Olisi tarkoitus mennä miehen kanssa veneilemään, mutta entä jos tulee pissahätä?
Pääseekö veneellä yleensä kuinka nopeasti vessaan? Moottorivene kyseessä.
Kommentit (55)
Aikoinaan mulla oli kalareissuilla veneessä muovinen saunanappo mukana, oli helppo kyykistyä veneessä pissalle kun sai kahvasta sihdata napon kohdalleen ja siten vaan huuhtaista tuotos laidan yli.
Jos olet hyvännäköinen, niin varmaan mies antaa pissata päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan mulla oli kalareissuilla veneessä muovinen saunanappo mukana, oli helppo kyykistyä veneessä pissalle kun sai kahvasta sihdata napon kohdalleen ja siten vaan huuhtaista tuotos laidan yli.
Taas joku elämänkallu asialla. Ja heittelit vielä vastatuuleen.
Siinä pohjassa on sellainen tulppa jonka poistamalla voi pissiä veteen. Muista pelastusliivit 🤔
Sano, että käyt välillä veneestä uimassa. Ja tiedät varmaan mitä siellä uidessa tehdä
Miten ylipäätään voit koskaan poistua kotoa jos et paria tuntia voi olla ilman että tulee pissahätä?
Käy kusella ennen lähtöä äläkä juo mitään pitkään aikaan ennen lähtöä. Voihan se miestäkin alkaa kusettamaan mutta laidan yli kuseskelu ei ole kyllä viisasta, monihan on sillälailla hukkunut juhannuspäissään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku elämänkallu asialla. Ja heittelit vielä vastatuuleen.
Uistellessa ei viitsi joka pissahädän kohdalla kelata kaikkia siimoja ylös rantaan ajamista varten.
Onko rakossa jotakin vikaa? Pakko käydä k.sella puolen tunnin välein? Lääkäriin heti maanantaina. Minä ainakin mielelläni autoin tyttöystävä pissaamaan äyskäriin. Pidin sitä hänen allaan ja taisi tyttökin olla mielissään. Molemmat voittivat, sanotaanko niin.
Siitä laidan yli vaan. Jos se on purjevene niin ahterin puolelta voit myös kakata ja sitten laskea oman ahterisi veteen alapesulle.
Ämpäri toimii hyvin, jos olette veneellä niin kauan, että hätä iskee.
Oliskohan aika katsella tasokkaampaa seuraa joka on pystynyt hankkimaan veneen josta löytyy käymälä?
Vierailija kirjoitti:
Siitä laidan yli vaan. Jos se on purjevene niin ahterin puolelta voit myös kakata ja sitten laskea oman ahterisi veteen alapesulle.
Kaloja inhottaa kun yksi pudottelee ruskeita syvyyspommeja veneestä...
Se kuinka pian vessaan tai edes puskaan pääsee riippuu paikasta ja veneestä (minkäkaiset on vaatimukset rantautumispaikalle). Jos on paha pidätysongelma ehkä kannattaa olla menenättä, normaalilla pidätyskyvyllä pärjää hyvin ja ainahan voi sopia lenkin keston ennalta.
Käytte yhtä aikaa kusella niin saatte kumpikin kokemuksen lisää, mutta ei sitten samalta puolelta jos se on joku kiikkerä soutupaatti.
Oma potta mukaan.