Mitä sinusta ei voisi kuvitella ensivaikutelman perusteella
Aloitan. Pidän taiteesta, runoista ja historiasta.
Olen tavallisessa raskaassa duunarin ammatissa, lihaksikas ja kalju.
Kommentit (48)
Minustakaan ei voisi kuvitella että olen töissä. Olen hintelä ja luiskahartiainen.
Että olen lähes jatkuvasti ahdistunut ja stressaantunut. Poden huonommuutta kaikessa.
Olen saavuttanut elämässäni sellaisia asioita joista moni voi vain haaveilla. Ulospäin näytän vähemmän menestyneeltä tarkoituksella.
Olen sellainen, että ensitapaamisella minusta voi kyllä kuvitella ihan mitä vaan.
Olen pelkkä ulkokuori. Sisäinen elämäni on tyhjää, minua ei ole.
Pukeudun kirpputorivaatteisiin ja ajan vanhalla autolla. Näytän köyhältä mutta minulla on säästössä 300 000e.
Että omaan kaksi tutkintoa yliopistosta ja olen läpäissyt virallisen testin Mensan jäseneksi.
Että olen näin seksinhaluinen ja ajattelen vieraan miehen kullia suussani. 😊
Että räjähdän helposti ja huudan kurkku suorana.
Vierailija kirjoitti:
Että olen lähes jatkuvasti ahdistunut ja stressaantunut. Poden huonommuutta kaikessa.
Tämä ja sen lisäksi puran tätä ahdistusta irtosuhteilla. Olen myynytkin seksiä.
t: hiljainen naapurintyttö
Olen sexy , aina joku ruinaamassa seksiä.
Olen neitsyt.
Että olen perheellinen. Jostain syystä kaikki uudet tuttavuudet olettavat aluksi, että olen yksineläjä.
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ei voisi kuvitella että olen töissä. Olen hintelä ja luiskahartiainen.
Reps 😄
Että olen elänyt villiä ja rietasta kaksoiselämää vuosikausia. Olen hiljainen, ruma ja harmaa hiirulainen, keski-ikäinen perheenäiti.
En ole koskaan ollut parisuhteessa, koska kukaan ei ole pitänyt minusta tarpeeksi. Olen kuitenkin kuullut kliseen "mutta sinähän saisit kenet tahansa" kymmeniä ja kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun kirpputorivaatteisiin ja ajan vanhalla autolla. Näytän köyhältä mutta minulla on säästössä 300 000e.
Niinhän ne rikkaat tuolta näyttävätkin. Ei velka-autolla ja uusilla merkkivaatteilla jää säästöön paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Että omaan kaksi tutkintoa yliopistosta ja olen läpäissyt virallisen testin Mensan jäseneksi.
Ensivaikutelmaa et kuitenkaan osannut tähän kuvailla.
En ole sympaattinen ja hölmö vaikka sellaisen kuvan annan. Olen valehdellut älykkyystesteissä tarkoituksella ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Että olen näin seksinhaluinen ja ajattelen vieraan miehen kullia suussani. 😊
Mistä tiedät, mitä muut susta päättelee? Tulevatko ne sanomaan, että vaikutat hirveän siveältä ja estyneeltä ja sitten korjaat, että kyllä minulla kuule on rikkaita fantasioita (mikä muuten on ihan normaalia myös suhteessa oleville, eikä kovinkaan villiä).
Olen kova kiroilemaan ja tupakoin joskus juhlissa. Ulkopuolelta olen sellainen perinteinen naapurintyttö :D