Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen luuli että oon rikas ja hankkiutu mulle salaa raskaaks, eipä arvannutkaan että minäkin huijasin ja oikeasti elä tuilla välillä heittäen pimeetä keikkaa

Vierailija
06.01.2021 |

Luuli saavansa suuret elarit tai pakottavansa mut isäksi...Venähtikin naamansa kun ymmärsi että kumpikin vaihtoehto on poissuljettu :D

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa lapsen etu menee muun edelle, siitä vain sitten elatusta makselemaan.

Seksiä kannattaa harrastaa vain luotettavan kumppanin kanssa, ja heteropuuhissa raskauden mahdollisuus on aina läsnä. Se lienee tämän pienen sadun opetus.

Vierailija
22/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.

Kiitos naiselle kun laittaa meidät muut maksamaan elarit. Lapsen pitäminen on vain ja ainoastaan naisen valinta, siihen ei miehellä ole lain silmissä mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille uutinen, että heteroseksistä voi tulla raskaaksi?

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Vierailija
24/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.

En maksa mitään, Kela maksaa.

Ja nainen näin varmisti etten tule ainakaan seuraavaan 17 vuoteen tekemään mitään työtä verollisesti : ) 

ap

Kela ei maksa mitään, muut ihmiset maksavat. Mielelläni olen mukana systeemissä jossa työttömät ja sairaat ja pienituloiset saavat toimeentulon ja tukea. Kaltaisiasi luikurikulleja en haluais elättää ollenkaan, millään lailla, teette elinaikananne ihan hupikuluja muille ihmisille satojen tuhansien edestä. Mutta joo. Jatkakaa.

Vierailija
25/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole naista ikinä saanut, kunhan trollaa.

Pimeällä työllä muuten tulee helvetin isot eläkkeet.

Vierailija
26/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bilsan tunnilla oli tästä jotain kirjoitti:

Onko lapsen äiti vienyt salaa lapsen isältä spermaa, vai miten se salaa raskaaksi tuleminen tapahtuu? Kun aika selkeää biologiaahan se on kuitenkin.

No ihan perus: Nainen valehtelee syövänsä pillereitä, tai jopa kaivaa roskiksesta/sängyn vierestä miehen kortsun jossa spermaa ja tunkee sisäänsä kun mies on lähtenyt.

Ja on ihan tosijuttu tuo jälkimmäinen,.

Perus?

Se. 

Perus sanan käyttö on kärsinyt inflaation persujen jälkeen.

Vierailija
27/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Miehen ei ole pakko antaa paljaalla :)

Kaikki naiset tietävät, ettei pilleri ole varma ehkäisykeino. Kaikkien miestenkin olisi syytä tutustua asiaan.

Jos tuikkaat, otat riskin lisääntymisestä.

Vierailija
28/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinulla on ihan oikeus käyttää sitä kumia, vaikka nainen höpisisi karkeista.

Kyllä monet naisetkin vaativat miestä käyttämään kumia, ja jos mies sanoo ei, seksiä ei tipu.

Nyt vähän ryhtiä mies.

Vierailija
29/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos olisit oikeasti aikuinen, niin tietäisit, ettei elarit ja lapsilisä kata edes murto-osaa lapsen kuluista ja lapsen saaminen muuttaa parinkymmenen vuoden suunnitelmat myös siltä naiselta. Oma vapaus katoaa, työt kärsii, parisuhde kärsii, stressi kasvaa ja vastuu on helvetin paljon suurempi kuin perheettömällä.

Vierailija
30/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi nainen voi nuorena hankkiutua raskaaksi: 1. Rakastunut mieheen ja ihailee miestä. Hänen päässään on aivopesun tuloksena kuvio että naisella kuuluu joskus elämässään olla lapsi tai mies. Voi olla romanttinen. 2. Ei halua menettää miestä (pelimies yleensä kyseessä joka leikkii naisen tunteilla tai hakee vain seksiä), raskaus on silloinKIN huono ratkaisu asiaan. 3. Ei tunne miestä, mutta mies tuntui jo aluksi "tutulta" ja fiksulta. Mies voi olla jotain muuta. Nainen hakee parisuhdetta. 4. Jokin trauma, e-pillerit, ilkeitä miehiä /naisia /äiti tai alkoholi vähäisessä määrin - ne sekoittavat joidenkin päätä. Naisella voi olla nuorena hankalia tilanteita ja kaipaa omaa miestä ja tukea.

Olet väärässä, oikea lista on:

1. Naisella on vauvakuume

2. Nainen haluaa lapsen

3. Nainen haluaa äidiksi

Selvä. Minulla oli nuorena -mieskuume- yhteen mieheen. Ehkä rakastuneena moni kuvittelee että lapsi on hyvä idea, ei ole.

Vierailija
31/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos naiselle kun laittaa meidät muut maksamaan elarit. Lapsen pitäminen on vain ja ainoastaan naisen valinta, siihen ei miehellä ole lain silmissä mitään sanomista.

Ap on pannut paljaalla. Se on nyt meidän maksettavana se seuraus. Kun sperma lähtee miehen pikku pipulista, kannattaisi katsoa että se tulee kaadetuksi ja vedetyksi vessasta alas tai vietyä vaikka ulkoroskikseen koko kondomi.

