"Rajoitukset eivät poistu ikinä, korona-aika kestää vielä 3-4 vuotta, rokote ei pysäytä epidemiaa" jne.
Täällä näkee nykyään toistuvasti otsikossa mainittujen kaltaisia kommentteja ja ne saavat enemmän yläpeukkuja kuin alapeukkuja. Oletteko ihan tosissanne vai trollaatteko te kommentoijat ja peukuttajat? Ilmeisesti iso osa porukasta on masentunut tästä tilanteesta niin pahasti, että he ovat alkaneet heittää tuollaisia fatalistisia kommentteja tunnepohjalta täysin ilman realismia. Oma intuitioni ei taivu millään noiden väitteiden kannalle, ei myöskään järki.
Saan varmasti alapeukkuja ja minua tullaan nimittelemään idiootiksi ja ties miksi. Joku hyötyy tuosta fatalismin lietsomisesta ilmeisesti eikä pidä siitä, että hänen propagandansa kyseenalaistetaan...
Kommentit (45)
Siis rukoilla? Rukoilemalla koronaa ei olisi tullutkaan. Rukoilijat olisivat rukoilleet sen pois.
Osa ei välitä koko koronasta pätkääkään. Sen takia koron pysyy ja leviää.
En minä kuolemaa pelkää. Sehän ois helppo päätös taudille. Paskempaa olis joutua työkyvyttömäksi kitkuttelemaan vuosikymmeniksi minimi toimeentuella ja Kelan kyykyttämäksi. Vajaalla käyvät sisuskalut kuten keuhkot, munuaiset mitä näitä nyt on, ei hirveästi houkuttele. Varsinkin kun tietää miten "hienosti" valtio on ennenkin hoitanut vastaavat tilanteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tässä joku epäusko ja -toivo tulee, kun ”maali” siirtyy aina vaan kauemmas.
Mikä tässä nyt niin ahdistaa? Sekö ettei pääse baariin tai ulkomaille? Keksikää tekemistä kotiin, aina on jotain fiksaamista tai laitettavaa. Hoitakaa kotinne vimpan päälle tip top kuntoon ja saatte siitä hyvät rahat koronan jälkeen joskus 2030 luvulla. Itse olen viihtynyt ja menestynyt 2020 paremmin kuin koskaan aiemmin.
Etätöitä saanut tehdä kohta vuoden, nauttinut kotona olosta, saanut ylennyksen ja 600€:n palkankorotuksen, osakesalkun arvo on noussut 30 000€ (tosin keväällä vaati vähän treidaamista ja aktiivisuutta), eli mikäs tässä.
Olen samaa mieltä. Mutta mitä enemmän ihmisiä niin sitä tyhmempiä ne ovat. Älykäs ihminen osaa tämän pandemia ajan kääntää edukseen. Minunkaan elämä ei ole muuttunut muuta kuin paremmaksi. Tunsin ennen itseni poikkeavaksi kun en koko ajan matkustellut ja ollut koko ajan menossa kodin ulkopuolisissa harrastuksissa. Olin outo tyyppi ja nyt en ole outo ollenkaan vaan normaali korona rajoituksien mukaisesti elävä. Tämä on helppoa minulle. Ei tule itku potku raivareita.
Ne jotka ovat valittaneet ettei rahaa riitä kaikkiin huveihin niin ei tarvitse enää valittaa kun turhia ja kalliita festari huvejakaan ei ole. Saa säästettyä tai maksettua vanhoja huvi velkoja pois. Lyhentääkö kukaan vanhoja velkoja pois kun nyt jää koronan takia enenmmän rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tässä joku epäusko ja -toivo tulee, kun ”maali” siirtyy aina vaan kauemmas.
Mikä tässä nyt niin ahdistaa? Sekö ettei pääse baariin tai ulkomaille? Keksikää tekemistä kotiin, aina on jotain fiksaamista tai laitettavaa. Hoitakaa kotinne vimpan päälle tip top kuntoon ja saatte siitä hyvät rahat koronan jälkeen joskus 2030 luvulla. Itse olen viihtynyt ja menestynyt 2020 paremmin kuin koskaan aiemmin.
Etätöitä saanut tehdä kohta vuoden, nauttinut kotona olosta, saanut ylennyksen ja 600€:n palkankorotuksen, osakesalkun arvo on noussut 30 000€ (tosin keväällä vaati vähän treidaamista ja aktiivisuutta), eli mikäs tässä.
Olen samaa mieltä. Mutta mitä enemmän ihmisiä niin sitä tyhmempiä ne ovat. Älykäs ihminen osaa tämän pandemia ajan kääntää edukseen. Minunkaan elämä ei ole muuttunut muuta kuin paremmaksi. Tunsin ennen itseni poikkeavaksi kun en koko ajan matkustellut ja ollut koko ajan menossa kodin ulkopuolisissa harrastuksissa. Olin outo tyyppi ja nyt en ole outo ollenkaan vaan normaali korona rajoituksien mukaisesti elävä. Tämä on helppoa minulle. Ei tule itku potku raivareita.
Ne jotka ovat valittaneet ettei rahaa riitä kaikkiin huveihin niin ei tarvitse enää valittaa kun turhia ja kalliita festari huvejakaan ei ole. Saa säästettyä tai maksettua vanhoja huvi velkoja pois. Lyhentääkö kukaan vanhoja velkoja pois kun nyt jää koronan takia enenmmän rahaa?
Jäin koronan takia työttömäksi, että eipä paljon velkoja lyhennellä.