Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli miehelle "ihan puskista"

Vierailija
06.01.2021 |

Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.

Kommentit (1475)

Vierailija
1041/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, naiselle, ero tuli puskista..

Kyllä mies oli puhunut, että voi huonosti, mutta ne asiat joiden vuoksi perheessä voitiin huonosti, myös minä, eivät olleet riippuvaisia minusta tai teoistani vaan ulkoisista seikoista ja ihan yhtä loppu minä olin ja minä suurimman osan niistä asioista kannoin, lisäksi perheen arjen ja lasten asiat.

Vieläkin ajattelen, että ex jätti minut tilanteessa, jossa kaikkein eniten olisin tukea tarvinnut.

Ja tietenkin hän oli ensin etsinyt uuden naisen tukemaan itseään.

Onko mieleesi välähtänyt että juurikin siksi taakkasi oli suuri koska mies oli etsinyt itselleen uuden naisen eikä enää osallistunut taakkaan jonka piti olla yhteinen?

Mies ei tehnyt omaa osuuttaan ja syytät edelleen itseäsi kun voimasi väsyivät?

Olisiko jo aika antaa armollisuutta sinulle itsellesi joka hylättiin?

Et tiedä asiasta mitään mutta väität että asia on automaattisesti miehen syytä.

Eikä palstalla ole miesvihaa  :)

Mitä itse sanoisit naisesta, joka kiukuttelisi kotona, vaikka tekisi siellä vähemmän, hankkisi sivusuhteen ja jättäisi sinut ja lapset? Olisiko sinulla ymmärrystä naiselle?

Miksi se mies hankki sen sivusuhteen? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Oletko miettinyt omaa osuuttasi ongelmiin?

Olen paljonkin, mutta sen sivusuhteen hankinnasta en todella ota vastuuta, kolme parisuhteessa ei ainakaan sitä paranna.

Mies saattaa olla toista mieltä.

Löysitkö omasta tekemisestäsi mitään moitittavaa?

Pitääpä muistaa, että jos hankin sivusuhteen, se on mieheni syy. Kiinnijäädessäni pakotan mieheni vielä mikroskoopin avulla etsimään syyt toimintaani omasta käytöksestään ja teoistaan.

Miksi kukaan hankkisi sivusuhteen jos oman puolison kanssa ei ole ongelmia? En oikein ymmärrä ajatusta.

Eli omassa tekemisessä ei ollut mitään huomautettavaa. Okei. Omituinen mies sulla kun tarvitsee sivusuhteen vaikka puoliso on täydellinen. Tossa tapauksessa mies on jo hullu.

Kukaan ei ole tietenkään täydellinen, joten eiköhän pettäjä jonkun syyn puolisostaan löydä. Kaikenlaisia huijauksia ja petoksia on nimenomaan helpompi tehdä mukavalle, empaattiselle ja muut huomioon ottavalle sekä sinuun luottavalle ihmiselle.

Tämä kommentti tiivistää aika paljon. Naisessa ei ole parisuhteessa mitään vikaa. Vika on miehessä. Jättäkää jo ne siat!

Taidan tässä joutessani taas nostaa tätä sinun ikiomaa miesvihaasi näkyviin. Aivan omalta näppikseltäsi on tässäkin ketjussa tullut jokaikinen sika (ainakin tämän päivän osalta, noita aiempia sivuja en ole lukenut). Että jos nimittelystä lähdetään nillittämään, niin kurkkaapa sinne peiliin ihan ekana, kun seuraavan kerran tulee mieleen syyttää naisia tämän eläimellisen sanan käytöstä. :)

Ps. En yhtään hämmästyisi, vaikka valtaosa tuon tänne aiemmin linkatun tutkimuksen korpuksesta olisi tämän miesvihamiehen tuotantoa. 😅

Vierailija
1042/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen geenit on sellaisessa järjestyksessä, että jos mies ottaa lapsen roolin suhteessa, eli alkaa pitää naista äitinä ja itseään avuttomana, vastuuttomana lapsena, niin naisen aito seksuaalinen kiinnostus mieheen loppuu aika väistämättä.