Tämä leväperäisyys miehissä ihmetyttää, en ikinä jättäisi spermaani jonkun epäluotettavana pitämäni naisen saataville. Ehkäisypillereiden pettäminen on valtava riski ihan muutenkin, olen itse tullut elämässäni kaksi kertaa raskaaksi vatsataudin jälkeen kun teho heikkeni. Raskaudun toki helposti mutta lähtökohtaisesti en koskaan päästäisi sellaisen ihmisen spermaa sisälleni jolle en lasta halua. Miten tää voi olla niin vaikeaa, ei spermaa sinne minne ei sitä kannata laittaa.

Vierailija
32/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei ole pakko antaa paljaalla :)

Kaikki naiset tietävät, ettei pilleri ole varma ehkäisykeino. Kaikkien miestenkin olisi syytä tutustua asiaan.

Jos tuikkaat, otat riskin lisääntymisestä.

Epävarmempi se kondomi on. Mutta ehkä yhdessä pillereiden kanssa kaikista varmempi. Tai sitten selibaatti.

Vierailija
33/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap ei mitään tunteita omaa lastasi kohtaan, joka on täysin syytön teidän kahden kusipään sekoiluun?

Kumi on ainoa suht varma ehkäisykeino. Pillerit voi pettää jo pelkästä satunnaisesta vatsataudista.

Vierailija
34/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa mitään, Kela maksaa.

Ja nainen näin varmisti etten tule ainakaan seuraavaan 17 vuoteen tekemään mitään työtä verollisesti : ) 

ap

Viisasta. Kyllä noin tyhmästä teosta kannattaakin kostaa itselleen. Ei koskaan enää mukavaa elämää, ei matkoja, ei varaa harrastaa, ei hankkia viimeisintä teknologiaa...

Voi teidän reppanoiden fantasioita.

Vierailija
35/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ap ei mitään tunteita omaa lastasi kohtaan, joka on täysin syytön teidän kahden kusipään sekoiluun?

Kumi on ainoa suht varma ehkäisykeino. Pillerit voi pettää jo pelkästä satunnaisesta vatsataudista.

Et kai sinä oikeasti tätä trollia usko?

Vierailija
36/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein sille. Oppiipa olemaan! =)

Terv. Aloittaja, joka ei tiedä, minkä suuruisia elatusmaksuja määrätään ja minkä verran lapseen menee rahaa

Ei kai kukaan joudu maksamaan muksusta mitä ei ole itse halunnut penniäkään! Minusta salaa raskaaksi ittensä hommaminen pitäisi, jossei nyt kriminalisoida, niin ainakin isä pitäisi vapauttaa vastuusta jos on salaa puuhattu. 

Joo. On törkeää että nainen väittää hoitavansa ehkäisyn mutta hankkiutuu raskaaksi. Pitäs olla rikos.

Ja ehkäisy ei kuulu vain naiselle. Mutta jos nainen valehtelee ehkäisevänsä ja huijaa, tottakai se on väärin. Todennäköisesti kieltänyt kortsun käytön sellainen nainen.

Vierailija
37/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*röhönaurua.

Itkeekö täällä joku mies, että nainen ei anna kondomin kanssa? Vaan ihan ilman pitää olla jos ei saa paljaalla panna?

Ja mikä ihmeen ”perus” juttu on se, että nainen kaivelee roskiksesta käytetyn kondomin ja tulee siitä raskaaksi? Missä ihmeen seurassa te panette? Ja sitten huolettomasti jätätte kondomit lojumaan lattialle?! Ei luoja. Ällöttävä tapa muuten jättää joku käytetty kondomi lojumaan jonnekin. Ansaitsette toisenne.

Vierailija
38/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin teini, muistan kun moni alkoi jo silloin tehdä lapsia. Nuoret naiset hyvin rakastuneena ja pojillakin oli joku into hankkia lapsia. Arki ei vaan ollut niin kivaa, tuli eroja heille ja lapsi jäi aina naiselle - ei se nuori mies jaksanut sellaista, jatkoi yleensä juomistaan. Sitten joku päivä mies teki lisää lapsia, taas.

Vierailija
39/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein sille. Oppiipa olemaan! =)

Terv. Aloittaja, joka ei tiedä, minkä suuruisia elatusmaksuja määrätään ja minkä verran lapseen menee rahaa

Ei kai kukaan joudu maksamaan muksusta mitä ei ole itse halunnut penniäkään! Minusta salaa raskaaksi ittensä hommaminen pitäisi, jossei nyt kriminalisoida, niin ainakin isä pitäisi vapauttaa vastuusta jos on salaa puuhattu. 

Joo. On törkeää että nainen väittää hoitavansa ehkäisyn mutta hankkiutuu raskaaksi. Pitäs olla rikos.

Ja ehkäisy ei kuulu vain naiselle. Mutta jos nainen valehtelee ehkäisevänsä ja huijaa, tottakai se on väärin. Todennäköisesti kieltänyt kortsun käytön sellainen nainen.

Yksikään nainen ei voi kieltää miestä käyttämästä kortsua. Miehellä on ihan aina oikeus kieltäytyä seksistä jos nainen vaatii, että kumi jätetään pois.

Vierailija
40/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laissa lapsen etu menee muun edelle, siitä vain sitten elatusta makselemaan.

Seksiä kannattaa harrastaa vain luotettavan kumppanin kanssa, ja heteropuuhissa raskauden mahdollisuus on aina läsnä. Se lienee tämän pienen sadun opetus.

On se kumma kun sitä kumia ei edelleenkään osata käyttää, ja jos niitä lapsia ei mies halua, niin piuhat poikki. Ei ap ole isämatskya muutenkaan, joten tee palvelus yhteiskunnalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi