Otatko koronapiikin?
Miten on otatko sinä koronapiikin?
Kuulun riskiryhmään kun on D2 ehkä minun on parempi ottaa se piikki.
Kommentit (85)
Nyt ei oo narkki jaossa mitään ilmasia piikkejä.
Onko piikki ilmainen vai vai täytyykö siitä jotain maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Kai se on pakko........ En vain ole hirveän innokas tähän aivan uuden ajan rokotteeseen. Vähän kuin pitäisi kaatua taakse päin ja luottaa siihen, että joku ottaa kopin. Nyt pitäisi luottaa lääkäreihin ja tutkijoihin. Paha sanoa vastaankaan kun ei itse noista mitään ymmärrä.
Lääkärit ja tutkijat eivät tiedä, koska kliiniset testit päättyvät kahden vuoden päästä ja ne testit tehdään massarokotuksin. Kahden vuoden päästä lääkärit ja tutkijat tietävät, miten homma toimi. En ota rokotusta, koska katson ensin miten se toimii koekaniineihin.
sdfs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota piikkiä.
Se on pakkopiikki nyt.Mielipidettä ei kysytä.
Se on pakkoturpaanveto jos joku perusteetta uhkaa tulla hakkaamaan olkaa myrkkypiikillä
Asia on juuri näin. Meillä on perustuslaillinen oikeus päättää, mitä meihin pumpataan. Ja perustuslain muutokseen tarvitaan kaksi vaalikautta. Lättyyn tulee, jos laittomuuksiin aletaan.
Vierailija kirjoitti:
Otan. Vaikea astma.
Parempi ottaa piikki. Voi olla paha tilanne jos sairastut koronaan.
Koronapiikki tulee oletko valmis?
Otan aina kaikki mahdolliset piikit mitä vain ilmaiseksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otan.
Kyll maar se o parempi nii.
En aio pitää kiirettä, mutta jos rokotteista ei ilmene mitään erityistä huolen aihetta, menen piikitettäväksi loppuvuonna tai viimeistään ensi keväänä.
Saan perjantaina, jos jää yli. Infektioporukka rokotetaan töissä. En joudu olemaan potilaiden kanssa, niin en saa eka porukkana, mutta olen varalla, jos jämiä jää, että ei mene yhtään hukkaan. Aina joku ei halua, niin aina täyttyy olla varalla. Tänne vaan!
Tottakai otan. Kunhan vain laittaisivat vauhtia siihen rokottamiseen!!
Tätä rokotetyyppiä on kehitetty 30v. Ongelma on ollut saada se tehokkaaksi. Ei ole ollut sivuvaikutus ongelmaa, vaan tämä. Siksi kaksi rokotetta.
Rna tekee hetken pienen pätkän proteiinia ja siihen tulee immuniteetti. Ei kantoaineita. On tutkittu yli 280000 lla tutkimusvaiheessa. Nyt varmaan miljoona rokotettu kohta.
Perinteinen tehdään kehitysmaita varten kiinassa eli kuollutta virusmoskaa ihon alle ja siihen tulee immuniteetti. Ihan ok, mutta enemmän sivuvaikutuksia ja hieman tehottomampi.
Otan, harmittaa kun olen vihoviimeisessä rokotusryhmässä. Ostaisin omalla rahalla, jos voisin.
Jos otan niin otan jos en niin en sitten ota.