4,35e tilillä ja seuraavan kerran saan rahaa ensi kuun alussa....Ruokaakaan ei kotona ole
Sossusta en saanut mitään, eikä kaapeissa ole ruokaa.
Pitääkö tässä lähteä varastamaan nakkeja tuosta lähikaupasta, vai mitä ihmettä??
Kommentit (56)
Kaiva esiin ne eilisen ketjuun saamasi vastaukset. Ei ne ole päivässä muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Makaronia saat tuolla paljon. Hyvin pärjää.
17 pussia saa tuolla prismasta. Aika tiukalle menee, mutta kyllä pärjäät.
Ruokajono? Tai äkkiä yhteys johonkin hyväntekeväisyysjärjestöön?
Hyvinhän oot pärjännyt, eikös sulla ollut pari kolme päivää sitten sama tilanne. Ja rahaa ei ole yhtään kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaiva esiin ne eilisen ketjuun saamasi vastaukset. Ei ne ole päivässä muuttuneet.
Missäs tällanen ketju on? Linkkaatko?
Eurolla perunoita 2 kg säkki tarjouksesta.
Lopulla makaronia.
Keität vuorotellen ja syöt voin tai ketsupin kanssa, niitä löytynee jääkaapista?
Diakoniaan yhteyttä niin saat todennäköisesti maksusitoumuksen ja ruokaa pöytään.
Täällä oli kerran (varmaan jonkun ylisjonnen laittama) avaus, jossa pyydettiin lahjoituksia Hesburger-tilille. Se oli niin ilahduttavan erilainen ja innovatiivinen tapa pummata, että heitin vitosen. Harmillisesti ketju poistui aika pian, mutta itselle jäi hyvä mieli kun ehdin tehdä lahjoituksen kekseliäälle pummille.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin tämmönen kurjuus on? Voin tuoda kassillisen ruokaa. Olen saanut apua myös itse, kun oli oikeasti tiukka paikka.
Mihin rahat meni? Onko sama odotettavissa ensi kerralla, kun rahaa tulee?
Rahat meni elämiseen, olen ollut tiukoilla koko viime vuoden keväästä asti
ap
Juo enemmän! Nyt saat vielä 4 tölkkiä. Kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin tämmönen kurjuus on? Voin tuoda kassillisen ruokaa. Olen saanut apua myös itse, kun oli oikeasti tiukka paikka.
Vantaalla olen.
Ruokakassi kuulostaa hyvältä!
ap
Mä olen kyllä kaukana ruuhkasuomesta, mutta selvittelen, josko jonkun kaupan palveluna onnistuisi.
Makaronia, kaurahiutaleita ja jollei kotona ole ruokaöljyä, mahdollisimman halpa ja iso purkki sitä ruokiin lisättäväksi, niin saat energiaa.
Ei millään pahalla, mutta jos sinulla on ollut sama tilanne jo pitkään, niin miksi ihmeessä et ole tehnyt asialle jotain.
Sossusta et saanut mitään, koska ensin pitää olla päätös Kelasta. Varmaan neuvottiin tekemään sinne toimeentulotukihakemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tarkemmin; kaljotteluun huumeisiin mihn?
Minä voisin tuoda ruokakassin Vantaalle.
Missäpäin siellä? Onko lähellä joku paikka missä tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Omatoimisuuttakin voi harjoittaa. Tässä oli kesä ja syksy aikaa kerätä marjoja ja sieniä ja tehdä niistä säilykkeitä talveksi. Sieniä sai täällä sisämaassakin vielä joulukuuin alkupuolella. Onkiminenkin on useimmissa paikoissa sallittua. Jos on maata käytettävissä, voi kasvattaa perunoita, porkkanoita yms. ja varastoida niitäkin talveksi. Jatkoa varten kannattaa muistaa nämä mahdollisuudet.
Makaronia saat tuolla paljon. Hyvin pärjää.