Ei kukaan normaali nainen halua lapsen vastuutasolla olevan tyypin kanssa oikeasti naida. Eli mies, jos haluat naiselta muutakin kuin kodinhoitoa, jos haluat että nainen käy sinuun kuumana, niin ota imuri käteen, suunnittele ne lasten juhlat ja näytä, että olet aikuinen mies muutenkin kuin fyysisesti.

Onko imurointi teillä jokin esileikki. Voi reppanoita!

Mites teillä? Mies menee sänkyyn ja odottaa, että vaimo saa kotityöt tehtyä. Jos menee pitkään, mies rupeaa huutelemaan, että pistä vauhtia, kun panettaa. Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Hyvä tietää ettei naisia miellytä seksi.

Miksi naiset edes valitsevat olla miesten kanssa?

On miehiä, joiden kanssa nainen haluaa seksiä ja on miehiä, joiden kanssa nainen ei halua seksiä. Jos parisuhteessa naiselta loppuu arvostus mieheen, loppuu seksikin ja sitten seuraavaksi koko parisuhde.

Noin ei väitetty. Siellä sanotaan:

Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Älä yritä venkoilla. Miksi naiset ovat miesten kanssa, koska se paneminen on kotityö muiden joukossa.

Otit irralleen yhden lauseen kokonaisuudesta. Onko sinulla ongelmia lukemisen ymmärtämisen kanssa?

En esittänyt tuota väitettä, hyväksyin sen naisia koskevana totuutena koska ettehän te täällä valehtele miesvihakiimaisena.

Otit irralleen yhden lauseen kokonaisuudesta. On hankala lukea lauseita, jotka tolkuttoman pitkiä ilman asian jäsentelyä pistein, mutta kai niin pitää ruveta tekemään, koska joillekin on hirveän vaikea tajuta, että ne viereiset lauseet kuuluvat samaan kokonaisuuteen ja sitten ottavat siitä vain yhden lauseen ja jättävät huomioimatta kokonaisuuden.

Tuo kertoo totuuden siitä kuinka naiset kokevat seksin.

Miksi vänkäät vastaan? Kaduttaako että kerroit faktat?

Jos naisella on mies, joka iltaisin odottaa, että nainen saa kotityöt tehtyä, että sitten päästään panemaan, niin silloin nainen kokee, että seksi on kotityö muiden kotitöiden joukossa verrattuna siihen, että mies tekee osan kotitöistä, joten naiselle jää vapaata aikaa, jolloin hän ehtii ajatella muutakin kuin sitä, mitä vielä pitää tehdä ennen kuin pääsee nukkumaan eli nainen ehtii rentoutua, jolloin se seksikin tulee mieleen ja sitä myöten halu harrastaa sitä.

Kaunis tapa selitellä miten nainen käyttää seksiä miehen palkitsemiseksi.

Kyseessä ei ole palkitseminen vaan se tosiasia, että jos puolisoa kohtaan on positiivisia tunteita, niin siinä on helppo innostua seksistä verrattuna siihen, että puoliso herättää negatiivisia tunteita, kun huomaa, että kaikki jää itselle tehtäväksi ja kun tunteet on negatiivisia, on mielialakin negatiivinen eikä silloin kiinnosta seksi sen negatiivisia tunteita herättävän henkilön kanssa ja tämä tuntuu joillekin olevan vaikea ymmärtää, kun jotkut väittävät, että kyse on palkitsemista vaikka se ei sitä ole vaan yksi keino osoittaa rakkautta ja välittämistä.

Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Tuo koskee vain sinua ja kaltaisiasi :)

Nainen kertoi kyllä että se koskee aivan kaikkia.

Ei kertonut. :)

Hän kertoi, että se koskee miehiä, jotka iltaisin odottaa, että nainen saa kotityöt tehtyä, että sitten päästään panemaan. Ethän suinkaan vain väitä, että kaikki miehet ovat tuollaisia laiskoja kaskelotteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille erEeroo ei tullut ihan puskista. Mutta mies sanoi siinä loppuselvittelyssä, että hän luuli, ettei millään muulla ole väliä (kaikki riidat ja käytännön epäkohdat, joista olin sanonut), kunhan on rakkautta. Johon minä taas totesin, että rakkaus hiipuu, kun asiat ovat jatkuvasti toisin, kuin haluaisit.

Minusta tuntuu , että miehet kestää ongelmia pidempään, eikä suinpäin ole eroamassa, pienten ongelmien takia. Tuntuu naisilla olevan vallitsevana ajatuksena minä minä ja minulle kaikki heti ajatus. Jos esim. lapsia, koiria jne ...Arjen pyöritys on raskasta ja niin se menee, että naisella suurin vastuu lapsista ja kodista . Aina se on ollut luonnostaan näin.

Miehellä yleensä taloudellinen vastuu. Jos nainen töissä, ristiriitoja tulee varmasti .

Mies kyllä tekee asioita, mutta useimmiten naisen mielestä väärin ja vääriä asioita väärään aikaan. Esim. Kerho vaatteet väärän väriset, imuroitu väärin, tiskikone täytetty väärin, lapset syötetty vasta kun niillä nälkä ja pitsalla. Teet mitä vain vähän eritavalla, kuin tämä pikku natsimutsi, niin nalkutuksen määrä on loputonta. Ei huvita kyllä tehdä enää mitään, kun mikään ei riitä, tehkööt itse, jos kerran osaa niin hyvin.

Eli seuraava yllätyseron kokija ilmoittautui. Nainen on kantanut päävastuun kodista ja lapsista, kyllä, sellaisissa yhteiskunnissa joissa nainen on saanut olla kotona. Silloin miehen työ on tuoda leipää pöytään ja naisen työ on hoitaa koti. Näin on kuitenkin Suomessa vain aniharvoin tilanne. Yleensä se nainenkin käy kokopäivätyössä, jolloin kotivastuiden kaatamisessa pelkästään naisen niskaan ei ole mitään luonnollista, reilua tai normaalia.

Niinpä. Käänteisesti jos mies haluaa että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin niin miehen on sitten oltava  valmis elättämään nainen ja lapset yksin omalla työllään. 

Harvoin mies odottaa naisen hoitavan yksin kotia ja lapsia. Nainen ei vain välitä paskaakaan miehen siivouksesta ja tekee sen raivopäisenä uudelleen kun haluaa uhriutua.

Tässä teille vähän faktoja:

Tilastokeskuksen mukaan naisten ja miesten koti- ja ansiotöihin käyttämä kokonaistyöaika oli molemmilla sukupuolilla likimain yhtä suuri. Miesten ansiotöihin käyttämä aika on vähentynyt ja kotitöihin käyttämä aika lisääntynyt. Miehillä etenkin lastenhoitoon käytetty aika on lisääntynyt. Naisten käyttämä aika niin ansio- kuin kotitöihinkin on vähentynyt. Etenkin ruoanlaittoon, ostoksiin ja asiointiin naiset käyttävät aiempaa vähemmän aikaa.

Naisilla sekä ansio- että kotitöihin käytetty aika on vähentynyt. Keskimäärin päivittäinen kokonaistyöaika koko 10 vuotta täyttäneessä väestössä oli sekä naisilla että miehillä noin 5 tuntia ja 20 minuuttia. Toimintoihin osallistuneilla miehillä kokonaistyö aika (10 t. 54 min.) oli 7 minuuttia pidempi kuin naisilla (10 t. 47 min.).

Selvin muutos miesten kotitöihin käyttämässä ajassa on tapahtunut lastenhoidossa. Miesten lastenhoitoon käyttämä aika on selvästi pitempi 2020-luvulla kuin aiempina vuosikymmeninä.

Ja edelleen vähemmän kuin naisella.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009175712.html?share=ae02a16e10d17082…

Vierailija
1044/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna kaupassa käydessä huomio kiinnittyy usein yksinäisiin miehiin. Heillä on koko ajan luuri korvassa, ja vaimolta kysellään mitä, minkälaista ja miten paljon pitää ostaa. Ei siis vähennä vaimon taakkaa tippaakaan. Niillä saattaa olla vaimon kirjoittama ruokalistakin kädessä, mutta siltikään ei onnistu omin päin. Minä en vastaisi edes miehen puheluun.

Aaaah juuri tämä! "Miltä se lehtikaali näyttää? Onko se missä päin tätä vihannesosastoa?"

Ja siitä huolimatta 25% tuotteista on muuta kuin mitä listalla oli, kun "ei siellä ollut". Ai ei ollut laktoositonta maustamatonta jogurttia? Riisipiirakoita? Pikkuhousunsuojia? Nyt joku tietysti miettii että miksen käynyt itse kaupalla. Siksi, että lapset ei ole koskaan, KOSKAAN, ajoissa nukkumassa jos mies jää sitä asiaa hoitamaan, vaan möllöttävät jonkun youtube-videon äärellä kun palaan kaupalta kun lasten pitäisi olla jo päät tyynyssä.

Kuka nuo avuttomat miehet on teille valinnut? Taisi miehet rahat olla se mielenkiintoisempi kriteeri joka vei voiton monesta arkielämää hyödyttävästä taidosta.

Naurattaa aina nämä kuuluisat miehen rahat. Tavan talliaisia suurin osa, joiden normikuukausipalkka ei suuria tunteita herätä. Itse en ainakaan tunne yhtään rikasta miestä, perusjamppoja peruspalkkoineen kyllä useita.

Silti 51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän, ja kojseenkin tasa-arvoisia on vain 29%. Vain 1/5 on sellaisia joissa nainen tienaa enemmän, mutta nekin kaikki ovat palstalla haukkumassa miehiä  :)

Sinuahan ne miehen rahat näyttävät eniten kiinnostavan, kun oikein tilastoja jaksoit kaivella esiin. Ja kyllä minusta naisilla on täysi oikeus arvostella miestä, joka heittäytyy passattavaksi lasten tultua kuvioihin. Sitä tapahtuu hämmästyttävän paljon, enkä vieläkään ymmärrä miksi.

Miksi koette että teillä on oikeus haukkua miehiä yleisesti tällä miesvihapalstalla?

Eikö eroaminen onnistu ilman myllytystä?

Miksi koet, että sinulla on oikeus rajoittaa ihmisiä kertomasta omista kokemuksistaan? Älä lue palstaa, kun noin kovasti menee tunteisiin. Lähde vaikka ongelle.

Miksi koet että sinulla on oikeus rajoittaa minua näuyttämästä sun miesvihaasi kaikille?

Tuotahan sinä jaksat hokea. Silti et tiedä minusta yhtään mitään. Et siitä, vihaanko miehiä vai en, et ulkonäöstäni, iästäni, tai edes sukupuolestani. Sinä vain oletat ja jankutat samoja fraasejasi. Lopeta se, jos haluat keskustella asiallisesti. Turha toivo kuitenkin.

Lopeta itse miesvihasi niin emme ole edes keskustelemassa. 

Mutta täältähän sinut aina löytää näistä samoista ketjuista.

Tuhannen muun miesvihaajan kanssa.

Jospa miehet alkaisivat ottaa vastuuta käytöksestään ja tekisivät oman osansa, niin näitä ketjujakaan ei olisi näin paljon. Vai onko liikaa vaadittu?

Ketkä "miehet" ? Miksi vaadit minua ottamaan vastuuta toisten käytöksestä?

Mitäs jos valikoisitte paremmin kenelle porsitte? Vai onko liikaa vaadittu?

Kuka tää on joka täällä palstalla jatkuvasti tekee näitä eläinmetaforia? Mikä pervesio tuolla on?

'

Ällöttävää kielenkäyttöä tuolla tyypillä. Lapsen synnyttäminen on porsimista. Hänen lapsensa ja kaikki lapset ovat siis eläimiä, porsaita. Onkohan kysymys äiti kompleksista, jos hän kokee olevansa porsittu. Hakisi apua ongelmiinsa.

Vierailija
1045/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuntuu taas omat ongelmat pieniltä. Otan lasillisen sille!

Vierailija
1046/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna kaupassa käydessä huomio kiinnittyy usein yksinäisiin miehiin. Heillä on koko ajan luuri korvassa, ja vaimolta kysellään mitä, minkälaista ja miten paljon pitää ostaa. Ei siis vähennä vaimon taakkaa tippaakaan. Niillä saattaa olla vaimon kirjoittama ruokalistakin kädessä, mutta siltikään ei onnistu omin päin. Minä en vastaisi edes miehen puheluun.

Aaaah juuri tämä! "Miltä se lehtikaali näyttää? Onko se missä päin tätä vihannesosastoa?"

Ja siitä huolimatta 25% tuotteista on muuta kuin mitä listalla oli, kun "ei siellä ollut". Ai ei ollut laktoositonta maustamatonta jogurttia? Riisipiirakoita? Pikkuhousunsuojia? Nyt joku tietysti miettii että miksen käynyt itse kaupalla. Siksi, että lapset ei ole koskaan, KOSKAAN, ajoissa nukkumassa jos mies jää sitä asiaa hoitamaan, vaan möllöttävät jonkun youtube-videon äärellä kun palaan kaupalta kun lasten pitäisi olla jo päät tyynyssä.

Kuka nuo avuttomat miehet on teille valinnut? Taisi miehet rahat olla se mielenkiintoisempi kriteeri joka vei voiton monesta arkielämää hyödyttävästä taidosta.

Naurattaa aina nämä kuuluisat miehen rahat. Tavan talliaisia suurin osa, joiden normikuukausipalkka ei suuria tunteita herätä. Itse en ainakaan tunne yhtään rikasta miestä, perusjamppoja peruspalkkoineen kyllä useita.

Silti 51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän, ja kojseenkin tasa-arvoisia on vain 29%. Vain 1/5 on sellaisia joissa nainen tienaa enemmän, mutta nekin kaikki ovat palstalla haukkumassa miehiä  :)

Sinuahan ne miehen rahat näyttävät eniten kiinnostavan, kun oikein tilastoja jaksoit kaivella esiin. Ja kyllä minusta naisilla on täysi oikeus arvostella miestä, joka heittäytyy passattavaksi lasten tultua kuvioihin. Sitä tapahtuu hämmästyttävän paljon, enkä vieläkään ymmärrä miksi.

Miksi koette että teillä on oikeus haukkua miehiä yleisesti tällä miesvihapalstalla?

Eikö eroaminen onnistu ilman myllytystä?

Miksi koet, että sinulla on oikeus rajoittaa ihmisiä kertomasta omista kokemuksistaan? Älä lue palstaa, kun noin kovasti menee tunteisiin. Lähde vaikka ongelle.

Miksi koet että sinulla on oikeus rajoittaa minua näuyttämästä sun miesvihaasi kaikille?

Tuotahan sinä jaksat hokea. Silti et tiedä minusta yhtään mitään. Et siitä, vihaanko miehiä vai en, et ulkonäöstäni, iästäni, tai edes sukupuolestani. Sinä vain oletat ja jankutat samoja fraasejasi. Lopeta se, jos haluat keskustella asiallisesti. Turha toivo kuitenkin.

Lopeta itse miesvihasi niin emme ole edes keskustelemassa. 

Mutta täältähän sinut aina löytää näistä samoista ketjuista.

Tuhannen muun miesvihaajan kanssa.

Jospa miehet alkaisivat ottaa vastuuta käytöksestään ja tekisivät oman osansa, niin näitä ketjujakaan ei olisi näin paljon. Vai onko liikaa vaadittu?

Ketkä "miehet" ? Miksi vaadit minua ottamaan vastuuta toisten käytöksestä?

Mitäs jos valikoisitte paremmin kenelle porsitte? Vai onko liikaa vaadittu?

Kuka tää on joka täällä palstalla jatkuvasti tekee näitä eläinmetaforia? Mikä pervesio tuolla on?

'

Ällöttävää kielenkäyttöä tuolla tyypillä. Lapsen synnyttäminen on porsimista. Hänen lapsensa ja kaikki lapset ovat siis eläimiä, porsaita. Onkohan kysymys äiti kompleksista, jos hän kokee olevansa porsittu. Hakisi apua ongelmiinsa.

Onpa sulla herkkä nahka.

Vierailija
1047/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääministeriltäkin (ex) loppui rakkaus. Senkin mies lienee täys p*ska. :D

Niinpä. Sen ukko ei siivonnut vessaa joten erohan siitä napsahti.

