Otatko koronapiikin?
Miten on otatko sinä koronapiikin?
Kuulun riskiryhmään kun on D2 ehkä minun on parempi ottaa se piikki.
Kommentit (85)
Otin maanataina. 1. pistoksen jälkeen pistoskohta tuntui vähän aristavalta ja seuraavana päivänä oli päänsärkyä. Enää ei mitään vaivaa havaittavissa.
Alkuun mietin, että odotan ja katson miten rokote tehoaa ja tuleeko rokotetuille vakavia haittavaikutuksia tai jääkö rokotteen teho lyhytaikaiseksi.
Muutin mieleni, kun näin miten vakavia ja pitkä-aikaisia jälkioireita tartunnan saaneille voi tulla. Ja vaikka en itse todennäköisesti koronaan kuolisi, en halua myöskään altistaa omia läheisiäni ja välillisesti tartuttaa esimerkiksi isovanhempiani.
En näin nuorena urheilijana pelkää vakavan muodon tuomaa kuolemanriskiä. Mutta en myöskään ota riskiä, että mahdollisesti jopa kuukausiksi/loppuelämäksi elimistööni jää fyysisiä tai neurologisia oireita.
Otan, heti kun saan. Korona ei minua pelota, en ole huolissani itsestäni. Mutta teen sen niiden puolesta, jotka eivät itse terveydellisistä syistä voi rokotetta ottaa. Haluan turvata vanhempieni ja pienen siskonpoikani terveyden.
Meidän jokaisen terveen tulisi ottaa rokote, kaikkein heikompien puolesta.
Lupaan harkita vakavassti...seuraavat 40 vuotta. Sitten teen päätökseni. Lupaan sen kautta sieluni
Vierailija kirjoitti:
Otan, heti kun saan. Korona ei minua pelota, en ole huolissani itsestäni. Mutta teen sen niiden puolesta, jotka eivät itse terveydellisistä syistä voi rokotetta ottaa. Haluan turvata vanhempieni ja pienen siskonpoikani terveyden.
Meidän jokaisen terveen tulisi ottaa rokote, kaikkein heikompien puolesta.
Juot varmaan viinaaki niiden puolesta jotka eivät itse voi. Alaikäinen saa kokea huppelin jos juot sen puolesta?
Nyt kerrotaan että koronapiikin ottaneita ihmisiä on useita kuollut.
Koronapiikistä tullut viimeinen piikki.
Jaa-a. Mulla on harvinainen reumasairaus, pelottaa, miten reagoisi rokotteeseen. Toisaalta pelottaa myös, miten kävisi itse taudin kanssa. Suo siellä, vetelä täällä.
en ota ennenkun kaikki muut on otanut sen ensin
Olen jo ottanut, ei mitään haittavaukutuksia. Muutkin rohkeasti ottamaan, vähän pistää mutta ei satu.
Eihän tää korona lopu muilla kun rokotuksilla.
Vierailija kirjoitti:
En ennen kuin olen vakuuttunut sen turvallisuudesta. En ole rokotevastainen tai kriittinenkään, mutta tämä rokote on aivan liian nopeasti tehty ja tehokkaaksi todettu. Se pistää hälytyskellot soimaan.
Mikä ihmeen " tämä rokote ", niitä eri rokotteita on aika monta minkä voi saada ja on myös eri tyyppisiä rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
En ennen kuin olen vakuuttunut sen turvallisuudesta. En ole rokotevastainen tai kriittinenkään, mutta tämä rokote on aivan liian nopeasti tehty ja tehokkaaksi todettu. Se pistää hälytyskellot soimaan.
Höpöhöpö. Tätä on tehty 12v sarsiin. Valmiit pohjat. Lisäksi rahaa kipattu huolella. Tottakai rattaat pyörii siksi nopeemmin. Miten vaikee tätä monen käsittää.
Tällä hetkellä sanon että en ota. Sitä en tiedä muuttuuko mieli ennen omaa vuoroa
Vierailija kirjoitti:
Näitä uhreja on jo paljon. Myös nuoria ja terveitä ihmisiä on menehtynyt komplikaatioihin k-rokotteen jälkeen.
Suomesta raportoitiin julkisesti ensimmäiset 3 menehtymistä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?Enpä sitten uskalla ottaa.
Lukemattomia kertoja on jo kerrottu, miksi se on voitu valmistaa niin nopeasti. Tietoa löytyy asiasta kyllä jos haluaisit lukea.