Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin kuunnella ekaa kertaa Children of Bodomia

Vierailija
09.01.2021 |

30s riitti. En vain pysty kuuntelemaan huutomusiikkia. En usko, että palstan mammatkaan voi kuunnella

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lempibändeistäni jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. T. Palstamamma 52v.

Saanko kysyä, mistä alapeukku? Onko musiikkimakuni jotenkin virheellinen vaiko peräti täysin väärä?

Älä välitä, voit huomata muistakin kommenteista että paikalla on joku reppana alapeukuttaja, joka laittaa alapeukun ihan joka kommenttiin, luultavasti edes lukematta kommentista muuta kuin että se on positiivinen COBille ja/tai Alexille = väärin :D

Vierailija
42/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaappa Spotifyn lukemat.

Monthly listeners:

- Cheek 300k

- CoB 900k

Biisejä:

- Timantin on ikuisia 15 000 000

- Are you dead yet 32 000 0000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut reppanat ne näsäilee ihan niinku spottari-latauksilla,tyyliin:"kyl meijän rääkyjä ainaski teijän hophipparin voittaa"... kuin 10v.kakarat pleikkareineen,hehheh!

Vierailija
44/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä kitaristi😂

Vierailija
45/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen paljon raskaampaa, muttei Children of Bodom koskaan uponnut. Suuresti arvostamani Corey Taylor taas arvosti Bodomia taivaisiin ja takas. Etenkin Laihoa. Mä hänen kauttaan näihin tutustuinkin aikoinaan. Eikä hivele mun rokkikorvaa ollenkaan.

Eihän se nyt niin mene, että jos hevistä tykkää niin kaikesta tykkää. En voi sietää esim Rammsteinia ja satoja muitakaan hevibändejä. Mutta JVG on hyvä bilebändi.

Vierailija
46/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä kitaristi😂

Maailmanlaajuista tunnustusta ihan ansaitusti saanut. End of story.

Vierailija
47/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että kylläpä taas upposi trolli mammoihin.

Vierailija
48/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta se örinä pilaa.

Vierailija
49/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei soita mitään soitinta niin musiikkikorvakaan ei kehity. Tämä VOI OLLA syynä, miksi Bodomin musiikki ei uppoa.

Tuskin millään huiluilla tai kanteleilla esimerkiksi saa yhtään samaa tuntumaa Bodomin kaltaisesta musiikista.

Itse kuuntelen musiikkia laidasta laitaan ja mieli on se tekijä mitä milloinkin kuuntelen.

Vierailija
50/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lempibändeistäni jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. T. Palstamamma 52v.

Saanko kysyä, mistä alapeukku? Onko musiikkimakuni jotenkin virheellinen vaiko peräti täysin väärä?

Älä välitä, voit huomata muistakin kommenteista että paikalla on joku reppana alapeukuttaja, joka laittaa alapeukun ihan joka kommenttiin, luultavasti edes lukematta kommentista muuta kuin että se on positiivinen COBille ja/tai Alexille = väärin :D

Tämä. Ja tällaisia ihmisiä on täällä paljon. Lukekaa kolumni nykynuorista jotka menee rikki "vääristä" sanoista ja mielipiteistä. Hyvä teksti ja paikkansa pitävä. Sen näkee täällä palstallakin. Jos he eivät pidä jostain asiasta, niin se on heidän mielestään absoluuttinen totuus ja kaikki muut jotka pitävät ko. asiasta ovat heidän mielestään väärässä. Tällaiseksi kasvatettuja on paljon, todella paljon ja lisää tulee. Tuttavapiiristäkin löytyy yksi tosi itsekeskeinen pariskunta jotka kasvattavat kersansa samaan malliin. Että he ovat aina oikeassa. Omia virheitä ei ole, on vain muiden virheitä. Omaa syytä ei suostuta edes ajattelemaan, on vain muiden syy.

Vierailija
51/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä kirjoittelee ettei dikkaa Laihon 'rääkymisestä'. Itse ajattelen tuollaisesta laulutyylistä niin että siihen lauluääneen on laitettu särö aivan kuten kitarassakin on.

Aaah metalli on niin hyvää!

Vierailija
52/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele, jos on tottunut jotain Cheekiä kuuntelemaan. Aivan huippubändi.

Cheekistä kuitenkin useampi tykkää ja kappaleiden sanat osaa vielä useampi. Children of Bodomin kappaleita ei osaa kuin pieni marginaaliporukka, joka kuitenkin näköjään kuvittelee olevansa muita parempaa väkeä.

