Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”

Vierailija
05.01.2021 |

Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.

Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, joka ei osannut sanoa ei.

Vierailija
102/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantapainen mutta minulle tämä sopii erinomaisesti! Olen jo 46 v, lapset tehty ja avioliitto ja ero nuorena koettu. En enää halua naimisiin tai perinteistä vakisuhdetta. Ketään en huolisi asumaan saman katon alle. Seksi harvakseltaan kyllä maistuu. Tällainen vähäsanainen panomies joka käy parin viikon välein hoitamassa homman ilman että minun täytyy edes teeskennellä olevani hänestä kiinnostunut ihmisenä, on ihan parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin esimerkki vaan osoittaa kuinka pelkällä ulkonäöllä pääsee pitkälle. Joltain peruspulliaiselta, kukaan ei kattoisi tommoista käytöstä, mutta kun on tarpeeksi komea, niin asioita katsotaan sormien läpi.

Ap:lle tiedoksi, että ellei kyseessä ole oikea autisti, niin se vaan käyttää sua panopuunaan, eikä siksi jaksa nähdä edes sitä vaivaa, että vastailisi sun kysymyksiin.

Vierailija
104/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää miten hän on siihen divaanillesi päätynyt? Lompsinut sisälle sanaa sanomatta ja alkanut selata kanavia ja sä olet vaan että ”jaahas” ja jatkanut elämääsi. Nyt yhdessä kuuromykän kanssa.

Tavattiin työkuvioissa. Kerran maistissa pyysin hänet luokseni ja silloin hän olikin kuin eri ihminen. Sen jälkeen sitten tätä sohvaperunointia on tapahtunut silloin tällöin.

Ollaan harrastettu seksiä vasta pari kertaa. Ei ole jotenkin tullut tehtyä aloitetta aiemmin ja siihenkin siis edettiin puhumatta. Kaikki tämä kuulostaa käsittämättömän typerältä nyt kun tän kirjoittaa tänne, en edes itse tajunnut miten erikoiseen pisteeseen tämä on mennyt.

Ap

Voihan ihminen olla hiljainen. Korona-aikana ei ehkä tule käytyä vaikka elokuvissa. Onko mies kertonut, käykö joskus konsertissa tai joissain tapahtumissa normaalioloissa? Miten mies käyttäytyy töissä? Tavallaan yllättävää, ellette puhu yhdessä töistäkään. Tiedätkö, onko hänellä perhettä? Missä vanhemmat asuvat, onko sisaruksia jne? Mitä harrastaa? Tuollaisia kyselisin aluksi. Tuskin voit arvata vastauksia tuollaisiin kysymyksiin?

Omankin avopuolisoni veli on hiljainen, ihan mukava tyyppi muuten. Voi innostua puhumaan harrastuksista.

Vierailija
105/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten, tuleeko mies sinun luoksesi vain ilmoittamatta mitään tai etukäteen sopimatta?

Kun sanoit, että ette pidä yhteyttä siinä välissä ja lähtee luotasi puhumatta mitään.

Oletko aina suostunut ottamaan hänet luoksesi jos hän seisoo oven takana? Pimputtaako ovikelloa vaan pääseekö lampsimaan suoraan sisään?

Outo kuvio. Lopeta ellet edes tykkää miehestä, ei tuosta mitään irti saa.

Tuo olisi todella hauska sketsi kun kysyt ja vastaat hänelle itse. 😁

Oho, tännehän on tullut paljon vastauksia!

Pidetään siis välillä yhteyttä, mutta melko harvoin. Esimerkiksi pari päivää sitten hän kysyi miten meni uusi vuosi, mutta hyvin harvoin on mitään tuollaista juttelua viestien muodossakaan. Toki sekin keskustelu kuivui nopeasti kasaan, enkä ole itsekään mikään innokas viestittelijä, vaan tykkään enemmän jutella ihan kasvotusten. Yhdessä vaiheessa hänellä tosin oli tapana lähettää joka päivä noin kuukauden ajan sama kuva samasta paikasta täysin samalla tekstillä, mikä oli mielestäni kyllä vähän outoa.

Ap

Millainen kuva? "Toimistolla", "kotona", "ruokaa" vai joku muu? Teinit lähettelivät ainakin joskus toisilleen kuvia otsastaan, jaloistaan tms, ja toisen pitää vastata kuvalla. Siinä haasteeseen lähteminen ja variaatio kai pointtina.

Vierailija
106/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää miten hän on siihen divaanillesi päätynyt? Lompsinut sisälle sanaa sanomatta ja alkanut selata kanavia ja sä olet vaan että ”jaahas” ja jatkanut elämääsi. Nyt yhdessä kuuromykän kanssa.

Tavattiin työkuvioissa. Kerran maistissa pyysin hänet luokseni ja silloin hän olikin kuin eri ihminen. Sen jälkeen sitten tätä sohvaperunointia on tapahtunut silloin tällöin.

Ollaan harrastettu seksiä vasta pari kertaa. Ei ole jotenkin tullut tehtyä aloitetta aiemmin ja siihenkin siis edettiin puhumatta. Kaikki tämä kuulostaa käsittämättömän typerältä nyt kun tän kirjoittaa tänne, en edes itse tajunnut miten erikoiseen pisteeseen tämä on mennyt.

Ap

Tyyppi on käynyt luonasi puoli vuotta selaamassa kanavia mykkänä ja sitten siirryttiinkin jo seksiin 🙄

Vierailija
107/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko tämä laulu ap:sta?

Vierailija
108/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan juontaja-Vapullakin mysteerimies. Lehtijuttujen perusteella alkoivat tapailla, kun mies oli ulkomailta käymässä. Ensitapaamisellakin nainen keksi miehen varmaan olevan palomies. Sitten oli naisen ystäväpiirissä Mr. Hollywood, kun asui Yhdysvalloissa. Siinäpä aika vierähti mukavasti.

Ilmeisesti Ap:n mies on kuitenkin naisen alalta, vaikkei ole selvinnyt, ovatko töissä keskenään tekemisissä.

Vierailija
109/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea ongelmasi? En ymmärrä, miksi valitat kun voit jättää miehen jos hän miellytä sinua?

Ei kai hän voi millään pakottaa sinua tapailemaan?

Vierailija
110/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täytyy vaan ihmetellä mitä tuossa miehessä on, kun olet sitä 8kk katsellut.

Vierailija
111/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tyyppi on käynyt luonasi puoli vuotta selaamassa kanavia mykkänä ja sitten siirryttiinkin jo seksiin 🙄

Hiljaisen miehen esileikki.

Vierailija
112/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä jo lähes nauratti.

"Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen."

Oletko varma että et ole sekoittanut poikaystävääsi murtovarkaaseen?

Vierailija
113/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, olisin ihan varmasti tuollainen mies suhteessa. Eihän minusta saa ulos juttua ellen ole lievässä maistissa. Siksi olenkin päättänyt olla tavoittelematta parisuhdetta. En vaan ymmärrä, että miksi pitää puhua pälpättää, jos ei ole mitään asiaa?

Vierailija
114/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAMALAA! Just joo, 8 kk etkä osaa päättää haluatko suhteen ja millaisen, koska haastateltava ei puhu...

Vierailija
115/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, olisin ihan varmasti tuollainen mies suhteessa. Eihän minusta saa ulos juttua ellen ole lievässä maistissa. Siksi olenkin päättänyt olla tavoittelematta parisuhdetta. En vaan ymmärrä, että miksi pitää puhua pälpättää, jos ei ole mitään asiaa?

Monille naisille se näyttää olevan tinderin profiileissa tärkeä asia että pitää puhua ja olla sosiaalinen. Pitäiskö sitä juttua sitten väkisin vääntää ja mistä aiheista? Naiset kertokaa mistä te haluatte jutella kun sitä aina vaaditte?

Vierailija
116/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAMALAA! Just joo, 8 kk etkä osaa päättää haluatko suhteen ja millaisen, koska haastateltava ei puhu...

Ap taitaa olla niin lihava ja ruma ettei halua päästää äijästä irti kun ei parempaa saa?

Vierailija
117/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille se näyttää olevan tinderin profiileissa tärkeä asia että pitää puhua ja olla sosiaalinen. Pitäiskö sitä juttua sitten väkisin vääntää ja mistä aiheista? Naiset kertokaa mistä te haluatte jutella kun sitä aina vaaditte?

Sitä juttua joko tulee luonnostaan tai sitten ei tule.

Vierailija
118/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi puhua jos ei ole puhuttavaa?

Vierailija
119/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä, perheenjäsenistä, kavereista, lomista, harrastuksista, toiveista ja tavoitteista, lempiruoista, musiikista, elokuvista, asunto- ja sisustustoiveista, politiikasta, arjen tapahtumista jne. 

Vierailija
120/194 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legenda kertoo, että on olemassa näitä eetteristä omalle sohvalle ilmestyviä miehiä. Siihen ne vaan tupsahtavat. Osa piereskelee, osa ei. Moni ei osaa puhua oikein mistään, varsinkaan siitä mitä he suhteelta toivovat, eivätkä erityisesti omista ajatuksistaan tai tunteistaan. Jos haluat miehen jäävän, anna kaljaa ja p_illua. Jos haluat, että se katoaa takaisin tyhjyyteen, josta on tullutkin, kolme sanaa auttaa: "suhteen tila", "avioliitto", "vauva" (ei palsta).

Kyllä! Itselläni pari vuotta suhdetta takana tuollaisen murjottavan tuppisuumiehen kanssa (älkää kysykö miksi, olen vaan odottanut että muuttuisi paremmaksi). Ainoastaan urheilutuloksista avaa suunsa oma-aloitteisesti, muuten on hiljaa. Uutenavuotena tapasin pari tuttavapariskuntaa, ja tajusin miten ihanaa olisi jos itsellänikin olisi keskusteleva ja hauska mies. Niinpä lopetin suhteen tähän tapailumieheen, eikä tuo siihenkään paljon mitään kommentoinut. Tervemenoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän