Mitä teet ekana kun koronarajoitukset poistuvat?
Kommentit (83)
Menen rock baariin ja moshaan niin maan pirusti pilkkuun asti! Ja alan väijymään lempi bändini keikkakalenteria.
Jatkan pilatesta ja tapaan ystäviäni kahvilassa tms.
Matkustan, laukut odottaa jo valmiina.
Nuo on ainoat asiat mitä viimevuodesta puuttui.
Uimassa kävin tänäänkin kaverini kanssa. Meillä on viestiryhmä missä sovitaan ajat ettei kaikki tule samaan aikaan
Todennäköisesti itken vuolaasti, koska olen niin iloinen ja helpottunut.
Rajoitukset ei ole muuttanut elämääni mitenkään, mutta sitten olisi edes mahdollisuus työllistyä (ravintola-ala), alkaa työttömyyspäivät loppumaan. 😓
Mä en tee mitään. Rajoitusten poistuminen ei tarkoita, että korona olisi poistunut. Tämä virus on tuhonnut elämäni. Ne ajat, kun kykenin huoletta astumaan ovesta ulos, liikkumaan väkijoukoissa pelkäämättä ja elää suurimman osan ajasta ajattelematta tauteja ovat ohi. Musta ei enää tule ehjää ihmistä. Jään siis luultavasti vain kotiin.
Ensin laivalle, haen lastin juotavaa ja tilaan reisun, jatkan harrastusta. Menen teatteriin festareille ja istun terasseilla perseeni linttaan. Hengittelen ja otan arskaa koska toivon että kesällä jo ollaan voitolla.
Menen työpaikalle töihin. Olen kyllästynyt etäilemään jatkuvasti. Lähden risteilylle. Menen elokuviin. Käyn ravintolassa syömässä. Vietän hotelliviikonloppuja. Käyn jossain taidenäyttelyssä.
Menen uimahallin, kuntosalille ja festareille
Todennäköisesti käyn suihkussa ja puen päälleni. Kuten muinakin aamuina.
Vierailija kirjoitti:
Menen vanhemmilleni kylään (ovat vanhoja). Tapaan kaikki harvat läheiset ihmiseni. Menen elokuviin ja syön siellä irtokarkkeja.
Poltan kaikki maskit.
voivat kyllä sairaalassa estää kun koitat sinne tunkeutua polttamaan maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee mitään. Rajoitusten poistuminen ei tarkoita, että korona olisi poistunut. Tämä virus on tuhonnut elämäni. Ne ajat, kun kykenin huoletta astumaan ovesta ulos, liikkumaan väkijoukoissa pelkäämättä ja elää suurimman osan ajasta ajattelematta tauteja ovat ohi. Musta ei enää tule ehjää ihmistä. Jään siis luultavasti vain kotiin.
Se, että korona saattaa jäädä tänne, ei tarkoita sitä, että korona olisi enää niin vaarallinen kuin se on aikaisemmin ollut. Se ei myöskään tarkoita sitä, että tartuntariski olisi silloin enää läheskään niin korkea kuin mitä se nyt on.
Kyllä Suomessa ihan tälläkin hetkellä jossain piileksii myös esim. tuhkarokkoa, mahdollisesti poliota ja kenties jopa tuberkuloosiakin. Lisäksi on esim. tuhansia HIV-positiivisia Suomessa tälläkin hetkellä. Mutta tuskinpa sinä jokapäiväisessä elämässäsi noiden tautienkaan tartuntariskiä pelkäät? No joo, HIV ei tartu kuin veren tai eritteiden välityksellä, mutta kuitenkin.
Typerä kysymys. Eivät rajoitukset tule poistumaan. Koska ja minkä ihmeen takia ne poistuisivat? Kyllä maailmassa tauteja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Menen työpaikalle töihin. Olen kyllästynyt etäilemään jatkuvasti. Lähden risteilylle. Menen elokuviin. Käyn ravintolassa syömässä. Vietän hotelliviikonloppuja. Käyn jossain taidenäyttelyssä.
MIten meinasit tehdä nuo kaikki ENSIMMÄISENÄ. Kyllä sun pitää joku valita, et voi noita millään tehdä kaikkia yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että korona saattaa jäädä tänne, ei tarkoita sitä, että korona olisi enää niin vaarallinen kuin se on aikaisemmin ollut. Se ei myöskään tarkoita sitä, että tartuntariski olisi silloin enää läheskään niin korkea kuin mitä se nyt on.
Kyllä Suomessa ihan tälläkin hetkellä jossain piileksii myös esim. tuhkarokkoa, mahdollisesti poliota ja kenties jopa tuberkuloosiakin. Lisäksi on esim. tuhansia HIV-positiivisia Suomessa tälläkin hetkellä. Mutta tuskinpa sinä jokapäiväisessä elämässäsi noiden tautienkaan tartuntariskiä pelkäät? No joo, HIV ei tartu kuin veren tai eritteiden välityksellä, mutta kuitenkin.
Ja siihen koronan myöhempään vaarallisuuteen voi sanoa, että rokotetuille korona on erittäin, erittäin harvoin vakava. Pfizerin rokotteella Ylen uutisten mukaan noin kävi 1:lle 21000:sta. Plus että aikojen saatossa korona todennäköisesti mutatoituu vaarattomampaan suuntaan.
Aikaisempien kommenttien perusteella jään kotimaan odottelemaan uusia rajoituksia. Ekana luulin, että otsikko oli, kun koronasta on päästy eroon tms.
Jos se Thl:stä on kiinni niin eivät poistu meidän elinaikanamme.
Ku koronasta päästään kokonaan eroon, nii lähen iha ekana vanhempie luo. :) Sit lumilautailee isoveljen kaa, jos rinteet on vielä sillon auki. Yhes kylpyläs haluisin käydä, mut en uskalla. :( Keilaamas olis joskus tarkotus käydä. Sosiaalisten tilanteiden pelosta ku kärsin, nii keilahallit ahdistaa, mitä oon niitä videoilta nähny, se meteli jamuut ihmiset, mut haluisin haastaa itteeni. Olis myös kivaa mennä tekee sudokuja torille. :)
Jatkan ryhmäharrastusta, menen uimahalliin, menen teatteriin, leffaan, oopperaan, konserteihin, festareille, ravintoloihin, kylpylöihin. Pidän juhlat! Aah sitä riemun päivää!