Mikä olet ammatiltasi ja miksi valitsit sen.
Itse olen patologi suoritan kuolinsyy ruumiin avauksia sekä oikeuslääketieteelisiä ruumin avauksia, rikoksen uhreille valitsin tämän työn siksi että tässä lääkärintyössä potilaat eivät tuputa omia diagnooseja ja näkenyksiä ja mielipiteitä. vaan makaa hiljaa ja antaa minun tehdä työni rauhassa parhaaksi katsomallani tavalla.entäs te miksivalitsit oman ammatisi kertokaa?
Kommentit (17)
Oikeinkirjoituksesta päätellen olet ollut korkeintaan lääkärissä potilaana.
Miksi näitä pitäisi tänne roskiin luetella ??? Ootteko hulluja.
Perseen nuolija.... koska on pitkä kieli.
Paskanpuhuja.... sain taitoni prinnöksi,
Vierailija kirjoitti:
No enpä olisi noin radikaali. Sieltä lääkiksestä valmistuu kaikenmoista peruna-aivoa. Kovin työ tehdään pääsykoetta varten, sitten prepataan opinnot läpi. Itse työssä ei enää osata muuta hoitaa kuin flunssia ja murtuneita sormia. Onneksi tietotaitoisia kuitenkin vielä heissäkin on jäljellä.
En oikeastaan valinnut, vaan ajauduin ja jäin. Naurattaa koko "ammatti". Onneksi pääsen vuoden kuluttua pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi ammatti. Avaus on tosin niin ällöttävä, että ei tee mieli vastata sen tarkemmin.
Juuri tätä tarkoitan sinä ilmaisit mielipiteen mitä minun potilaat eivät.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä olisi noin radikaali. Sieltä lääkiksestä valmistuu kaikenmoista peruna-aivoa. Kovin työ tehdään pääsykoetta varten, sitten prepataan opinnot läpi. Itse työssä ei enää osata muuta hoitaa kuin flunssia ja murtuneita sormia. Onneksi tietotaitoisia kuitenkin vielä heissäkin on jäljellä.
Lääkikseen on vaikeaa päästä. Huonolla lukiotodistuksella ja yo-tuloksella on turhaa haaveillakaan. Harva lukion rimaa hipoen suorittanut pääsee ikinä edes pääsykokeisiin, puhumattakaan lääkikseen.
Höpöhöpö. Olet palstatrolli. Menisit töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Yksikään patologi ei kirjoita noin kelvotonta tekstiä - siksi 0/5.
Mä oon laitekuski, koska rakastan niitä laitteita 😍
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia olen patologi minua ei kiinosta mielipiteet, ja en minä siellä äidinkieltä opeta,vaan avaan ruumiita ja määritän kuolin syyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia olen patologi minua ei kiinosta mielipiteet, ja en minä siellä äidinkieltä opeta,vaan avaan ruumiita ja määritän kuolin syyn!
Valehtel toki lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin surkeita valelääkäreitäkään ole. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtel toki lisää.
Ja lisää tulee näitä lässytyksiä, mitä minun ei tarvit se työssäni kuunella tämän takia valitsin ammattini.miten sinun kohdalla mielipiteitä täynnä oleva valehtelija. sinä olet varmaan asianajaja ammatiltasi suuriinpia paskan jauhajia kaikista ammattikunnista.!
Minulla on useampi ammatti. Avaus on tosin niin ällöttävä, että ei tee mieli vastata sen tarkemmin.