Tapailemani mies EI PUHU! Joudun itse vastaamaan itselleni ja puhumaan hänenkin ”repliikit”
Eli olen tapaillut noin 8 kuukautta erästä miestä, joka ei puhu mitään kun nähdään. Näemme noin kuukauden välein ja tapaamiset menevät aina tällä samalla kaavalla: hän sanoo moi, kävelee sohvalleni, avaa telkkarin ja alkaa selailemaan kanavia. Siinä hän makoilee divaanin päällä ja joskus valittaa kuinka se on liian lyhyt hänen pituiselleen. Mitään muuta hän ei sano. Itse yritän jutella mutta hän ei vastaa mitään, korkeintaan ”mm”, mutta ei mitään kunnollisia vastauksia koskaan. Usein yritän luoda small talkkia, mutta siitä ei tule mitään koska hän ei vastaa ikinä mitään, joten joudun tavallaan puhumaan itseni kanssa ja vastailemaan itselleni myös hänen puolestaan. En itsekään tajua miksi olen kestänyt tällaista näin kauan. Aluksi hän oli noin kuukauden erilainen, mutta ei silloinkaan ollut minkäänlainen sanaseppo. En tiedä hänestä mitään eikä hänkään tiedä minusta oikeastaan mitään. En ymmärrä miten näin toisilleen kertakaikkisen epäsopivat ihmiset ovat edes päätyneet tällaiseen tilanteeseen keskenään.
Illan päätteeksi aina pussaillaan ja joskus harrastetaan seksiä, näidenkään aikana hän ei sano mitään. Lähtiessään ehkä joskus sanoo moikat, kun pakenee kiireen vilkkaa huppu päässä yön pimeyteen. Ikinä ei nähdä muualla kuin minun luonani, enkä ole uskaltanut kysyä häntä mihinkään julkiselle paikalle. En ole nähnyt että hän hymyilisi kunnolla tai nauraisi koskaan. En todellakaan tiedä miten tähän tilanteeseen on päädytty, mutta mitä nyt kannattaisi tehdä? En kai kehtaa suoraan sanoa että haluan lopettaa tämän jutun hänen puhumattomuutensa takia?
Kommentit (194)
Aivan käsitämättömän hyvää komiikaa !!
Seuraavan kerran kun mies tulee luoksesi: älä anna sen katsoa telkkaria, piilota kaukosäädin, piilota miehen puhelin ja kaikki mahdollinen millä mies voisi itseään viihdyttää.
Istuta hänet pöydän ääreen ja sano: ”haluaisin joskus jutella. Emme edes tiedä toisistamme mitään. Onko sille joku syy, ettet halua puhua minulle?” Ja ODOTA. Älä sano sanaakaan, ennen kuin mies sanoo jotain. Älä vastaa hänen puolestaan. Odota ainakin 30min vastausta.
Jos mies ei siltikään suostu avaamaan sanaista arkkuaan niin sano, että haluat lopettaa tämän jutun tähän.
Mistä päin tämä? Kuulostaa tutulta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Tapailemani mies"-vakitrolli, ja mammat nielee ja kurlaa edelleenkin kaiken.
Ja sinä nielet mammojen hassuttelut ja yrität päteä :D Voi pientä. Aika liikuttavaa tuollainen <3
Miten, tuleeko mies sinun luoksesi vain ilmoittamatta mitään tai etukäteen sopimatta?
Kun sanoit, että ette pidä yhteyttä siinä välissä ja lähtee luotasi puhumatta mitään.
Oletko aina suostunut ottamaan hänet luoksesi jos hän seisoo oven takana? Pimputtaako ovikelloa vaan pääseekö lampsimaan suoraan sisään?
Outo kuvio. Lopeta ellet edes tykkää miehestä, ei tuosta mitään irti saa.
Tuo olisi todella hauska sketsi kun kysyt ja vastaat hänelle itse. 😁
Mulla oli kerran tollaisen kiusallisen mykån kanssa nettitreffit. Kerran. Hyvin osasi mies kirjoitella. Livenä puhumaton mölli. Kyseiin hånestä mutta ei vastannut, max yksi sana tai ei mitään
Annoin kaverille reilun mahdollisuuden, jos vaikka jännitti kovasti. Otin reippaana tyttönä puheeksi, että itseäni jännittää vähäsen nämä treffit (ei jännittänyt mutta yritin oikeasti mennä.puolitiehen vastaan, ymmärtää...,) ja olen siksi ehkä puheliaampi. Ja kerroin hövelisti miten tiiän että jotkut reagoi jännitykseen päinvastoin. Että miten sulla itselläsi yleensä...
Hiljaisuus. Ei sanonut siihenkään mitään. Katseli, ei hymyillyt, ei mitään. Kahvia joi. No, ei ne pitkät treffit olleet. Harmi, kun viestrillä oli niin eri meininki.
Kovasti tuli viestiä sitteb herralta heti perään miten ihana olen ja että mitå tehdään seuraavaksi, milloin mulla aikaa nähdä taas, kun hän haluaisi jatkaa tutustumista. Ei mainintaa mykkyydestä, jånnittämisestä, ei mielestäni mistään relevantista, joten ei päässyt jatkoon. En kykene elämään noin.
En tajua, miten tuo ap:n juttu voi olla konkreettisesti tapahtunut. Miten olet edennyt ja edennyt...? Puoli vuotta :O Seksiä :O Tsiisus nainen, vähän ees itsekunnioitusta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran tollaisen kiusallisen mykån kanssa nettitreffit. Kerran. Hyvin osasi mies kirjoitella. Livenä puhumaton mölli. Kyseiin hånestä mutta ei vastannut, max yksi sana tai ei mitään
Annoin kaverille reilun mahdollisuuden, jos vaikka jännitti kovasti. Otin reippaana tyttönä puheeksi, että itseäni jännittää vähäsen nämä treffit (ei jännittänyt mutta yritin oikeasti mennä.puolitiehen vastaan, ymmärtää...,) ja olen siksi ehkä puheliaampi. Ja kerroin hövelisti miten tiiän että jotkut reagoi jännitykseen päinvastoin. Että miten sulla itselläsi yleensä...
Hiljaisuus. Ei sanonut siihenkään mitään. Katseli, ei hymyillyt, ei mitään. Kahvia joi. No, ei ne pitkät treffit olleet. Harmi, kun viestrillä oli niin eri meininki.
Kovasti tuli viestiä sitteb herralta heti perään miten ihana olen ja että mitå tehdään seuraavaksi, milloin mulla aikaa nähdä taas, kun hän haluaisi jatkaa tutustumista. Ei mainintaa mykkyydestä, jånnittämisestä, ei mielestäni mistään relevantista, joten ei päässyt jatkoon. En kykene elämään noin.
En tajua, miten tuo ap:n juttu voi olla konkreettisesti tapahtunut. Miten olet edennyt ja edennyt...? Puoli vuotta :O Seksiä :O Tsiisus nainen, vähän ees itsekunnioitusta!
😀
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää miten hän on siihen divaanillesi päätynyt? Lompsinut sisälle sanaa sanomatta ja alkanut selata kanavia ja sä olet vaan että ”jaahas” ja jatkanut elämääsi. Nyt yhdessä kuuromykän kanssa.
Legenda kertoo, että on olemassa näitä eetteristä omalle sohvalle ilmestyviä miehiä. Siihen ne vaan tupsahtavat. Osa piereskelee, osa ei. Moni ei osaa puhua oikein mistään, varsinkaan siitä mitä he suhteelta toivovat, eivätkä erityisesti omista ajatuksistaan tai tunteistaan. Jos haluat miehen jäävän, anna kaljaa ja p_illua. Jos haluat, että se katoaa takaisin tyhjyyteen, josta on tullutkin, kolme sanaa auttaa: "suhteen tila", "avioliitto", "vauva" (ei palsta).
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin tämä? Kuulostaa tutulta tyypiltä.
Ai, sä myös tunnet tuollaisen tyypin.
Mun setä on vastaavanlainen 😅 Hämeestä.
Jos haluatte eläytyä tähän tragikoomiseen tositarinaan vielä paremmin, niin voin kertoa että mies näyttää ihan täysin Boris Johnsonilta mutta vaan vähän nuorempana versiona.
Ap
Ap:lla on parempi kanavapaketti kuin miehen puolisolla.
Vierailija kirjoitti:
Miten, tuleeko mies sinun luoksesi vain ilmoittamatta mitään tai etukäteen sopimatta?
Kun sanoit, että ette pidä yhteyttä siinä välissä ja lähtee luotasi puhumatta mitään.
Oletko aina suostunut ottamaan hänet luoksesi jos hän seisoo oven takana? Pimputtaako ovikelloa vaan pääseekö lampsimaan suoraan sisään?
Outo kuvio. Lopeta ellet edes tykkää miehestä, ei tuosta mitään irti saa.
Tuo olisi todella hauska sketsi kun kysyt ja vastaat hänelle itse. 😁
Ehkä hän on koditon? Käy yhden naisen luona syömässä, toisen luona nukkumassa ja ap:n luona katsomassa televisiota?
Panosuhde, jos äijällä ei ole tarkoituskaan parisuhteeseen vaan käy sinun luona panemassa niin miksi pitäisi jutella?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on parempi kanavapaketti kuin miehen puolisolla.
Mutta huonompi divaani. 😁
Heitä tv pellolle niin eipähän ainakaan selaile kanavia.
No, mitä meinaat tehdä tilanteelle, ap?
Ei todellakaan kaikkea! Spermaa en niele, vaikka maksettaisiin! Ettäs tiedät!