Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”

Vierailija
05.01.2021 |

Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.

Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän samaa tekniikkaa kuin Pepe Puputti. RIP Jope.

Nainen: Eikö meille pitäisi sinunkin mielestäsi hankkia uusi sohva, vaikka sellainen nahkasohva?

Minä: Niin, eikö tosiaan minunkin mielestä pitäisi hankkia uusi, tota noin, sohva, ihan vaikka tosiaan sellainen nahkainen, tosiaan joo.

Vierailija
182/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on provo, on aika kekseliäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on saanut aina haluamansa eli pillua, niin mitä sitä juttelemaan.

Vierailija
184/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on totta, niin kummassa sinusta on enemmän vikaa Ap:ssa vai tässä miehessä? Sitkeästi on 8 kuukautta jaksanut tavata. Siis kumpi? No kumpi tahansa. ;)

Vierailija
185/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplla ei voi olla kaikki hyvin kun tuollaista katselee.

Hoivavietti!?  Haluaa auttaa, ja luulee sitä rakkaudeksi. Moni nainen lankeaa tuohon.

Vierailija
186/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää miten hän on siihen divaanillesi päätynyt? Lompsinut sisälle sanaa sanomatta ja alkanut selata kanavia ja sä olet vaan että ”jaahas” ja jatkanut elämääsi. Nyt yhdessä kuuromykän kanssa.

Tavattiin työkuvioissa. Kerran maistissa pyysin hänet luokseni ja silloin hän olikin kuin eri ihminen. Sen jälkeen sitten tätä sohvaperunointia on tapahtunut silloin tällöin.

Ollaan harrastettu seksiä vasta pari kertaa. Ei ole jotenkin tullut tehtyä aloitetta aiemmin ja siihenkin siis edettiin puhumatta. Kaikki tämä kuulostaa käsittämättömän typerältä nyt kun tän kirjoittaa tänne, en edes itse tajunnut miten erikoiseen pisteeseen tämä on mennyt.

Ap

Tyyppi on käynyt luonasi puoli vuotta selaamassa kanavia mykkänä ja sitten siirryttiinkin jo seksiin 🙄

Hiljaisen miehen esileikki.

Hahaaa hahaaa

Vierailija
187/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset itse asiassa ovat sellaisia etten miehenä edes ehdi vastata, kun sieltä tuleekin jo se oma repliikki toisen sanomana. Itse jään vaan lähinnä hölmistyneenä ihmettelemään, että wtf. Kyse on kontrollista ja alistamisesta.

Vierailija
188/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on totta, niin kummassa sinusta on enemmän vikaa Ap:ssa vai tässä miehessä? Sitkeästi on 8 kuukautta jaksanut tavata. Siis kumpi? No kumpi tahansa. ;)

Nainen on valmis mihin tahansa ja pitää siitä kynsin hampain kiinni jos on kerrankin saanut komean miehen vaikka se olisi täysin mykkä tai kusipää.

Vierailija
189/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Ap sanonut mies muistuttaa Boris Johnsonia?  Ei mikään ihme komistus.

Tuo hoivavietti on usein myös heillä, naisilla varsinkin, jotka jaksaa narsistien kanssa.  Onhan puhumattomuuskin joku "vinouma".

Irrottaudu jo ap hyvä.

Vierailija
190/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta olet varmaan ihana nainen ja kaikki menee täydellisesti.

Vierailija
191/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut tästä jutusta. Kiitos :)

Vierailija
192/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihana tuollainen mies. Siis ihan oikeasti. Treffaamistani miehistä kaikki ovat olleet super puheliaita, jopa siihen saakka etten ole saanut itse ollenkaan suunvuoroa. Menen aina lukkoon tällaisessa seurassa. Miehiä se ei kuitenkaan tunnu haittaavan, vaan heille on ihan ok, jos vetävät koko treffien ajan monologia jostain aiheesta, joka minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitten ihmetys on suuri kun en haluakaan jatkotreffejä.

Tuon miehen kanssa saisi kerrankin olla itse se puheliaampi. Ja eihän sitä tiedä, voi hyvinkin olla että tuokin mies saattaisi avautua ihan eri tavalla, jos seura olisi toisenlaista.

Vierailija
193/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk nähty kerran kuussa. Eli periaatteessa viikko tunnettu. Mitäpä sitä tapailua jatkamaan, jos se noin ahdistaa.

Vierailija
194/194 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on jo vanha ketju niin pakko kommentoida. Kuulostaa ihan eräältä entiseltä treffikumppanilta. Vastaili korkeintaan parilla sanalla jutteluun. Pari kertaa kävin hänen kotonaan. Yritettiin katsoa televisiota, mutta ei siitä mitään tullut kun hän koko ajan vaihteli kanavia. Samaa teki myös autossa eli vaihteli koko ajan radiokanavalta toiselle. En todellakaan mennyt sänkyyn hänen kanssaan enkä edes suudellut. Ap:n ulkonäön kuvauskin osui lähelle tätä miestä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi