täytyy olla siinä että eivät ole tulleet paksuksi vaikka ovat yrittäneet.
Okei no näillä omilla tuttavillani ongelmana on ollut löytää sopiva mies ja sitten jos sellainen on löytynyt, ovat tulleet raskaaksi eikä tietenkään ole sitten missään Tinderissä heiluneet kun perhe on perustettu.
Minulla on kivat lapset ja kiva exä. Silti olen törmännyt juuri tuohon pelkoon, että joutuu elättämään vieraan miehen lapsia. Olisiko parempi, jos olisin leski? Silloinhan voisin salaa haikailla vielä entisen perään. Nyt en sitä tee. Rasismikin perustuu pelolle, että ulkomaalaiset tulee ja vie naiset. Missä suomalaisen miehen itseluottamus?
Kyllä yli 35v lapseton henkilö on epäilyttävä. Krooninen nirso, jotain sosiaalisia ongelmia, todennäköisesti epärealistinen kuva elämästä tai odottaa prinssiä/ prinsessaa.
Ja sitten on vielä vara arvostella henkilöitä jotka ovat rakastuneet, saaneet ihania lapsia, eläneet.
Poikkeuksena tahattomasti lapselliset ja pariskuntavelat.
Nämä yksin ulisijat ovat asemalle jääneitä jotka pitävät itseään naftaliinissa ja jäävät kehittymättä.
Millainen itse olet? Millaisia vaatimuksia on naiselle?
No itse olen vielä karvan alle kolmikymppinen nainen, mutta aika menee nopeaa eli kohta minäkin olen 35+.
Tällä menolla olen pariutumiskunnossa joskus vuosien päästä jos silloinkaan, sen verran vaikeaa on itseni kanssa ja ylipäätään aikuistua. Tuntuu edelleen että oisin pentu ja maailma vaatimuksineen ahdistaa.
Ärsyttää tämmönen asenne mitä täällä viljellään, että kaikilla pitäisi olla ne perheet ja parisuhteet viimeistään 30-35-vuotiaana tai muuten on ihan surkimus joka jää yksin vaikkei haluaisi.
Tunnen moniakin 35+ iässä pariutuneita ja lisääntyneitä ihmisiä, kyllä niitä on vaikka täällä tykätään korostaa vain sitä yhtä standardien mukaista keskiverto-ihmisen muottia jossa mitään ei saa tehdä liian aikaisin eikä liian myöhään.
Ei kaikilla anna elämäntilanne myötä lisääntyä siinä optimaalisessa 28-32 vuoden iässä.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen vielä karvan alle kolmikymppinen nainen, mutta aika menee nopeaa eli kohta minäkin olen 35+.
Tällä menolla olen pariutumiskunnossa joskus vuosien päästä jos silloinkaan, sen verran vaikeaa on itseni kanssa ja ylipäätään aikuistua. Tuntuu edelleen että oisin pentu ja maailma vaatimuksineen ahdistaa.Ärsyttää tämmönen asenne mitä täällä viljellään, että kaikilla pitäisi olla ne perheet ja parisuhteet viimeistään 30-35-vuotiaana tai muuten on ihan surkimus joka jää yksin vaikkei haluaisi.
Tunnen moniakin 35+ iässä pariutuneita ja lisääntyneitä ihmisiä, kyllä niitä on vaikka täällä tykätään korostaa vain sitä yhtä standardien mukaista keskiverto-ihmisen muottia jossa mitään ei saa tehdä liian aikaisin eikä liian myöhään.
Ei kaikilla anna elämäntilanne myötä lisääntyä siinä optimaalisessa 28-32 vuoden iässä.
Sinähän juuri vahvistit olevasi vielä pentu ja ahdistunut kolmekymppisenä.
Eli ongelmainen.
Kuten sanoin niin kolmekymppisenä ja siitä yli, jotain ongelmia on, jollei kykene elämään aikuisen elämää.
Tsemppiä aikuistumiseen, jaksamiseen, itsesi ymmärrykseen.
Hedelmällisyys laskee jo, ja ehkä se on hyväkin näissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset miettinyt aiemmin. Turha syytellä kun muut ovat eläneet elämää.
Miksi näin ylimieliseltä ja ymmärtämättömältä kuulostava kommentti? Joskus suhteet ei toimi ja parempi ettei niihin ehditty tehdä lapsia. Elämässä voi olla kaikenlaista, että ei ehdi edes ajatella parisuhdetta moneen vuoteen.
Chinchi kirjoitti:
Kyllä yli 35v lapseton henkilö on epäilyttävä. Krooninen nirso, jotain sosiaalisia ongelmia, todennäköisesti epärealistinen kuva elämästä tai odottaa prinssiä/ prinsessaa.
Ja sitten on vielä vara arvostella henkilöitä jotka ovat rakastuneet, saaneet ihania lapsia, eläneet.
Poikkeuksena tahattomasti lapselliset ja pariskuntavelat.
Nämä yksin ulisijat ovat asemalle jääneitä jotka pitävät itseään naftaliinissa ja jäävät kehittymättä.
Ehkä me yritetään vain välttää siirtämästä kaikkea ylisukupolvista kuonaa lapsille.
Olin nuorena tyhmä ja lähdin uusperhekuvioon eronneen miehen kanssa. Ei kannata.
30-35-vuotiaita naisia on varsinkin koulutetuissa hyvinkin etsimässä vielä kumppania perheen perustamiseen. Rohkeasti profiilit alustoille, että tosimielellä etsit elämänkumppania, ja haaveena perhe.
Älä laita ikähaarukkaa liian alas, niin kuin miehet usein tekee, on luotaantyöntävää. Pitäisin Max 7-8 v nuorempaa alarajana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kivat lapset ja kiva exä. Silti olen törmännyt juuri tuohon pelkoon, että joutuu elättämään vieraan miehen lapsia. Olisiko parempi, jos olisin leski? Silloinhan voisin salaa haikailla vielä entisen perään. Nyt en sitä tee. Rasismikin perustuu pelolle, että ulkomaalaiset tulee ja vie naiset. Missä suomalaisen miehen itseluottamus?
Anna kun arvaan; oot suomalainen valkoinen nainen, ja sun lapset on tummempaa sävyä?
No tietenkin riippuu siitä kuinka paljon yli +35-vuotias on, mutta itse ainakin etsin ensisijaisesti lapsetonta ja ekalla kierroksella olevaa miestä siihen asti kunnes totesin, että perheenperustamisen aika on kohdaltani peruuttamattomasti ohi.
Ei minun kyllä tarvinnut missään vaiheessa hätistellä pois tokalla/kolmannellakaan kierroksella olevia miehiä :-(
N40+