Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4,35e tilillä ja seuraavan kerran saan rahaa ensi kuun alussa....Ruokaakaan ei kotona ole

Vierailija
09.01.2021 |

Sossusta en saanut mitään, eikä kaapeissa ole ruokaa.

Pitääkö tässä lähteä varastamaan nakkeja tuosta lähikaupasta, vai mitä ihmettä??

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin tämmönen kurjuus on? Voin tuoda kassillisen ruokaa. Olen saanut apua myös itse, kun oli oikeasti tiukka paikka.

Mihin rahat meni? Onko sama odotettavissa ensi kerralla, kun rahaa tulee?

Rahat meni elämiseen, olen ollut tiukoilla koko viime vuoden keväästä asti

ap

Tarkemmin; kaljotteluun huumeisiin mihn?

Ruokaan, vaatteisiin, hygieniatuotteisiin, rikki menneeseen mikroaaltouuniin, puhelinlaskuun, petivaatteisiin...jne

ap

Vierailija
22/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin tämmönen kurjuus on? Voin tuoda kassillisen ruokaa. Olen saanut apua myös itse, kun oli oikeasti tiukka paikka.

Vantaalla olen.

Ruokakassi kuulostaa hyvältä!

ap

Mä olen kyllä kaukana ruuhkasuomesta, mutta selvittelen, josko jonkun kaupan palveluna onnistuisi.

Okei, hienoa! ollaan linjoilla

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Omatoimisuuttakin voi harjoittaa. Tässä oli kesä ja syksy aikaa kerätä marjoja ja sieniä ja tehdä niistä säilykkeitä talveksi. Sieniä sai täällä sisämaassakin vielä joulukuuin alkupuolella. Onkiminenkin on useimmissa paikoissa sallittua. Jos on maata käytettävissä, voi kasvattaa perunoita, porkkanoita yms. ja varastoida niitäkin talveksi. Jatkoa varten kannattaa muistaa nämä mahdollisuudet.

Ei ole autoa että pääsisin metsään...Tästä on pitkä matka mihinkään tuollaiseen.

Enkä tiedä mitään marjastuksesta tai sienestyksestä, eikä ole välineitäkään.

Onkimisestakaan en tiedä mitään, ei ole välineitä, eikä autoa kulkea onkipaikoille.

Lisäksi ajatus elävien kalojen koukuttamisesta ei tunnu hyvältä. Olen aina ajatellut ettei minusta ole metsästäjäksi tai kalastajaksi.

Maata ei ole, asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa...joka puolella vain betonia ja asfalttia.

ap

Vierailija
24/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tilanne toistuu niin ap:lla on elämänhallinnassa ongelmia.

Harkitsisin muuttoa vanhempien luo, puolison hankkimista ja hänen luokseen muuttamista tai useamman lapsen hankkimista jolloin sossu on huomattavasti avuliaampi erilaisten tukien järjestelyissä.

Vierailija
25/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla sossut kyllä ohjaavat ruokajonoon tai ruoanjakeluun, jos eivät maksaria tee. Ja yleensä hyvillä perusteilla niitäkin on tehty ainakin lapsiperheille.

Vierailija
26/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouuni ei ole pakollinen. Et siis osaa käyttää rahaa.

Vierailija
27/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä paikallisen seurakuntasi/kirkon ruokakassien jakeluita, ota diakoneihin yhteyttä sieltä saat maksusitoumuksen kauppaan. Jos osaat pestä ikkunoita, siivota yms niin voit tehdä paikalliseen fb työtä tarjotaan-ryhmään ilmoituksen, että rahapalkkaa vastaan voit tehdä vähän hommia :) Tsemppiä!

Vierailija
28/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Miten voi rahat olla menny kuun alussa?

Vierailija
29/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän oot pärjännyt, eikös sulla ollut pari kolme päivää sitten sama tilanne. Ja rahaa ei ole yhtään kulunut.

ja viime kuussa, toissa kuussa .... jne monta vuotta jo tätä samaa jankattu.

Vierailija
30/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka-apu.fi

Vierailija
31/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne saisi laittaa tilinnumeronsa ja perustelisi hätänsä, kyllä tulisi lahjoituksia. Mutta sen jälkeen palsta olisi äkkiä täynnä pyyntöjä ilman oikeaa tarvetta. Sääli.

Vierailija
32/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks paapoa jotain mikä ei koskaan opi. Kärsiköön.422

Vierailija
33/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia aloituksia tehtailee narkkari, kaikille mahdollisille keskustelupalstoille. Ei kelpaa diakonia-apu eikä ruokakassijakelu, rahaa pitää saada.

Vierailija
34/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa nämä aloitukset. Ja nämä ihmiset!! Olen kaupassa töissä pääkaupunkiseudulla, ja minulta yritti kirkon ruokalapulla ostaa yksi sankari jouluvärivaloja. 50 euron edestä. Värivaloja! Kun oli ruokaan tarkoitettu!

Vierailija
35/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ruokaan, vaatteisiin, hygieniatuotteisiin, rikki menneeseen mikroaaltouuniin, puhelinlaskuun, petivaatteisiin...jne

ap

Rahat meni RUOKAAn. ja RUOKAA ei ole kaapeissa... ja PETIVAATTEISIIN... täysin itseaiheutettu tilanne.. Kärsi seuraukset.

Vierailija
36/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskeluaikoina rahat oli lopussa ja piti odotella seuraavaa tukipåivää, syötiin keitettyä pastaa/makaronia, jonka päälle kaadettiin ruokakermaa. Nykyään niitä saa vaikka minkä makuisia: pippuri-, juusto-, sipuli jne. Euroshopper merkillä tms ei taida kovin paljoa maksaa.

Vierailija
37/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Rahat meni RUOKAAn. ja RUOKAA ei ole kaapeissa... ja PETIVAATTEISIIN... täysin itseaiheutettu tilanne.. Kärsi seuraukset.

Petivaatteisiin? Mikroon?

Yksillä lakanoilla pärjää, kun on tiukkaa. Ilman mikroa pärjää hyvin. Jos tilanteesi on pitkään jo ollut hankala, niin tässä syy. Et osaa priorisoida. Ja se ei auta, vaikka me kannetta vuorotellen sulle rahaa tai ruokaakaan sinne.

Oikeasti. Leipää vai lakanat? Valitsit lakanat. Mikro vai makaronia ja makkaraa? Valitsit mikron. Saat nyt nukkua uusissa lakanoissa ja sulla on toimiva mikro. Harmi vaan, että ei oo mitään mitä sillä lämmittää ja nukkumaan pitää mennä nälkäsenä...

Vierailija
38/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä Vantaan apuraiteesta, ne tuo ruokaa sulle himaan.

Vierailija
39/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paa tilinumero ni laitan 300

Laita mullekin? 😉

Vierailija
40/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että rikos kannattaa?Hyvänä esimerkkinä Kennedyjen-klaani.Kaikki rahat tehty viinaa trokaamalla mutta nyt ovat USA:n kuninkaallisia.Kaikki vanharaha tehty alunperin rikoksilla.Olisiko nyt se hetki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä