Nainen luuli että oon rikas ja hankkiutu mulle salaa raskaaks, eipä arvannutkaan että minäkin huijasin ja oikeasti elä tuilla välillä heittäen pimeetä keikkaa
Luuli saavansa suuret elarit tai pakottavansa mut isäksi...Venähtikin naamansa kun ymmärsi että kumpikin vaihtoehto on poissuljettu :D
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle "pleijeri" tutulle kävi samalla tavalla. On kova puhumaan, ja esitti naisille milloin lääkäriä, milloin menesyvää sijoittajaa.
Eräs nainen sitten luuli saavansa lapsen avulla hänet nalkkiin, mutta toisin kävi.Jätkä on todellisuudessa köyhä kuin kirkonrotta, varmaan jo 10v ollut työtön
Ihmettelen suuresti miten tällainen on mahdollista? Kai nyt ulkoisesta habituksesta huokuu, että ihminen ei ole mistään rikkaimmasta päästä? Miten käytännössä täysin varaton onnistuu tässä? Naisellehan vauraus näkyy materiana, kuten auto, omistusasunto, vaatteet jne.
Kyllä se onnistuu. Näissä tapauksissa yhtä älykkäät kohtaa toisensa. Ei se naisten kirkkain kärki tätä tee tai tähän lankea.
Miehet, älkää luottako kehenkään! Kortsu, kortsu ja kortsu!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein sille. Oppiipa olemaan! =)
Terv. Aloittaja, joka ei tiedä, minkä suuruisia elatusmaksuja määrätään ja minkä verran lapseen menee rahaa
Ei kai kukaan joudu maksamaan muksusta mitä ei ole itse halunnut penniäkään! Minusta salaa raskaaksi ittensä hommaminen pitäisi, jossei nyt kriminalisoida, niin ainakin isä pitäisi vapauttaa vastuusta jos on salaa puuhattu.
Miten niin "ei kai"?
No siten niin, että se ois aika hullua.
Miksi ihmeessä muiden pitäis maksaa jonkun paljaalla paneskelun? Sehän se vasta hullua olisikin. Mies saa panna miten haluaa ilman ehkäisyä ja nainen ja veronmaksajat maksaa kulut.
Mun mielestä näiltä joilta ei saada elareita perittyä pitäis katkoa siemenjohtimet. Ei tulis ainakaan lisää taakkaa veronmaksajille.
Ei se ihme, että kansakunta tyhmenee. Älykkyys on vahvasti perinnöllistä.
Miksi täällä taas kiukutellaan, että eikö miehet tiedä, että jos panee ilman....pläpläplä.
Minä tulkitsin tarinan niin, että tässä tehtiin kovan luokan jäynä ja muija sai elämänsä opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita on. Kummasti muija möksähti kun sanoin ei mulla mitään rahaa ole. Siihen loppui suhde vaikka yön vielä siinä vietin. Treffeillä olin pimeinen tileineni tarjonnut reilusti. Luuli iskeneensä rahaan kiinni.
Noita voisi kutsua Anfisa naisiksi. Niille tuntuu olevan ihan sama mistä raha tulee. Huomaavat joku päivä miehen kadonneen. Sinällään lyhytnäköistä puuhaa. Verotiedoista pystyy helposti selvittämään onko toinen oikeasti rikas. Jos väittää olevansa lottovoittaja, siitä pitää pyytää todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä taas kiukutellaan, että eikö miehet tiedä, että jos panee ilman....pläpläplä.
Minä tulkitsin tarinan niin, että tässä tehtiin kovan luokan jäynä ja muija sai elämänsä opetuksen.
2 idioottia kohtasi yössä. Molemmat hävisi ja lapsi joutuu kärsimään idioottien lisääntymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.
Ei vaan nainen laittaa valtion maksamaan luusereiden elarit.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen halusi lapsen ja hän sai lapsen, niin eihän naisella ole mitään valittamista. Elatustuki tulee valtiolta. Ja jos isyys vahvistetaan, niin muija voi tehdä elämänsä jäynän miehelle järjestämällä asiat niin, että miehestä tulee lähihuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Bilsan tunnilla oli tästä jotain kirjoitti:
Onko lapsen äiti vienyt salaa lapsen isältä spermaa, vai miten se salaa raskaaksi tuleminen tapahtuu? Kun aika selkeää biologiaahan se on kuitenkin.
No ihan perus: Nainen valehtelee syövänsä pillereitä, tai jopa kaivaa roskiksesta/sängyn vierestä miehen kortsun jossa spermaa ja tunkee sisäänsä kun mies on lähtenyt.
Ja on ihan tosijuttu tuo jälkimmäinen,.
Mitä sitten vaikka nainen valehteleekin, niinhän miehetkin tekevät. Tasoissa ovat. Kummankin kannattaa miettiä ennemmin, mitä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee kuitenki tuosta vähintään liki 170€/kk menot. Sun tuloilla aika paljon. Tai jos et minimielatustakaan aio itse maksaa niin kiitos vaan kun laitat meidät muut sen tekemään.
Lapsen vanhemmilla on elatusvastuu ja tässä tapauksessa mies jättää oman osansa veronmaksajille. Ei nainen.
Tuohon rikasta esittämiseen: näitä viimeisimpiä Iphoneja, merkkivaatteita jne statushärpäkkeitä on yleensä vain köyhillä. Normaali työssä käyvä keskiluokka ei niihin rahaa tuhlaa, eivätkä yleensä vähän varakkaammatkaan. Toki joillain ihan ökyrikkailla on, mutta usein näiden some luksustelijoidenkin takaa usein löytyy miljoonavelat. Siispä näillä luullaan esittävän rikasta ja saman tasoinen porukka siihen lankeaa. Tukholmassa on kadulla asuvaa pakolaisporukkaa, jolla on merkkikuteet ja hieno puhelin, muttei mitään muuta. Minulle tietyt merkkivaatteet ovat varma merkki köyhyydestä: sekä lompakon että älyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihme, että kansakunta tyhmenee. Älykkyys on vahvasti perinnöllistä.
"Siis omg, sain Tinderissä mätsin rahamiehen kaa!" -> lisäännyn 🥰
Naisia koitetaan varoitella kaiken maailman auervaaroista ja kellariin sulkevista murhaajista, johon osa reagoi lähtemällä heti mukaan 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen vanhemmilla on elatusvastuu ja tässä tapauksessa mies jättää oman osansa veronmaksajille. Ei nainen.
Nainen juu ei, mutta muutoin on epärehellinen kieroilija. Petossyyte tuosta pitäisi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita on. Kummasti muija möksähti kun sanoin ei mulla mitään rahaa ole. Siihen loppui suhde vaikka yön vielä siinä vietin. Treffeillä olin pimeinen tileineni tarjonnut reilusti. Luuli iskeneensä rahaan kiinni.
Noita voisi kutsua Anfisa naisiksi. Niille tuntuu olevan ihan sama mistä raha tulee. Huomaavat joku päivä miehen kadonneen. Sinällään lyhytnäköistä puuhaa. Verotiedoista pystyy helposti selvittämään onko toinen oikeasti rikas. Jos väittää olevansa lottovoittaja, siitä pitää pyytää todisteita.
Mikä velvollisuus kenelläkään on todistella lom pakko loisi lle lottovoittojaan? Ei se kuulu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa mitään, Kela maksaa.
Ja nainen näin varmisti etten tule ainakaan seuraavaan 17 vuoteen tekemään mitään työtä verollisesti : )
ap
Kela perii ne sinulta.
Velka ei heti edes häviä.
- - - - - -
Jos elatusvelvollinen ei ole maksanut elatusapua, lapsen kanssa asuva vanhempi voi hakea elatustukea Kelasta. Tällöin Kela maksaa vanhemmalle elatustukea ja perii elatusvelvolliselta kaikki maksamatta jääneet elatusavut viivästyskorkoineen sekä jatkossa kuukausittain erääntyvät elatusavut. Näitä perittäviä elatusapuja kutsutaan elatusapuvelaksi. Muutoksenhaku elatustukipäätökseen tai elatusavun maksuvapautusta koskevaan päätökseen eivät keskeytä elatusavun perintää.
Niin kauan kun Kela maksaa elatustuen lasta hoitavalle vanhemmalle, elatusvelvollinen maksaa kaikki elatusavut Kelalle. Jos elatusvelvollinen maksaa elatusavun suoraan lapselle tai vanhemmalle, maksut eivät vähennä Kelan perinnässä olevan elatusapuvelan määrää. Elatusapuvelka vanhenee 5 vuodessa.
https://www.kela.fi/elatustuki-elatusvelvolliselle
Elatusapuvelan vanhentumista käsiteltäessä on kuitenkin tärkeää huomata, että vaikka yksittäiset elatusapuerät voivat vanhentua, itse elatusvelvollisuus ei kuitenkaan vanhene. Lapsen elatuksesta annetun lain mukaan vanhemmat ovat vastuussa lapsen elatuksesta kykynsä mukaan siihen asti, kun lapsi täyttää 18 vuotta (ja tämänkin jälkeen he voivat vielä olla vastuussa kohtuullisista koulutuskustannuksista).
No, siinäpä on toisilleen sopiva pariskunta löytänyt toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein sille. Oppiipa olemaan! =)
Terv. Aloittaja, joka ei tiedä, minkä suuruisia elatusmaksuja määrätään ja minkä verran lapseen menee rahaa
Ei kai kukaan joudu maksamaan muksusta mitä ei ole itse halunnut penniäkään! Minusta salaa raskaaksi ittensä hommaminen pitäisi, jossei nyt kriminalisoida, niin ainakin isä pitäisi vapauttaa vastuusta jos on salaa puuhattu.
Jos on ollut tekemässä niin ilman muuta maksaa. Ellei aio lapsia hankkia, huolehtii ehkäisystä ITSE tai hankkii vasektomian.
No ei tietenkään ole, mutta jos sen lapsen haluaa keinolla millä hyvänsä niin se on hyvin helppoa. Ei tarvitse edes valehdella, kun ei mies kysy ehkäisystä.