Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin kuunnella ekaa kertaa Children of Bodomia

Vierailija
09.01.2021 |

30s riitti. En vain pysty kuuntelemaan huutomusiikkia. En usko, että palstan mammatkaan voi kuunnella

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele sitä kitara soundia. Se soitto on Bodomissa se kulta juttu 👌

Vierailija
2/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten kuuntele raskasta musiikkia, niin en ihmettele ettet tykkää. Itse juuri siitä musiikkityylistä tykkäävänä taas en voi sietää peruspoppia saati sitten räppiä, vaikka kuinka kehuttaisiin että joku tietty artisti tai biisi on loistava, minun korviini ne on kaikki samaa p*skaa.

Vierailija
4/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää avokadoista, vaikka aika moni muu niitä syö. On se jännä miten me ihmiset tykätään eri asioista.

Vierailija
5/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma tässä hei. Bodom oli niitä bändejä jotka saivat teininä rakastumaan metallimusiikkiin. Sillä tiellä ollaan edelleen. Enää ei juuri Bodomit soittimessa soi, mutta laaja skaala samaa genreä kyllä. RIP Laiho.

Vierailija
6/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aiemmin tykännyt tai halunnut kuunnella Bodomia, niin älä tee sitä nytkään. Minä olen kuunnellut sitä ylä-asteelta lähtien ja minulle siitä on aina v*ttuiltu. Nyt Laihon lähdettyä ne samat ihmiset, jotka vielä viime kuussa ihmetteli miten vieläkin kuuntelen sitä "örvellystä" jakaa facebookissa ja muualla ripsejä ja linkkejä biiseihin ja hehkuttaa miten oli suomen lahja maailmalle. Ai että vihaan ihmisiä.

Vierailija
7/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele, jos on tottunut jotain Cheekiä kuuntelemaan. Aivan huippubändi.

Vierailija
8/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia vauvapalsta on olemassa. Täällä voi ihan rauhassa arvostella kansakunnan 'aarteita', joissa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Siis vaikka CoB soittaisi miten hienoa musiikkia (mitä se ei tee), onko se nyt oikeasti niin ihmeellistä? Musiikkia on maailma täynnä ja siitä suurin osa vähintään yhtä hyvää kuin vaikka CoB. Tyhjäpäisten viihdettä.

Vierailija
9/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole koskaan ollut mikään himofani tai ymmärrä mitään kitaran soiton tekniikasta, mutta semisti raskaamman musiikin ystävänä tykkään kyllä monien biisien energiasta. Monet tosifanit varmaan dissaa kun sanon, että suosikkilevyni on Are you dead yet?, mutta se sopii hyvin lenkkeilymusiikiksi räntäisessäkin säässä.

Vierailija
10/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia vauvapalsta on olemassa. Täällä voi ihan rauhassa arvostella kansakunnan 'aarteita', joissa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Siis vaikka CoB soittaisi miten hienoa musiikkia (mitä se ei tee), onko se nyt oikeasti niin ihmeellistä? Musiikkia on maailma täynnä ja siitä suurin osa vähintään yhtä hyvää kuin vaikka CoB. Tyhjäpäisten viihdettä.

No kerropa mitä se on se "hieno musiikki"?

Vierailija
11/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele, jos on tottunut jotain Cheekiä kuuntelemaan. Aivan huippubändi.

Cheekistä kuitenkin useampi tykkää ja kappaleiden sanat osaa vielä useampi. Children of Bodomin kappaleita ei osaa kuin pieni marginaaliporukka, joka kuitenkin näköjään kuvittelee olevansa muita parempaa väkeä.

Itse en pidä kummastakaan em. artistista, mutta on harhaista väittää yhtä heistä paremmaksi kuin toista.

Vierailija
12/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa mitä se on se "hieno musiikki"?

Ei ole mitään hienoa musiikkia, kuten viestissä ilmaistiin. Viihdettä pöljille.

