Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”

Vierailija
05.01.2021 |

Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.

Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi mielenkiintoista, jos mies tulisikin ap:n luo joku päivä eikä divaania, tai telkkaria enää olisi siinä. Mitä se sanoisi, vai sanoisiko mitään? Lähtisikö se? Entä jos se on ap:n kanssa vaan telkkarin takia. Tiedän että kuulostaa överiltä, mutta miehille viihde-elektroniikka voi olla yllättävän tärkeää.

Vierailija
142/194 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi mielenkiintoista, jos mies tulisikin ap:n luo joku päivä eikä divaania, tai telkkaria enää olisi siinä. Mitä se sanoisi, vai sanoisiko mitään? Lähtisikö se? Entä jos se on ap:n kanssa vaan telkkarin takia. Tiedän että kuulostaa överiltä, mutta miehille viihde-elektroniikka voi olla yllättävän tärkeää.

Niin, voisihan sitä testata ja heittää kaukosäätimen johonkin ja väittää että se on hukassa, mikäli hän vielä joskus olisi luokseni tulossa. En tosiaan tiedä mitä sitten tapahtuisi, varmaan puhelin veisi kaiken huomion? Hän muuten lähettää joskus kotoaan kuvia jotka on myös sohvalta telkkarin äärestä otettu, tosin hänen telkkarinsa näyttää pienemmältä kuin minun. Ehkä suurempi tv houkuttaa?

Ja ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku teinipoika, tuo voisi olla heiltä vielä normaalia käytöstä, mutta olemme kolmekymppisiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten tämä tarina päättyi?

Vierailija
144/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla oltu yhteydessä miehen kanssa kuten ei yleensäkään, eli ei ole tietääkseni päättynyt mitenkään.

Ap

Vierailija
145/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kummallisia. Minulla taas on tyttöystävä, joka on todella kova puhumaan. Hän ei kuitenkaan sinänsä tiedä minusta mitään - jos kerron jotain, hän unohtaa sen, eikä hän koskaan itse kysy mistään minuun liittyvästä. Kuitenkin meillä on monin tavoin hauskaa yhdessä.

Vierailija
146/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla oltu yhteydessä miehen kanssa kuten ei yleensäkään, eli ei ole tietääkseni päättynyt mitenkään.

Ap

Eli aiot pitää tämän mykän helmen elämässäsi?

Vierailija
147/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuvioissa samanlainen mies, mutta alkoi lopulta kärsivällisyys loppumaan ja nyt on sitten totaalimykkyyttä :D Lähetteli myös kuvia omasta telkasta (!), hyvin työorientoitunut, ei kasvoilla mitään ilmeitä, oli myös fyysisesti sellainen varautuneen etäinen. Plussana oli kyllä, että joskus viestitellessä oli hyviä jutusteluja ja humalassa hiukan enemmän lämpeni. Mutta yleensä puhututkin jutut oli kritiikkiä jostain, ihan mistä vaan keksi moitittavaa ja oli tyytymätön. Mutta perussettinä oli kuin kivipatsas ois ollu seurana. Seksikään ei lopulta sujunut mitenkään päin, eikä siitä pystynyt juttelemaan tietenkään, niin ei hirveesti ole ollut ikävä. Komea mies on kyseessä, joten varmaan naisia löytyy, kunnes huomaavat että on ihan tyhjä arpa. Hänkin valitti muuten mun sohvan laadusta, että onko meillä sama äijä ollu makoilemassa :D

Vierailija
148/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani Ap ja toivon vilpittömästi sellaista ihmettä että hän vielä avaisi sanaisen arkkunsa.

Pakko vaan sanoa että en ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin lukiessa tuota ekaa sivua..:D:D

Vierailija
149/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voisihan sitä testata ja heittää kaukosäätimen johonkin ja väittää että se on hukassa, mikäli hän vielä joskus olisi luokseni tulossa. En tosiaan tiedä mitä sitten tapahtuisi, varmaan puhelin veisi kaiken huomion? Hän muuten lähettää joskus kotoaan kuvia jotka on myös sohvalta telkkarin äärestä otettu, tosin hänen telkkarinsa näyttää pienemmältä kuin minun. Ehkä suurempi tv houkuttaa?

Ja ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku teinipoika, tuo voisi olla heiltä vielä normaalia käytöstä, mutta olemme kolmekymppisiä.

Ap

😂🤣🤣 "Ehkä suurempi tv houkuttaa". Jospa tuo onkin syy vierailuille. Kuulostaa käytännölliseltä ja loogiselta, miehen persoonaan sopivalta😁 Kyllähän sitä sitten pari kertaa s..eksiäkin voi harrastaa jos pääsee ison ruudun äärelle😂

Vierailija
150/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
151/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinuna varaisin terapian kun viehätyt mykistä miehistä ja vain "ajaudut" suhteisiin sellaisten kanssa.

Vierailija
152/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely kuivui kasaan, eikä siinä koska ap pitääkin enemmän kasvokkain juttelusta XD

Tämä on ihanan poikkeava ketju, vaikka ap:lle tietty toivon parempaa uutta miestä ja tolle mykälle miehelle myös onnea ja menestystä jatkossa, mitä se sitten ikinä hänen kohdallaan onkaan.

Ei ole mielestäni ok puhua vain "kun on asiaa", kuten joku täällä kirjoitti. Isälläni on ollut yhden kerran asiaa viimeisten 35 vuoden aikana. Ei siinä oikein pysy ihmissuhteet kasassa.

Vierailija
153/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna pois soffalta.HETI!!!!

Vierailija
154/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi itse päättää päästätkö miehen divaanillesi (sänkyysi) vai et?

Jos nyt ei ole mitään yhteydenpitoa etkä tiedä milloinkin mies tulee vai tuleeko niin miksi ihmeessä et itse päätä ettei enää tule?

Kun mies seuraavaksi pyrkii luoksesi niin sano, että nyt ei sovi. Sinulla on muuta. Vaikka ei ikinä edes olisi mitään muuta.

Miten ajattelet niin, että mies yksin sen asian voi päättää?

Kotisi on sinun, sinulla on päätösvalta ketä kotiisi päästät tai haluat päästää.

Vai oletko jotenkin kuitenkin kiintynyt mieheen? Tai kun elämäsi on tylsää niin tylsää tylsempikin mies kelpaa?

Toisaalta jos tilanne ei vaivaa niin pidä mies siinä, itse on tykkää noin epämääräisistä ihmissuhteista.

Varsinkaan kun en tiedä toisen motiiveista (käykö aina välillä vain kun voi) ja miehen seura ei ei ole edes kummoista.

Vierailija
155/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ja naisen suhteen pitäisi olla sellainen, että puhutaan vain kun on asiaa.

Kysymys on hiukan muustakin.

Eihän sekään ole suotavaa, että muutoin ei halailla tai olla lähekkäin ja ollaan vailla mitään hellyydenosoituksia kuin sitten kun toinen haluaa seksiä.

Silloin jompikumpi kaapaisee haaroista:

" Nyt voitais panna".

Vierailija
156/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tyttöystävä ei puhu.

Huomasin, että hänellä on  huumorintajua ja hän nykyisin hän jopa aidosti nauraa jutuilleni, joissa en esitä mitään, vaan olen oma itseni.. Hän voi sanoa "kiitos" minullekin eli puhuminen on lisääntynyt hieman. Olen kuullut, että hän puhuu pojalleni jonkun verran enemmän, mutta ei paljoa. Poikani huolehtii enemmän puhumisesta. Tyttöystävä vaikuttaa silti ihan järkevältä. Hän ei koskaan puhu tyhmiä, vaan aiheesta tai asiasta. Osaa pitää puolensa. Pidän hänestä. Uskon, että poikani ja tyttö ovat hyvää seuraa toisilleen.

Poikani varoitti, että tyttöystävä ei paljoa puhu, kun ensi kertaa tavataan. Ajattelin silloin, että en sitten kiinnitä erityistä huomiota tähän puhumattomuuteen. 

Vierailija
157/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap: ”Mitäs olet tänään puuhaillut?”

-ap möreällä äänellä: ”Kävin moikkaan Makea ja sit kävin Shellillä kahvilla.”

-ap: ”Onpas kiva. Mitäs Makelle?”

-ap möreällä äänellä: ”Mitäs sille, ei mittään.”

-ap: ”Jaahans, vai semmottia sitten”

😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

Aaapuaaa :D Mä kuules varmaan tekisin ihan just noin! Kattoisin reaktion. Värähtäiskö mikään, hahahaha!

Vierailija
158/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kaikkeas sitä jotkut katseleekin. No mutta onnea sen kanssa.

Vierailija
159/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tosiaan h* o r a i s i itseään telkkarin takia? Erikoista. Niin on kyllä tuo Apkin. Ei ilmeisesti ole millään lailla kykenevä vaikuttamaan kohtaloonsa. Mies vain tulee ja tuppisuuna istuu hänen divaanillaan lähes vuoden päivät ja nainen ihmettelee kun se vain tulee, eikä ikinä sano mitään. Ihminen on jännä eläin.

Vierailija
160/194 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puhua jos ei ole puhuttavaa?

Miksi viettää aikaa yhdessä, jos ei ole mitään puhuttavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan