Siirtyisittekö äitipuolena omasta sängystänne joka toinen vl nukkumaan toisaalle että isä saa nukkua yön poikansa kanssa.
Koitan ajatella lapsen parasta mutta nukun tosi huonosti ja ärsyynnyn koska joudun siirtymään.
Täällä kiukuttelen vaikka ärsyttääkin. En kotona.
Mite te ajattelette, olenko lapsellinen?
Kommentit (341)
Lapsen haju ärsyttää sinua? Melkoisen surullista luettavaa. Lapsiparka.
Eiköhän isä voi järjestää itselleen sijan poiikansa huoneeseen viikoloppuisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen naisen lapsi ärsyttää naarasta. Jo hajukin.
Mitä mä olen kuullut, niin se X-asennossa sängyllä poikittain nukkuva, unissaan potkiva 8-vuotias ärsyttää usein omia vanhempiaankin. Mutta pääasiahan se on, että lapsi saa nukkua miten ja missä haluaa ja vanhemmat voi siirtyä sohvalle, jos haluaa oikeasti nukkua. Tervettä tämä nykymeno.
Lopeta se säälittävä uhriutuminen.
Naisia tulee ja menee. Lapsi on tärkein.
Sinun ei tarvitse siirtyä mihinkään omasta sängystäsi. Jos isä haluaa nukkua lapsensa kanssa, voi hän siirtää patjansa lapsen sängyn viereen.
Minkä takia ekaluokkalaisen kans nukutaan samassa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on ekaluokkalainen.
Vieras haju sängyssä myös ärsyttää.
Mutta kohtelen lasta hyvin, olkaa huoleti.
Mietin olenko epänormaali kiukkuineni.
Ap
Ei ekaluokkalaisen enää ole tarve nukkua isänsä kanssa samassa sängyssä eikä edes samassa huoneessa.
Et ole epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kaikkien vieraiden ihmisten haju.
Tulen kyllä muuten lapsen kanssa toimeen ja kohtelen tasavertaisesti.
Ap
Kyllä meidän ihan normaali 8v poika joka nukkuu omassa huoneessa, kampeaa joskus vanhempien väliin ja jos jompikumpi on yötä poissa nukkuu kotona olevan vanhemman kanssa.
Ihmeen lapsivihamielistä kommentointia palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyajan vanhempia oikein vaivaa? Kyllä aikuisilla ennen oli jotain auktoritettiä perheissä ja lapset nukkuivat siellä mihin heille oli sänky pedattu. Nykyään tuntuu että lapset määräävät perheissä ja vanhemmat nukkuvat siellä missä lapsi määrää.
Nykyajan lapsista iso osa joutuu elämään eroperheissä. Ennen lapset saivat asua omassa tutussa kodissaan, omien vanhempiensa kanssa. Onhan se silloin kiva mennä sinne omaan petiin nukkumaan. Soisin heille sen että saavat silloin tällöin olla vieressä. Surettaa. 💔
Ei ärsyttäisi. En muutenkaan tykkää nukkua samassa huoneessa toisen kanssa.
Taas yksi kuvaus uusperheonnesta. Lapset käy sääliksi. Aptä kohtaan ei sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
No sitten mun lapsi siirtyy sängystä toiseen.
Joten siirryn mielummin itse. Musta olis parasta kun kaikki nukkuis aina samassa paikassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kaikkien vieraiden ihmisten haju.
Tulen kyllä muuten lapsen kanssa toimeen ja kohtelen tasavertaisesti.
ApHaista nyt aapee vit*u.
Paskavammanen ämmä.
Ihme nillittäjä, haisteletko kaikkea kämpässäsi, varmaan joku erityisherkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten mun lapsi siirtyy sängystä toiseen.
Joten siirryn mielummin itse. Musta olis parasta kun kaikki nukkuis aina samassa paikassa.
Ap
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen naisen lapsi ärsyttää naarasta. Jo hajukin.
Mitä mä olen kuullut, niin se X-asennossa sängyllä poikittain nukkuva, unissaan potkiva 8-vuotias ärsyttää usein omia vanhempiaankin. Mutta pääasiahan se on, että lapsi saa nukkua miten ja missä haluaa ja vanhemmat voi siirtyä sohvalle, jos haluaa oikeasti nukkua. Tervettä tämä nykymeno.
Lopeta se säälittävä uhriutuminen.
No joo. Sinä olet varmaan täysimettänyt kersasi 15-vuotiaiksi saakka ja nukut varmaan vieläkin niiden kanssa lusikassa sileen "lapsen ehdoilla". Hrrr...
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi kuvaus uusperheonnesta. Lapset käy sääliksi. Aptä kohtaan ei sympatiaa.
No totta tämäkin. Mutta kömmin täällä juuri kohta kuusivuotiaan poikani viereen nukkumaan ja ihan nelihenkinen ydinperhe meillä on. Kaikenlaisia järjestelyjä voi olla. Meillä asustaa erirytmisiä lapsia, herkkäunisia ja vuorotyöläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Iso huom nyt, en kiukuttele lapselle vaan teille!
Kysyin mielipidettänne olenko epänormaali kun ärsyttää.
Lapsi nukkuu isänsä kanssa edelleen.
Ap
No meillä on samanikäiset lapset, kyllä tää muuten tässä menee.
Ap