Vierailija
13/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monipuolisesti erilaisia musatyylejä diggailen, mutta tämä ei vaan nappaa. Ei pysty, ei kykene. Olen adhd ja näin raskas ja nopea musiikki vaan ahdistaa ja saa päänsisäisen levottomuuden sietämättömäksi. Mutta hyvä jos joku tykkää ja kuuntelee.

Vierailija
14/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monipuolisesti erilaisia musatyylejä diggailen, mutta tämä ei vaan nappaa. Ei pysty, ei kykene. Olen adhd ja näin raskas ja nopea musiikki vaan ahdistaa ja saa päänsisäisen levottomuuden sietämättömäksi. Mutta hyvä jos joku tykkää ja kuuntelee.

Hyvä pointti tuo neurologinen ulottuvuus. Minustakin tuntuu, että raskaammasta musiikista pitävät yleensä hitaat ja rauhalliset ihmiset, kun taas nopeammalla aineenvaihdunnalla varustetut pitävät rauhallisemmasta musiikista ja melodisuudesta. Ehkä musiikkimaulla tosiaan kompensoidaan jotain sisäistä tilaa. Itsekin olen mieluummin ylivilkkauteen taipuvainen, enkä vaan jaksa metallimusiikkia, joka tuntuu suorastaan uuvuttavalta. Olen musiikillisesti leppoisa ABBA-ihminen, kun omassa elämässä vauhtia on muutenkin ihan tarpeeksi, ei tarvitse kiihdyttää itseään hirveällä biitillä hereille.

Vierailija
15/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en ole koskaan ollut mikään himofani tai ymmärrä mitään kitaran soiton tekniikasta, mutta semisti raskaamman musiikin ystävänä tykkään kyllä monien biisien energiasta. Monet tosifanit varmaan dissaa kun sanon, että suosikkilevyni on Are you dead yet?, mutta se sopii hyvin lenkkeilymusiikiksi räntäisessäkin säässä.

Oma ehdoton suosikkini on Hate Crew Deathroll. Aivan mahtava albumi, jokainen biisi iskee kuin miljoona volttia.

Vierailija
16/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekistä kuitenkin useampi tykkää ja kappaleiden sanat osaa vielä useampi. Children of Bodomin kappaleita ei osaa kuin pieni marginaaliporukka, joka kuitenkin näköjään kuvittelee olevansa muita parempaa väkeä.

Itse en pidä kummastakaan em. artistista, mutta on harhaista väittää yhtä heistä paremmaksi kuin toista.

Ymmärrätkö, että CoBin kuuntelijakunta ei rajoitu Suomen rajojen sisälle? Bodomilla on kuuntelijoita aivan satavarmasti enemmän kuin Cheekillä. Laatuun en kommentoi mitään. Minä pidän enemmän metallimusiikista, mutta en paskanna muiden musiikkimakujen päälle. Jokainen tyylillään.

Vierailija
17/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei raskaasta musasta tykkää, ei voi tykätä tästäkään. Vaikka kuinka olisi taitavia pelimanneja.

Mutta riittävän moni piti ympäri maailmaa.

Vajaat 3 miljoonaa myytyä albumia ja vähintään toinen mokoma myytyjä bootlegeja toreilla siellä täällä.

Kyllähän se siitä kertoo, että bändillä oli omat kannattajansa.

Cob ei kuulunut omiin suosikkeihin, mutta ymmärrän sen suosion silti.

Vierailija
18/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin murskaamo, jossa särjetään ruosteisia moottorisahoja...

Vierailija
19/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mielipiteet ovat kuin p e r s e r e i k ä. Jokaisella on sellainen.

Vierailija
20/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Laihon soittamiseen haluat tutustua niin olihan hänellä muitakin bändejä, joisssa myös tyyli on hieman erilainen kuin CoB:ssa. CoB ei myöskään itselleni ollut  se juttu, mutta The Local Bandista ja Warmenista tykkäsin. Noiden bändien musiikki myös kevyempää, mutta totaalista kuuntelukamaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi