Vihje: ottakaa parkkipaikalla aina kuva kännykällä viereisistä autoista.
Eilen vaan joku molo oli tölvinyt automme tosi pahasti. Mut kun ollaan fiksuja, niin poliisi parastaikaa tutkii kuviamme ja vertaa niitä maalin jälkiin... =D Kiinni jäit, kusipää!
Kommentit (158)
ET voi ap millään tietää että kaikki parkkiksen autot ovat saman verran parkissa kuin te.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Ja tapahtui Turussa.
Juu kiitti vaan ap toimivasta vinkistä!
Taidan sen lähettää ens Pirkkaan!
t:ap
Meillä jo kahden uuden auton kanssa käynyt niin, että alle kahden viikon sisällä uuden auton saamisesta, on joku k-u-*-i-p-*-ä mojovat lommot paukaussut autollaan automme kylkeen!
Kateuttako???
Olemme aina olleet tarkkoja itse siihen, mihin parkkeeraamme, eli aina ollaan menty mahd. tilavaan parkkiin. Senkin olemme huomanneet, että ne jollain itsellä on joku romu-auto, ei itse katso ollenkaan oman autonsa saatikka muiden autojen kolhiintumista...
Itse laitamme aina käden suojaksi auton oven päätyyn varmitaakseen, että ei varmasti auton ovi kosketa viereistä autoa.
Kyllä ottaa aivoon piittaamattomat autoilijat!
Tai sitten rakastatte autoanne sairauden rajoille asti.
Itse en todellakaan jaksaisi kuvata viereisiä autoja joka ikinen kerta, kun parkkeeraan autoni. Ehkä te poistutte kotoanne ja pysäköitte julkisille paikoille sitten niin paljon harvemmin kuin me, että viitsitte moiseen ryhtyä.
tästä saa lisää stressiä sitten. Vielä yksi muistettava asia lisää. Kun ei meinaa saada entisiäkään asioita hoidettua.
Onko järkeä jonkun toisen selittää että tapahtu Turussa?
Aika yksinkertaista porukkaa liikenteessä, mutta taidattekin olla niitä ajotaidottomia samalla kertaa.
Eikä se tarvi paria kuvaa enempää, kunhan rek. nrot näkyy...
no kyllä kun makselee jo toista maalilaskua korjaamolle, niin alkaa jo mieli kummasti muuttua AP:n ehdotuksen suuntaan!!!
" ota jussi sä tosta sinisestä autosta kuva niin mä otan tästä keltasta" " saitko jussi varmasti hyvän kuvan? näkyyhän rekkari kunnolla? zoomaa vielä vähän niin tulee parempi"
BUAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAAHAHAAHAHAHAHHAHA
Kauppakeskuksissa kun on otto-maattia, kenkäkauppaa tms. joissa ei paria tuntia viivy. Tunnin korkeintaan jos on asiaa moneen paikkaa.
Joskus autoni on parkissa vaan 5-10 min. Sinäkin aikana viereisissä autoissa tapahtuu vaihtoa. Itseäni ketuttaisi suuresti, jos joku idiootti soittelisi perään, että kolhit, koska autosi oli kello se ja se viereisessä parkissa!
Olen kaks kertaa parkkiksella kolhassu toista autoa. ekan kerran jäin odottamaan, toisella kerralla en voinut ja soitin itse poliisille ja kerroin syyllisyyteni ja lähdin pois. Auton omistajat otti sit poliisin kautta muhun yhteyttä. Ihan rehellinen olen, ja en todellakaan rupea kameran kans heilumaan, on sitä parempaakin tekemistä!!!
että olemassa oleva, kolhija ja tuntematon siihen viereen? =3
Kuten sanottu emme käy ostoksilla koskaan tuntitolkulla ja mikä on vahinko vaikka kiikariin ei sattuisikaan kolhija? Nyt syyllisen löytymiselle on edes mahdollisuus (joka toimii)...
Mutta mitäs vähäjärkisille mitään selittää? Alkoi vissiin kurat valua housuihin.
Ei me itse kenellekään soitella.
Vai onko se niin että kaikkien täytyy odottaa kaupassa sisällä sitä että te olette tehneet ostoksenne? :))))