Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”
Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.
Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?
Kommentit (194)
No ensinnäkin, se televisio pitää laittaa kokonaan pois, ettei mies pääse selailemaan kanavia (tuokin ihan järkyttävä tapa, pitäisi lailla kieltää!). Sitten katsotaan miten mies reagoi, avaako suunsa ja kysyy, missä televisio? Luultavasti kaivaa kännykän esiin ja viihdyttää sillä itseään. Sitten voi mennä istumaan siihen viereen, että näkee sen kännykän ja vaikka kysyä, että mitäs siellä Internetissä tapahtuu?
Miten avmammat löytää näitä helmiä jatkuvasti
Et vastaanota tuota mykkää, itse olet tilanteesi aiheuttanut
kirjotat hyvin ap ja kuvailet tilanteita hauskasti :) ymmärrän että turhauttaa jos mies ei koskaan kysele sulta mitään. Ton pitäis olla itsestäänselvyys että treffeillä jutellaan vastavuorosesti
Mies taitaa olla autismin kirjolla, ei osaa small talkia.
Vedät seuraavaksi sen erokeskustelun, kun mies tulee käymään. Menee varmasti hyvin, kun puhut kaikki replat.
Siinä on taas kaksi tolloa kohdannu toisensa. Jatkakaa samaan tapaan, hyvä tulee👍😂😂👍
Mies saa mitä haluaa ja sinä vaan ihmettelet. Älä avaa sitä ovea enää.
annan neuvon , kun mies seuraavalla kerralla tulee sano että kaukosäädin on hukassa , takaan että silloin puhuu voi olla että suorastaan huutaa nimim. testattu on
Mulla on tollanen kaveri. Ja se ihan tosissaan ihmettelee miten muut saa naiset ja perheet, kun hänkin haluis.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toinen nainen, lisäksi hän on narsisti ja alkoholisti ja taitaapa erektiohäiriö ja masennuskin vaivata.
voipi olla että nuuskaakin hyi , laita sille kynä ja lehtö pöydälle
Kummaltako tulee aloite seksiin jos mies ei puhua pukahda?
Ja jos mieheltä niin kiinnostaa kyllä kuinka hän ilmaisee halunsa yhdyntään kanssasi.
No älä nyt ainakaan käytä enää yhtäkään kuukautta elämästäsi tuohon. Pitkässä suhteessa vähän puheliaampikin mies alkaa laiskistua ja mykistyä. Tuo on kyllä ihan toivoton tapaus, jätä vaikka tekosyyllä kunhan jätät.
Vierailija kirjoitti:
Miten, tuleeko mies sinun luoksesi vain ilmoittamatta mitään tai etukäteen sopimatta?
Kun sanoit, että ette pidä yhteyttä siinä välissä ja lähtee luotasi puhumatta mitään.
Oletko aina suostunut ottamaan hänet luoksesi jos hän seisoo oven takana? Pimputtaako ovikelloa vaan pääseekö lampsimaan suoraan sisään?
Outo kuvio. Lopeta ellet edes tykkää miehestä, ei tuosta mitään irti saa.
Tuo olisi todella hauska sketsi kun kysyt ja vastaat hänelle itse. 😁
http://pjarvinen.blogspot.com/2016/10/hyva-ohje-joka-ei-mene-perille-pe…
Vierailija kirjoitti:
Siinä on taas kaksi tolloa kohdannu toisensa. Jatkakaa samaan tapaan, hyvä tulee👍😂😂👍
https://www.tivi.fi/uutiset/televisiosi-ei-ole-turvassa-nain-hakkeri-ko…
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapailin joskus tuollaista miestä. En tiedä mikä hitto siinä oli, mutta selvinpäin mies ei osannut jutella minulle mitään, kännissä juttua kyllä riitti.
mulla on just nyt tollanen mies kierroksessa , ainakin tietää milloin on ottanut ja milloin ei : D
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa olla autismin kirjolla, ei osaa small talkia.
Täähän se ois. Tai joku muu syy psyykkeessä.
Mulla on vaan vaikutuinen seksisuhde, mutta puhutaan ja höpötetään tosi paljon kaiken maailman asioista.
Miten ihmeessä olet tapaillut tuollaista jo 8 kuukautta?!
Jotkut ilmeisesti pitävät tuollaista käytöstä ihan ok:na. Siis että itse käýttäytyvät noin. Ja jos se on naiselle ongelma, niin se on naisen ongelma.