Itse en pidä kummastakaan em. artistista, mutta on harhaista väittää yhtä heistä paremmaksi kuin toista.

Varsinkin Cheekin englanninkielinen materiaali on mieletöntä. Tämä jätkä myy vielä Wembleyn viimeiseen paikkaan asti. 😁

Vierailija
53/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallin kuuntelu on haastavaa ja vaatii kuulijalta tietynlaista erottelukykyä, että aivot oppivat jäsentämään sitä hetkittäin hyvinkin monimutkaista kaaosta. Itse aloin aikoinaan kuunnella vähän raskaampaa rokkia, sitten melodista ja rauhallista metallia, nykyään nautin hyvinkin monimutkaisesta, nopeasta ja teknisestä metallista. Mikä tottumattoman korville on käsittämätöntä meteliä, voi toisen korville olla hyvinkin antoisa moniulotteinen sävelteos täynnä tunnelatausta ja voimaa.

Itselle r&b on haastavaa,joku Beyonce jne ja soul. Voiko sanoa, että en löydä melodiaa. En osaa musiikkitermejä, eikä minulla ole minkäänlaista sävelkorvaa. Samoin blues on kamalaa kuunneltavaa, kuulostaa minun korvaan kitaran vinguttamiselta.

Vierailija
54/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole aiemmin tykännyt tai halunnut kuunnella Bodomia, niin älä tee sitä nytkään. Minä olen kuunnellut sitä ylä-asteelta lähtien ja minulle siitä on aina v*ttuiltu. Nyt Laihon lähdettyä ne samat ihmiset, jotka vielä viime kuussa ihmetteli miten vieläkin kuuntelen sitä "örvellystä" jakaa facebookissa ja muualla ripsejä ja linkkejä biiseihin ja hehkuttaa miten oli suomen lahja maailmalle. Ai että vihaan ihmisiä.

No kyllähän se kertoo ihmisen henkisestä kehittymättömyydestä ja jonkun aivolohkon viasta jos yli parikymppisenä vielä kuuntelee metalliörvellystä.

Vierailija
55/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole aiemmin tykännyt tai halunnut kuunnella Bodomia, niin älä tee sitä nytkään. Minä olen kuunnellut sitä ylä-asteelta lähtien ja minulle siitä on aina v*ttuiltu. Nyt Laihon lähdettyä ne samat ihmiset, jotka vielä viime kuussa ihmetteli miten vieläkin kuuntelen sitä "örvellystä" jakaa facebookissa ja muualla ripsejä ja linkkejä biiseihin ja hehkuttaa miten oli suomen lahja maailmalle. Ai että vihaan ihmisiä.

No kyllähän se kertoo ihmisen henkisestä kehittymättömyydestä ja jonkun aivolohkon viasta jos yli parikymppisenä vielä kuuntelee metalliörvellystä.

Sellaisia ihmisiä on kyllä niin paljon että valitettavasti se olet ihan sinä itse joka tässä on viallinen :D

Vierailija
56/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se tämmöinen bändi on? Enpäs ole koskaan kuullutkaan vaikka Erkki Junkkarisenkin tiedän juu juu.

Vierailija
57/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa seurata aikuisten ihmisten käyttävän lasten tapaa "tuntea kuuluvansa johonkin laumaan" diggaamalla jotain bändiä.

Vierailija
58/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa seurata aikuisten ihmisten käyttävän lasten tapaa "tuntea kuuluvansa johonkin laumaan" diggaamalla jotain bändiä.

Tai kun oman maan bändi menestyy ulkomailla niin sitten se vasta on hyvä kotimaassa. Joku keikkamyyjä oli sanonut yhtä aikaa COB:lle ja Nightwishille ettei teistä tule koskaan mitään.

Vierailija
59/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia vauvapalsta on olemassa. Täällä voi ihan rauhassa arvostella kansakunnan 'aarteita', joissa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Siis vaikka CoB soittaisi miten hienoa musiikkia (mitä se ei tee), onko se nyt oikeasti niin ihmeellistä? Musiikkia on maailma täynnä ja siitä suurin osa vähintään yhtä hyvää kuin vaikka CoB. Tyhjäpäisten viihdettä.

No kerropa mitä se on se "hieno musiikki"?

Ei tietenkään mikään. Vain idiootti kuuntelee musiikkia.

Vierailija
60/96 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himistä ja ja siitä lomaosakemyyjästäkin taisi tulla supersuosittuja Suomessa hetkeessä, kun Iltalehti oli julkaissut uutisensa suosiosta Saksassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme