Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen luuli että oon rikas ja hankkiutu mulle salaa raskaaks, eipä arvannutkaan että minäkin huijasin ja oikeasti elä tuilla välillä heittäen pimeetä keikkaa

Vierailija
06.01.2021 |

Luuli saavansa suuret elarit tai pakottavansa mut isäksi...Venähtikin naamansa kun ymmärsi että kumpikin vaihtoehto on poissuljettu :D

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen ihan normaalisti toimeen ja muutkin asiat kunnossa, yks ex sitte ilmoitti keran että hän on vahingossa unohtanut ottaa pillerit monta kertaa, että eihän haittaa jos tulee raskaaksi.

En onneksi ollu kertonu vasektomiasta :) .

Ai sinä olet se tyyppi, joka menee naisen kanssa lapsettomuustesteihin asti eikä kerro vasektomiasta. Pistikö se edellinen nainen sinut nyt pihalle?

Vierailija
62/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle "pleijeri" tutulle kävi samalla tavalla. On kova puhumaan, ja esitti naisille milloin lääkäriä, milloin menesyvää sijoittajaa.

Eräs nainen sitten luuli saavansa lapsen avulla hänet nalkkiin, mutta toisin kävi.

Jätkä on todellisuudessa köyhä kuin kirkonrotta, varmaan jo 10v ollut työtön 

Ihmettelen suuresti miten tällainen on mahdollista? Kai nyt ulkoisesta habituksesta huokuu, että ihminen ei ole mistään rikkaimmasta päästä? Miten käytännössä täysin varaton onnistuu tässä? Naisellehan vauraus näkyy materiana, kuten auto, omistusasunto, vaatteet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä huijasitkin, nyt on varmaan hyvät naurut sulla kun kohta on taas yksi isätön lapsi maailmassa, hahhah sentäs...

Vierailija
64/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni salarakas luuli hänen olevan rikas. Yllätys tuli kun erossa, mies muutti minun talostani hänen yksiöönsä ja palautti autojen ja veneen avaimet.

Tämä tyttönen soitteli muutaman itkuisen humalapuhelun minulle, ennen kuin lopulta tajusi että omaisuuteni ei kuulu heille millään tavalla.

Sellanen voimaantumisfantasia siellä.

Ikään kuin naiset muka ois rikkaampia ku miehed ;DDD

Kyllä se niin päin menee että nainen muuttaa sinne kontulan luukkuun erotessa, ja miehelle koittaa vapauden päivät omakotitalossa, jonne sitten kutsuu nuoria tyttöjä!

Mä olen ollut kaikissa parisuhteissa miestäni rikkaampi. Ja kyllä ne miehetkin on rahan perässä. En taida enää tyhjätaskua huolia koska vain toinen rikas on mun kanssa kaiketi muusta syystä kuin rahan takia.

Vierailija
65/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on vakka löytänyt kantensa.

Näinhän se on. Surullista näissä paneskelevissa elämänkalluissa on se, että ne ylipäätään saa lapsia. Koska lapsihan näissä tapauksissa on se todellinen uhri.

Sen takia nämä elatuksen liittyvät lait on tehty, että lapsilla olisi edes jotain turvaa elämässään, vaikka onkin surkeat vanhemmat.

Vierailija
66/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille uutinen, että heteroseksistä voi tulla raskaaksi?

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Onko uutinen että ehkäisyvälineitä on saatavilla eikä edes maksa paljoa? Herätys 2020-luvulle sieltä jostain keskiajalta.

Vierailija
67/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti naiselle.

Vierailija
68/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perusasiat eivät ole selvillä, kannattaa soittaa vaikka oman kunnan terveysneuvontaan tai Poikien puhelimeen, ennen kuin sukeltaa aikuisten jännittävään maailmaan.

Onko uutinen että ehkäisyvälineitä on saatavilla eikä edes maksa paljoa? Herätys 2020-luvulle sieltä jostain keskiajalta.

Miten paljon se kondomi siellä miehen farkkujen taskussa ehkäisee?

Vierailija
69/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet olette niin daijuja, että panette ilman ehkäisyä, jos ette halua lasta?

Ja ihan turha ulista, että "se sano, et syö pillereitä", kun 90% näissä yhen illan jutuissa ehkäisystä ei ole puhettakaan. On vaan miehen oletus. Ja vaikka olisikin puhetta nii vittuako luotatte johonkin baarissa tavattuun harakkaan?

Miksi pitää jakaa rönttöstä ilman ehkäisyä ja hankkiutua raskaaksi jollekin tuntemattomalle yhdenyön jutulle? Onko siinä niinkuin oikein järjen hiventäkään??

Vierailija
70/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta on turha käyttää syynä työhön menemättömyydelle. Ellei saa töitä, se on oma asiansa. Ajattele positiivisesti, Ap: olisitko muuten välttämättä saanut lasta?

Vierailija
71/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljoa mitään. Siinä paketissa on kyllä käyttöohjeet. Lisäksi mistäs sen tietää kenen taskussa se on, juu nou, 2020-luvulla myös naisilla on lupa ottaa vastuuta, toisin kuin joskus keskiajalla kun olivat miehen holhouksen alaisena. Tosin tätä keskustelua lukiessa alkaa kyllä ymmärtää että miksi niin on ollut.

Vierailija
72/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Tuo kyllä kertoo enemmän siitä, millaisissa piireissä itse liikut.

Joo ,semmoisissa missä rahakin liikkuu.

Vierailija
73/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet olette niin daijuja, että panette ilman ehkäisyä, jos ette halua lasta?

Ja ihan turha ulista, että "se sano, et syö pillereitä", kun 90% näissä yhen illan jutuissa ehkäisystä ei ole puhettakaan. On vaan miehen oletus. Ja vaikka olisikin puhetta nii vittuako luotatte johonkin baarissa tavattuun harakkaan?

Miksi pitää jakaa rönttöstä ilman ehkäisyä ja hankkiutua raskaaksi jollekin tuntemattomalle yhdenyön jutulle? Onko siinä niinkuin oikein järjen hiventäkään??

Kaikkea ei tarvitse ottaa vaikka kuinka sitä tyrkytettäisiin. Jokainen voi pitää huolen ehkäisystä omalta osaltaan.

Vierailija
74/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle uutinen: nainen ei halua käyttää kondomia, kun "eihän karkkiakaan syödä papereineen", lisäksi sanoo syövänsä pillereitä (valetta). Hupsis vaan, jää raskaaksi. Miten tässä terveysneuvonta auttaa, valaise vähän? Ja olen nainen, valitettavasti tunnen naisia joiden mielestä on ihan ok toimia näin. Pääasia että "papi "maksaa.

Tuo kyllä kertoo enemmän siitä, millaisissa piireissä itse liikut.

Joo ,semmoisissa missä rahakin liikkuu.

Korkeintaan elatustuet ja sossun rahat.

Vierailija
75/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että se lapsi on syytön ja tulee olemaan onneton jos et kanna vastuutasi.

Vierailija
76/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo sama sitten kersallesi 2036 mutta et taida uskaltaa. Hänhän häpeisi sua!

Hanki selkäranka!

Lapsi voi olla vaikka kuinka lahjakas ja sinä vain jauhat paskaa!

Ja kuule, sain nuorena yhden illan tuloksena erittäin älykkään lapsen. Annoin tasaisen rakastavan kasvatuksen ja opiskelee yliopistossa.

Isänsä tuli kuvioon myöhemmin ja tekee kaikkensa että lapsellaan olisi hyvä!

Vierailija
77/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljoa mitään. Siinä paketissa on kyllä käyttöohjeet. Lisäksi mistäs sen tietää kenen taskussa se on, juu nou, 2020-luvulla myös naisilla on lupa ottaa vastuuta, toisin kuin joskus keskiajalla kun olivat miehen holhouksen alaisena. Tosin tätä keskustelua lukiessa alkaa kyllä ymmärtää että miksi niin on ollut.

En usko, että oikein toimiva ratkaisu on sekään, että nainen kiskoo väkisin kondomia miehen munan päälle. Miesten pitää ymmärtää, että kondomi on miehelle hyvä ehkäisy ja ainoa menetelmä, joka suojaa taudeilta. Se on vähän kuin henkivakuutus.

Vierailija
78/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tiennyt jo pitkään ettei tuolla ole oikeita rikkaita. Miksi jäi Suomeen etsimään rikasta miestä? Noloa, jos luuli saaneensa helpolla kroisoksen.

Vierailija
79/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita on. Kummasti muija möksähti kun sanoin ei mulla mitään rahaa ole. Siihen loppui suhde vaikka yön vielä siinä vietin. Treffeillä olin pimeinen tileineni tarjonnut reilusti. Luuli iskeneensä rahaan kiinni.

Vierailija
80/116 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole, mutta jos haluaa lapsen keinolla millä hyvänsä niin se on hyvin helppoa, kun ei tarvitse edes valehdella. Ei se ehkäisy tule edes puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän