Tapailumies kutsuu lastani pikkumieheksi, äijäksi ja jätkäksi - en tykkää että 2,5-vuotias alkaa jo pitää itseään jonain "äijänä"
Haluan että lapsi saa olla ihan vaan lapsi. Mies vaan naureskelee että ei se taapero siitä mieltään pahoita.
Kommentit (89)
Älä esittele lapselle miestä, kenestä et pysty päättämään, mitä häbestä haluat.
Jos lapsia hankkii, niistä pitää ottaa vastuu, eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.
Kuulostat teiniltä. Oletko edes 25v että omat aivosi olisivat kehittyneet loppuun?
Kiva mies, mutta typerä mamma. Aloituskin on 0/5.
No höh. Olen kuullut että monille pikkupojille on nuoresta pitäen tärkeää että on yhteisiä juttuja miesten kanssa, seisaaltaan pissiminen yms. "äijien" juttuja.
No joo pientä ja pientä.
En oikein itsekään tykkäsi.
Kun poikamme aloitti jääkiekon pelaamisen kuusivuotiaana samanikäisten ryhmässä, mies kummeksui kun valmentaja pukukopissa kutsui poikia jätkiksi. Meuhasi siellä että jätkät hei nyt sitä ja tätä.
Pelaajat siellä tuijotti räkätappi nenässä eivätkä vielä osanneet luistimia itse kiristää jalkaan. Jätkät hei!
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia hankkii, niistä pitää ottaa vastuu, eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.
Ei taida se lapsen etu nyt niin kiinnostaa samassa määrin kuin parittelu.
Se on luonnon laki että saadaan mahdollisimman monta satsia tehtyä mahdollisimman monelle miehelle että geenipooli monipuolistuu ja maapallo liikakansoittuu.
Tuon ikäinen alkaa jo pikkuhiljaa tiedostamaan sukupuolensa. Järkevä mies kun ei sotke lapsen identiteettiä.
Vierailija kirjoitti:
No joo pientä ja pientä.
En oikein itsekään tykkäsi.Kun poikamme aloitti jääkiekon pelaamisen kuusivuotiaana samanikäisten ryhmässä, mies kummeksui kun valmentaja pukukopissa kutsui poikia jätkiksi. Meuhasi siellä että jätkät hei nyt sitä ja tätä.
Pelaajat siellä tuijotti räkätappi nenässä eivätkä vielä osanneet luistimia itse kiristää jalkaan. Jätkät hei!
Pilasit mun päivän tuolla räkätappi sanalla. Oikeasti miksiiiii 😷🤮 kauhea mielikuva
Yhtä fiksua kuin kutsua samanikäisiä pikkutyttöä muijaksi, eukoksi ja ämmäksi.
Miksi esittelet lapsille tapailumiehiä?
Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Pikkumies vielä menisi, mutta äijä ja jätkä ei. Jospa vaan selkeästi sanot ettet halua lastasi kutsuttavan noilla nimillä ja kerrot vielä, että SINÄ pahoitat mielesi tästä. Jos mies on suhteessanne tosissaan, niin uskon, että hän ottaa toiveesi huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen alkaa jo pikkuhiljaa tiedostamaan sukupuolensa. Järkevä mies kun ei sotke lapsen identiteettiä.
Sano muuta, parivuotiaan pojan identiteetti menee ihan hurlumpsis jos häntä kutsutaan nimellä tai pojaksi.
Äijät ja jätkät vaan kehiin! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo pientä ja pientä.
En oikein itsekään tykkäsi.Kun poikamme aloitti jääkiekon pelaamisen kuusivuotiaana samanikäisten ryhmässä, mies kummeksui kun valmentaja pukukopissa kutsui poikia jätkiksi. Meuhasi siellä että jätkät hei nyt sitä ja tätä.
Pelaajat siellä tuijotti räkätappi nenässä eivätkä vielä osanneet luistimia itse kiristää jalkaan. Jätkät hei!Pilasit mun päivän tuolla räkätappi sanalla. Oikeasti miksiiiii 😷🤮 kauhea mielikuva
Noissa hommissa nenä vuotaa.
Onko poika jo muuten tuonut esille selkeästi,mitä sukupuolta kokee edustavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano muuta, parivuotiaan pojan identiteetti menee ihan hurlumpsis jos häntä kutsutaan nimellä tai pojaksi.
Äijät ja jätkät vaan kehiin! 🤦
"Hei sinä oletettu ihmisolento, haluatko vettä?",😂
Hyvä tyyppi toi sun mies! Vahvistaa pojan miehistä identiteettiä ja pojastasi ei kenties tule nykyisenlaista munatonta käikälettä jotka on vaan "miehiä". Itse toisin "äijälle" leikkipyssyjä ja panssarivaunuleluja jo. Tuossa iässä on jo aika miehistyä!
No voi hyvänen aika sun kanssas. Draamaa tyhjästä.