Pääset kiinalaiseen ravintolaan. Mitä tilaat?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Aina olen päässyt. Ei kannata yrittää sisään liian humalassa.
Etpä ole päässyt tilaukseen asti, kun ei vastausta kysymykseen tule.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö kiinalaiset ruokaa perunasta? Mikään hapanimelä ei kelpaa. Viimeksi kun menin kiinalaisravintolan ohi niin katsoin sitä piiiitkäää ruokalistaa oven vieressä ja mietin mikä siellä voi olla tuoretta.
Kiina on itse asiassa maailman ylivoimaisesti suurin perunanviljelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vedän buffasta kolme lautasellista sushia ja sit ehkä jotain pientä hapanimeläkanaa tai kungpot jälkkäriksi.
Miksi kiinalaisessa ravintolassa olisi sushia?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Kiinassa kun ne poraa apinanpoikasen kallon auki, kiinnittää sen apinan pöytään jossa ne kiskoo elävän apinan päästä aivoja puikoilla suihinsa samalla kun se apina huutaa kuin syötävä??????
Kuulostaa vahvasti kiinalaiselta. Mikä tahansa älykäs nisäkäs johon tehdään reikä ja sorkitaan sisäelintä. Kipu tekee lihan mureaksi 🤗
kiinalaisten ja niiden täysin sairaan "ruokakulttuurin" takia koko maailma on nyt tässä tilanteessa
Oikeastaan minkä tahansa annoksen missä on jättikatkarapuja.
Tai mitä tahansa friteerattua, tofu poislukien
Paistettu siansorkka kastikkeella.
Lepakoita. Tai muurahaiskarhun.🧫...
Voissa paistettu lepakko,Niitä ei vain nyt saa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös useimmat kiinalaiset ravintolat Suomessa ole tyypiltään buffet-pöytiin perustuvia eli asiakas maksaa könttösumman ja valitsee itse mitä ottaa noutopöydästä.
Luonasaikaan on useimmissa buffet, mutta aina voi tilata myös annoksen listalta.
Otsikon kysymykseen en nyt osaa vastata. Pitäisi miettiä vähän, minkä tyyppisen annoksen haluan, ja mitä eläintä.
Joku friteerattu kana hapanimeläkastikkeessa on vähän sama kuin tilaisi vaniljajäätelön jäätelöbaarissa. Kumpikin on ihan OK silloin, kun ei kaipaa voimakkaita makuja. Mutta usein kyllä haluan nimenomaan niitä makuja.
Char siu bao:ta, chilikurkkuja, paistettua choy sum:ia ja jälkiruoaksi punapapukeittoa.
Setsuanin kanaa, vähän tulista mutta mehukasta.
Ei nyt kuulu oikeastaan asiaan mutta olen asunut 11 vuotta Kiinassa ja paikalliset ravintolat ja Suomen kiinalaiset ravintolat ovat kaksi tyystin eri maailmaa. Enkä koskaan ole Kiinassa nähnyt tai kuullut tarjoiltavan jälkiruuaksi friteerattua banaania jäätelöpallolla.
Menen buffaan, haluan maistella monia ruokia ja syödä paljon.
T. Solakka
Sitä ollaan WUHAN niin Wuhan . Parasta ottaa matosia raakoja kaloja ja lintuflunssa ankkaa , lepakko kastiketta ja myyriä . Näin hoidamme terveyttämme Aasian sars ruualla . Aasialaiset rakastaa rahastaa rahamme .