Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen luuli että oon rikas ja hankkiutu mulle salaa raskaaks, eipä arvannutkaan että minäkin huijasin ja oikeasti elä tuilla välillä heittäen pimeetä keikkaa

Vierailija
06.01.2021 |

Luuli saavansa suuret elarit tai pakottavansa mut isäksi...Venähtikin naamansa kun ymmärsi että kumpikin vaihtoehto on poissuljettu :D

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni salarakas luuli hänen olevan rikas. Yllätys tuli kun erossa, mies muutti minun talostani hänen yksiöönsä ja palautti autojen ja veneen avaimet.

Tämä tyttönen soitteli muutaman itkuisen humalapuhelun minulle, ennen kuin lopulta tajusi että omaisuuteni ei kuulu heille millään tavalla.

Vierailija
42/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi olkoon tulevalle isukille kuitenkin, kaikesta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole naista ikinä saanut, kunhan trollaa.

Pimeällä työllä muuten tulee helvetin isot eläkkeet.

Samaa mieltä muuten, mutta JOS pimeän työn tekijällä olisi järkeä päässä, hän sijoittaisi osan tuloistaan joka kuukausi hyviin pörssiyhtiöihin.

Siinäpä olisi eläkeasiat kunnossa.

Vierailija
44/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teille uutinen, että heteroseksistä voi tulla raskaaksi?

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Aina kun av:lla joku erikseen ilmoittaa olevansa nainen, hän huijaa 100% varmuudella.

Miksi mies ei halua käyttää kondomia tai valita itselleen järkevää naista, joka ei huijaa häntä isäksi? Peiliin kannattaa katsoa ja pohtia ihkaomia valintojaan. Naisen valinnassa kannattaa suosia sellaisia ominaisuuksia kuin luotettavuus ja rehellisyys, vaikka sitten ei olisikaan alusvaatemallin näköinen.

Vierailija
45/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni salarakas luuli hänen olevan rikas. Yllätys tuli kun erossa, mies muutti minun talostani hänen yksiöönsä ja palautti autojen ja veneen avaimet.

Tämä tyttönen soitteli muutaman itkuisen humalapuhelun minulle, ennen kuin lopulta tajusi että omaisuuteni ei kuulu heille millään tavalla.

Ah, mä niin toivon että tämä on oikeasti totta!

(Eikä voimaantumisfantasia).

Vierailija
46/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.

En maksa mitään, Kela maksaa.

Ja nainen näin varmisti etten tule ainakaan seuraavaan 17 vuoteen tekemään mitään työtä verollisesti : ) 

ap

Jos tarina totta, niin olet tyhmempi kuin saapas! Minimituilla elelet seuraavat, ainakin, 23 vuotta. Elarit vanhenevat viidessä vuodessa, mutta jos sinulta saadaan yhtään mitää perittyä, alkaa laskenta alusta. Esim saamasi mahdollinen perintö menee suoraan elareihin. Elämäsi tulee olemaan todella kurjaa ja köyhää. Jos mietit pimeitä ansioita, niin sinut tullaan käräyttämään ja saat syytteen kaupan päälle. Onnea valitsemallasi tiellä, luuseri!

Vierailija
47/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Aina kun av:lla joku erikseen ilmoittaa olevansa nainen, hän huijaa 100% varmuudella.

Miksi mies ei halua käyttää kondomia tai valita itselleen järkevää naista, joka ei huijaa häntä isäksi? Peiliin kannattaa katsoa ja pohtia ihkaomia valintojaan. Naisen valinnassa kannattaa suosia sellaisia ominaisuuksia kuin luotettavuus ja rehellisyys, vaikka sitten ei olisikaan alusvaatemallin näköinen.

Ok,olen sitten poikkeus. Missään ei sanottu että ap on romanttisessa suhteessa tämän naisen kanssa. Minulla ainakin on ollut suhteita jossa kyse on vaan se***stä, ilman mitään romanttista hapatusta.

Vierailija
48/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen ihan normaalisti toimeen ja muutkin asiat kunnossa, yks ex sitte ilmoitti keran että hän on vahingossa unohtanut ottaa pillerit monta kertaa, että eihän haittaa jos tulee raskaaksi.

En onneksi ollu kertonu vasektomiasta :) .

Vierailija
49/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on vakka löytänyt kantensa.

Vierailija
50/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua naurattaa tilanne, jossa joudut vielä pahempaan taloudelliseen jamaan kuin jo nyt olet? 

Vierailija
51/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.

En maksa mitään, Kela maksaa.

Ja nainen näin varmisti etten tule ainakaan seuraavaan 17 vuoteen tekemään mitään työtä verollisesti : ) 

ap

Hämmentävää että sä paukuttelet henkseleitä siitä että ammut itseäsi kanuunalla jalkaan.

Vierailija
52/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhteiskunta ap:lta ne elarit perii tavalla tai toisella.

Vierailija
53/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla se hampaaton 34- vuotias elämäntapatyötön mies, joka tienaa pimeinä tuloina 500- 1000€ kuussa. Hänhän täällä viikoittain kyselee, että mistä löytäisi naisen, jolle jelpaisi. Joskus on myös jossain ketjussa jertonut haluavansa lapsen.

No nyt on käynyt niin, että olisi muija ja lapsi tarjolla, niin täällä nyt sitten kehuu miten ei tule oerheestään huolta pitämään....että semmoinen keissi.

Vierailija
54/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet olette niin daijuja, että panette ilman ehkäisyä, jos ette halua lasta?

Ja ihan turha ulista, että "se sano, et syö pillereitä", kun 90% näissä yhen illan jutuissa ehkäisystä ei ole puhettakaan. On vaan miehen oletus. Ja vaikka olisikin puhetta nii vittuako luotatte johonkin baarissa tavattuun harakkaan?

Vierailija
55/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHAHAHAAHAH

Vierailija
56/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva saada lapsi ja tulla isäksi? Miksi et huolehtinut ehkäisystä? Mikä on motivaatiosi esittää rikkaampaa kuin olet? En ymmärrä yhtään.

Vierailija
57/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilsan tunnilla oli tästä jotain kirjoitti:

Onko lapsen äiti vienyt salaa lapsen isältä spermaa, vai miten se salaa raskaaksi tuleminen tapahtuu? Kun aika selkeää biologiaahan se on kuitenkin.

No ihan perus: Nainen valehtelee syövänsä pillereitä, tai jopa kaivaa roskiksesta/sängyn vierestä miehen kortsun jossa spermaa ja tunkee sisäänsä kun mies on lähtenyt.

Ja on ihan tosijuttu tuo jälkimmäinen,.

Jätät kortsun lattialle käytön jälkeen?? Tuollainen mies ansaitsee niin paljon kuraa kuin mahdollista.

Vierailija
58/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä kertoo enemmän siitä, millaisissa piireissä itse liikut.

Vierailija
59/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta vetää perseeseen. Ei tule raskaaksi.

Vierailija
60/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän