Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mikä bruttopalkka kuukaudessa on riittävästi naisella, jotta voisit kuvitella tapailemaan tätä? Entä seurustelemaan? Entä elämänkumppaniksi?

Vierailija
09.01.2021 |

Nykyään yhä useampi mies on korkeakoulutettu, ja hyvissä töissä. Mies ei tunnetusti enää pariudu köyhän, hyväksikäyttävän lokin kanssa, eli naisen pitää aina tienata edes vähän enemmän kuin mies, ja sen takia yhä useampi nainen on ns. "kelpaamaton" suhteeseen miehelle.

Mikä on sinun rajasi naisen kuukausipalkalle?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulee omillaan toimeen ja on joskus varaa johonkin ylimääräiseen, mitä voisi yhdessä tehdä. Matkustelua esim kerran vuodessa ja jotain pientä mukavaa lisäksi. Kyse on myös säästäväisyydestä, onhan ihmisiä joilla ei ikinä ole rahaa mihinkään vaikka työssä käyvät. Tavoitteena on tavallinen elämä, joka ei ole jatkuvaa köyhäilyä vaikka varakaskaan ei tarvitse olla. 

42/46 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitilanteessa osapuilleen sama kuin minulla. Sama koulutustaso olisi myös toivottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/46 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiköyhää naista en huoli. Sanotaanko että ylintä desiiliä olis tulojen oltava

Muuten suhde on epätasa-arvoinen

Vierailija
45/46 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, kunhan nainen on ihana ja minä kelpaan hänelle.

Vierailija
46/46 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo miehet on tosi simple: tsekkaavat ekaks ulkonäön, jos se on mukiinmenevä, niin alkaa hienovarainen utelu palkasta ( tyyliin millä alalla, onko määräaikainen, onko provikkaa) ja jos ei oikein mitenkään irtoa k. tieto niin heittävät suoraan ( sori, jos nyt kysyn suoraan mutta paljonko teidän alalla maksetaan  ? tai ei oo tarkoitus udella, mutta ihan mielenkiinnosta minkälaista palkkaa tosta saa ymv. ) eli mimmin rahataso on saatava esiin tavalla tai toisella. Itse pyrin aina ilmoittamaan alakanttiin, teeskentelmään selkeästi köyhempää mitä olen ( olen käyhästä kodista, joten tuon teeskentely on helppoa ja tosi mielenkiintoista) ja sitten jää seuraamaan naivin oloisena miehen mikroilmeitä ( yritän peitellä supertarkkaavaisuuttani tuolla hetellä), koska saan melkein orkut, kun huomaan miten miehen suupielet liikkuvat - olenko mukiinmenevä vielä huonopalkkailmoitukseni jälkeen. Jos ko. inssimies, niin näen ja suorastaan kuulen kun hän räknäilee pisteitä yhteen, pääsenkö jatkoon, paljonko pointseja sain habituskestani ja korvaisko keskiarvoa parempi habitukseni surkeapalkkaisuuteni vai voisko ton palkkajutun nyt kuitenkin ohittaa. No suurimmalle osalle miehistä huonopalkkaisuuteni on ihan ok, koska nyt aletaan lähestyä miehen suosikkitopikkia, jonka haluavat aina kysellä - reikä asia. Nyt alkaa kiertelykyssärit - onko ollut monta seurustelukumppania ja  tuota diipa daapaa ja mitenkä haluisinko tulla kattoo hänen kämppäänsä kun on juuri hankkinut sitä ja tätä tai jotain muuta "tyhjää esiteltävää", mutta tuo viimeinen kyssäri on se minkä mies haluaisi kysyä jo ekaks, millään muulla ei niin suurta väliä. Mutta mies tietää, että jos kysyy tulee takuuvarmat pakit, siksi noihin muihin smalltalkkeihin pitää uhrata energiaa ja joka kerran kun homma menee tuon kaavan mukaan, niin liukenen paikalta  eli  vois melkein äänittää tai ois pitänyt äänittää nää kaikki keskustelut, niin ois mummonakin mukavaa kuunneltavaa. 

Repesin, nappiin kirjoitettu 😂😂😂😂😂