Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”
Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.
Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?
Kommentit (194)
Mua pelottaisi. Vaikkei tuo mies puhu, niin ajattelee (ehkä) kuitenkin jotain, ellei ihan tyhjäpää ole. Tehän olette toisillenne täysin vieraita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaisi. Vaikkei tuo mies puhu, niin ajattelee (ehkä) kuitenkin jotain, ellei ihan tyhjäpää ole. Tehän olette toisillenne täysin vieraita ihmisiä.
En mä ainakaan yleensä kauheasti mitään ajattelekaan, ellei tarvi esim. työ tai muun asian takia.
Älä tuhlaa hermojasi tuollaiseen. Saat ison painavan möykyn sisällesi joka ei poistu ennen kuin pääset eroon tuosta miehestä.
Miten tää äijä onnistui iskemään sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan yleensä kauheasti mitään ajattelekaan, ellei tarvi esim. työ tai muun asian takia.
Miten voi olla ajattelematta?
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa hermojasi tuollaiseen. Saat ison painavan möykyn sisällesi joka ei poistu ennen kuin pääset eroon tuosta miehestä.
No ainakin jonkun möykyn se on saanut sisälleen...
Vierailija kirjoitti:
Miten tää äijä onnistui iskemään sinut?
Ap iski miehen.
Vierailija kirjoitti:
Panosuhde, jos äijällä ei ole tarkoituskaan parisuhteeseen vaan käy sinun luona panemassa niin miksi pitäisi jutella?
Mistä lähtien panokumppaneita ei ole tarvinnut kohdella ihmisinä? Ja jos on panosuhde niin mitä se vätystelee sohvalla, kun pitäisi hoidella lemmensuorituksia.
Täällä oli kerran aloitus että tapailu nainen ei puhu ja kaikki kommentit oli että SINUN PITÄÄ OSATA TUKEA SITÄ OIKEALLA TAVALLA ETHÄNNPAINOSTA MIHINKÄÄN SILLÄ VOI OLLA TRAUMOJA OLE KÄRSIVÄLLINEN JA ANNA AIKAA ET VOI JÄTTÄÄ SITÄ NYT ET SAA SÄRKEÄ HÄNEN SYDÄNTÄÄN ET LÖYTÄISI PAREMPAA
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kummallisia. Minulla taas on tyttöystävä, joka on todella kova puhumaan. Hän ei kuitenkaan sinänsä tiedä minusta mitään - jos kerron jotain, hän unohtaa sen, eikä hän koskaan itse kysy mistään minuun liittyvästä. Kuitenkin meillä on monin tavoin hauskaa yhdessä.
Paljon puhuvat ovat yleensä kiinnostuneita vain itsestään, jos eivät anna toisille puheenvuoroa tai ole kiinnostunut toisen jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kummallisia. Minulla taas on tyttöystävä, joka on todella kova puhumaan. Hän ei kuitenkaan sinänsä tiedä minusta mitään - jos kerron jotain, hän unohtaa sen, eikä hän koskaan itse kysy mistään minuun liittyvästä. Kuitenkin meillä on monin tavoin hauskaa yhdessä.
Paljon puhuvat ovat yleensä kiinnostuneita vain itsestään, jos eivät anna toisille puheenvuoroa tai ole kiinnostunut toisen jutuista.
Vähän puhuvana minuakin kiinnostaa lähinnä oma itseni, mutta vähäpuheisuuden vuoksi saan kuunnella paljon puheliaiden juttuja itsestään.
Mitä jos kaikki johtuukin vain liian lyhyestä divaanista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tää ukko sanois jos ap ois ostanu uuden sohvan jossa divaani selkeästi pidempi? Tai semmonen sohva jossa onkin monta divaania? Tai ei ollenkaan. Huvittava ketju ja käsittämätön tilanne:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outoa yleistystä vailla mitään faktapohjaa. Puheliaisuus sekä keskustelutaito sekä itsekkyys ja kiinnostuneisuus asioista eivät korreloi.
Moni puhelias keskustelee mielellään asioista ja imee keskusteluissa saamaansa tietoa ja ymmärrystä itseensä kuin sieni. Vähäpuheinenkin voi olla kiinnostunut asioista ja etsii tietoa muualta kuin keskusteluista.
Aito keskustelu, mikä ei ole sama kuin puheentuottaminen, vaatii yleensä jonkinasteista kiinnostusta keskustelukumppanin sanomisista tai keskustelu ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
En taida uskoa aloitusta, mutta jos siis mies on kahdeksan kuukauden aikana käynyt kerran kuukaudessa eli yhteensä 7-8 kertaa ja niistä parilla kerralla on ollut seksiä, niin eihän tuo ole edes tapailua saati parisuhde. En ole lukenut koko ketjua mutta arvaan jo, että tässä tarinassa hän ei myöskään soittele. Vain ilmestyy divaanille noin kuukauden välein.
Tai jos soittaakin, niin ei kuulu kuin hengitystä ap:n suuntaan. Ap puhuu aikansa ja sitten mies sulkee linjan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miestä v.tuttaa niin ettei veri kierrä 😄
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista meininkiä Ap, eihän tosta mitään tuu että puhelet kaikki yhteiset keskustelut itseksesi. Itse olisin tullut jo hulluksi. :D
Toki saa mieleisiään vastauksia:).
Anteeksi tyhmyyteni, mutta tää ei kyllä nyt aukee mulle. Voisko joku selittää?