Ei, vaan vaimon mustasukkaisuudesta ja nalkutuksesta ja huutamisesta, jota miehen korvat eivät enää kestäneet. ;)

Jospa nyt kuitenkin keskusteltaisi omista kokemuksista ja jätettäisi se toisten elämän tonkiminen. Kyllästyttää jo tuo, että asia kuin asia, niin kyllä siihen Marinin vihaajat saavat aasinsillan jostakin, että pääsevät taas hekumoimaan. Menkää jo eteenpäin ja keskittykää vaikka poliitikan sisältöön nyt, kun siellä ovat omat edustajanne. Voi olla, että opitte jotain ja yllätytte, miten tässä kävikään näin, kun Marinista pääsitte..

Vierailija
1048/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kunpa minäkin pääsisin eroon omasta nahjuksestani. Lasten takia tässä roikun.

Se on kiva kun ensin pitää tehdä lapset ja vasta sitten voidaan erota. Mitä jos ensin eroaisi ja tekisi lapset vasta sitten, kun on löytynyt se herra täydellinen? Ai niin mutta kun ei voi mistään tietää, että mihin suuntaan se toinen lähtee siitä muuttumaan, vai pysyykö sellaisena sopivana kuin tähänkin asti. Se on hankalaa se elämä, kun valinnat pitäisi tehdä tässä ja nyt, vaikkei tiedetä yhtään, mitä se elämä on joskus 10 vuoden kuluttua. Tulevaisuus määrittää, ovatko tämän päivän valinnat oikeita vai vääriä.

Suurin osa ongelmista johtuu juuri tästä. Ne muuttujat, joita ei voi mitenkään arvata ja ennustaa.

Naiselle tärkeintä on saada lapsia. Kenen kanssa on täysin sivuseikka, kunhan perusraamit (varallisuus) on kunnossa. Siitä sitten lähdetään muuttamaan miestä halutunlaiseksi. Jos se ei tapahtu, miehet voi haukkua yleisesti paskaksi.

Ainahan voi valita naisen, joka ei halua tai ei kykene saamaan lapsia. Sellaisia on ja paljon.

Sellaisen miehet pyrkivätkin löytämään, mutta naisilla on tapana valehdella ko. asiasta.

Joo, totta kai. Tämä on naisen hedelmättömyys on tärkein syy siihen, miksi kaikenikäiset miehet himoitsevat niitä nuoria naisia. Ne tosin ovat hedelmällisessä iässä, mikä tuntuu sitten kuitenkin olevan kaikkein tärkein kriteeri. Ja sitten ihmetellään silmät ymmyrkäisinä, kun se hedelmällinen nainen tulee raskaaksi vaikka ihan varmasti vedettiin pippeli ulos ennen siemensyöksyä..

Tämä on varmaan nyt sitä ylivertaista mieslogiikkaa puhtaimmillaan.

Vierailija
1049/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti jätti mun isän parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Ja ihan syystä. Äijä ei kotona tikkua ristiin laittanut. Makasi vain sohvalla telkkarin edessä. Kävi kyllä töissä. Ei edes kommunikoinut muiden perheenjäsenten kanssa. Ja jos joskus suusta jotain kuuluikin, niin lähinnä se oli jotain negatiivista.

Äitini oli totaalisen tympääntynyt ja tekikin sitten ratkaisun. Koki elämän menevän hukkaan eikä halunnut enää haaskata sitä. Isälläni oli tottakai kaikki hyvin, kun oli siisti koti, ruoka taikoontui jääkaappiin ja vaatteet ilmestyi puhtaina kaappiin. Isälleni ero oli totaalinen shokki. Joutui opettelemaan kaikki kotityöt. Ei osannut edes pyykkiä pestä. Ihmetteli siskolleen miksi äitini lähti.

Äitini nykyinen mies on oma aloitteisesti osallistuva. Eli on niitä hyviäkin miehiä olemassa. Huonoihin ei kannata elämäänsä tuhlata.

Esimerkiksi työkaverini katselee juoppoa miestä. Rahat on aina vähissä. Toisen työkaverin mies on eläkkeellä, mutta ei suostu tekemään kotona mitään. Työkaverini kiirehtii joka päivä töistä kotiin kokkaamaan äijälleen.

Mitä elämän haaskuuta!

Vierailija
1050/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen geenit on sellaisessa järjestyksessä, että jos mies ottaa lapsen roolin suhteessa, eli alkaa pitää naista äitinä ja itseään avuttomana, vastuuttomana lapsena, niin naisen aito seksuaalinen kiinnostus mieheen loppuu aika väistämättä.

Ei kukaan normaali nainen halua lapsen vastuutasolla olevan tyypin kanssa oikeasti naida. Eli mies, jos haluat naiselta muutakin kuin kodinhoitoa, jos haluat että nainen käy sinuun kuumana, niin ota imuri käteen, suunnittele ne lasten juhlat ja näytä, että olet aikuinen mies muutenkin kuin fyysisesti.

Näin se on, mutta imurointi ja kodinhoito ei todellakaan alakertaa kostuta.

Miehen pitää edelleen olla mies. Tämä oppi vaan on jäänyt monelta nuoremmalta mieheltä väliin.

Naiset eivät tiedä mitä miehiltä haluavat. He sanovat haluavansa naisen, joka hoitaa lapsia ja kotia, mutta käytännössä näin ei ole.

Ei kyllä. Heteronaiset haluavat miehen, joka hoitaa lapsia ja kotia tasaveroisena aikuisena. Sellaisen löysin itsekin, ja perhe-elämä kukoistaa. Älkää tytöt tyytykö vähempään.

Vierailija
1051/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Kysehän on juuri siitä arvostuksesta, josta alkupuolella ketjua puhuttiin. Nainen haluaa miestä, jota arvostaa. Vätystä ei arvosta, eikä halua. -eri

Samahan se on miehillä. Hyvän naisen eteen tekee esim. noita kotitöitä ihan mielellään.

Asia selvä. Mies joka ei tee kotitöitä mielellään, ei siis pidä vaimoaan hyvänä naisena. Miksi siis kiusata ilmaisukyvytöntä miesparkaa turhaan? Sellainen pitää päästää takaisin luontoon ja katsella tilalle yksilö, joka osaa arvostaa sitä, mitä hänellä on.

Vierailija
1052/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 tuhatta naista on sitä mieltä että ero tuli puskista ja se ei kerro mitään naisista?

Vierailija
1053/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan normaali mies halua naista joka ei huolehdi itsestään ja ole naisellinen.

Eli nainen: jos haluat mieheltäsi muutakin kuin lapasen joka olla möllöttää olkkarissa, pidä huoli ettei painosi nouse, pukeudu kauniisti, ja näytä että olet aikuinen nainen etkä kaskelotti.

Ei se nainenkaan jaksa loputtomasti olla kaunis ja timmi, kun siellä sohvalla möllöttää kaskelotiksi muuttunut palleroinen ja pulleroinen mieslapsi, vaikka hän meni naimisiin timmin miehen kanssa. Miehet ovat Suomessa ylipainoisempia kuin naiset.

Vierailija
1054/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites teillä? Mies menee sänkyyn ja odottaa, että vaimo saa kotityöt tehtyä. Jos menee pitkään, mies rupeaa huutelemaan, että pistä vauhtia, kun panettaa. Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Hyvä tietää ettei naisia miellytä seksi.

Miksi naiset edes valitsevat olla miesten kanssa?

Heteronaisia miellyttää seksi miesten kanssa. Sääli, että niin moni mies on nykyään muuttunut kaskelotiksi.

Vierailija
1055/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vaan uskonut, että sinusta ei ole siihen ja yllättyi kun sinussa olikin sitä girl poweria.

Ei uskonut, ettei ole siihen🤣🤣🤣 MITEN VOI OLLA NIIN LOPUTTOMAN VAIKEAA KIRJOITTAA KUNNOLLA?!?!?!

Vierailija
1056/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä ja minä. Entäs jos palvelis puolisoaan ja korostais ne hyvät puolet ?

Puolisoa kotitalouskoneena hyväksikäyttävä minäminämies projisoi itsekkyytensä siihen häntä palvelevaan puolisoon. Kuinka alas ihmisenä voi vajota puolisonsa hyväksikäytössä?

Siitähän mies maksaa.

Mitäs muuta nainen tarjoaa vastineeksi saamalleen taloudelliselle hyödylle?

Rakkautta ja kunnioitusta? Tätä palstaa kun lukee niin tietää tuon valheeksi.

Mies maksaa mistä? Tuntemani miehet säästävät asumalla naisen kanssa, onko siis negatiivinen maksaminen eli säästäminen sinulle myösmaksamista?

Eivät säästä. Naisen vuoksi kulut ovat suuremmat kuin yksin, ja nainen vain hyötyy asiasta.

Avaisitko tätä? Oletko kenties sufar daddy, vai miten on mahdollista Suomen oloissa? Toki, jos lasket yhteiset lapset naisen aiheuttamaksi kuluksi kieltäen oman osuutesi omiin lapsiisi, niin sitten ehkä. Mutta eihän sinua kukaan paljaalla pakottanut panemaan...

Mies tekee enemmän töitä (kokonaistyöaika). Tämän lisäksi mies maksaa "yhteisistä menoista" enemmän koska ne jaetaan tulojen mukaan. 51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Tämä siis jo ennen lapsia, Ero kasvaa tietysti kun lapset tulevat mukaan kuvioihin.

Mies siis käyttää rahansa ja aikansa naisen hyväksi, ja saa takaisin toisen tekemät lapset.

Nyt on kyllä tosi harhaista settiä, mitkä toisen tekemät lapset? Tarkoitatko sitä, että nainen kärsii yhteisistä lapsista raskauden ja synnytyksen vaivat (eli tekee lapset) sekä tulonmenetykset yksin ja se on miehelle jostain syystä hirveä taakka?

Lapsen ovat todella harvoin sen miehen, jonka kanssa nainen on avioliitossa.

Onko termi käenpoikaset tuttu?

Niin sinunkin lapsia hoitaa ja maksaa joku toinen mies, senkin käki.

Vierailija
1057/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehille se tulee aina yllätyksenä, paitsi silloin, kun mies hakee eroa, ja silloin tilanne on se, että niillä on toinen.

Tää on niin totta! Suht monta eronnutta paria nähneenä. Nainen yleensä eroaa ensin ja vasta sitten aloittaa ns. Uuden elämän. Miehistä joka ainoalla ollut jo uusi nainen katsottuna

Vierailija
1058/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee, että naiset huomauttaa asioista huvikseen ja siis nalkuttaa. Ei oteta tosissaan, kun nalkutus nyt vain kuuluu asiaan.

Ehkä naisten ei pitäisi nalkuttaa, vaan toimia. Jättää miehen asiat hoitamatta esim pyykkihuolto ja ruoanlaitto.

Kunnon herätyksen voi antaa sillä, että joku päivä vain ottaa ja lähtee ovesta ja menee vaikka hotelliin lepäämään kertomatta paikkaa miehelle. Takaisin tullessa sitten varmasti mies kuuntelee ja ymmärtää. Jos ei kuuntele niin hällä ei oikeasti kiinnosta.

Tää ei kyllä näiden kanssa toimi.

Kun mä jätin (ihan etukäteen kertoen) miehen yhdeksi yönseuduksi hoitamaan omia lapsiaan, hän soitti vanhemmilleni, omille vanhemmilleen, poliisille ja sosiaalityöntekijöille.

Ero hoiti sitten työnjaon.

Vierailija
1059/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kunpa minäkin pääsisin eroon omasta nahjuksestani. Lasten takia tässä roikun.

Kukahan se nahjus on? Tämä on vastuun vierittämistä muille.

Vierailija
1060/1475 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, mutta imurointi ja kodinhoito ei todellakaan alakertaa kostuta.

Miehen pitää edelleen olla mies. Tämä oppi vaan on jäänyt monelta nuoremmalta mieheltä väliin.

Naiset eivät tiedä mitä miehiltä haluavat. He sanovat haluavansa naisen, joka hoitaa lapsia ja kotia, mutta käytännössä näin ei ole.

Ei kyllä. Heteronaiset haluavat miehen, joka hoitaa lapsia ja kotia tasaveroisena aikuisena. Sellaisen löysin itsekin, ja perhe-elämä kukoistaa. Älkää tytöt tyytykö vähempään.

Ja siitä muuten tunnistaa, että ei keskustele aikuisen kypsän miehen kanssa, kun hänen jokainen viestinsä sisältää sanan 'miesviha'. Viittaan siis tämän ketjun miespuolisiin kommentoijiin, jotka eivät kai osaa argumentoida mitään muuta. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi