Mitä sinusta ei voisi kuvitella ensivaikutelman perusteella
Aloitan. Pidän taiteesta, runoista ja historiasta.
Olen tavallisessa raskaassa duunarin ammatissa, lihaksikas ja kalju.
Kommentit (48)
Olen mulhannut kolme ihmistä kilveellä, mutta olen ollut linnan juhlissa.
Näytän narkkarilta ja pelottavalta, mutta en ole sitä.
Olen hyvä kuuntelija ja empaattiseksikin on haukuttu. Kuitenkin halveksin salaa ihmisiä, jotka eivät hallitse raha-asioita. Kaiken muun annan anteeksi, olkoon katuojajuoppo, narkkari tai vaimonpieksijä, mutta aina pa ja ulosotossa...kylmät väreet.
Ihmiset vaikuttavat yllättyvän usein siitä, kun puolustan itseäni tai alan väittelemään kiivaasti. Ilmeisesti sitten vaikutan helposti ohjailtavalta nössöltä, mutta en olekaan.
Olen vittumainen perverssi vampyyrikannibaalianarkisti vaikka esitän tosi mukavaa ja leppoisaa ihmistä. Syön ne sitten kun ne nukahtaa.
Että olen äiti. Tästä on kuulemma saatu töissä pieni väittelykin aikaan :D Samassa myös kyseenalaistettu mun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Näytän narkkarilta ja pelottavalta, mutta en ole sitä.
Oletko siis laiha ja käytät tietyntyylisiä vaatteita? Vai miten siis näytät siltä?
Tunnustakaa syntinne: Minä olen _____________.
(Vaitiolovelvollisuus sitoo av:n toimitusta.)
Olen ollut psykoosissa yli vuoden. Olen korkeakoulutettu, on parisuhde yms elämä mallillaan. Olen hyvin tasapainoinen ja "normaali" eli mistään ei voi päätellä, että on mielenterveys ollut pahasti vinksallaan. Mulla ei ole lääkitystä tai mitään hoitokontakteja, koska olen täysin balanssissa nykyään.
Olen ns. tavallinen ja kohtelias. Oikeasti inhoan ihmisiä aika paljon enkä haluaisi olla peruskohtelias kenellekään. Joskus tuntuu pahalta tunnustaa tämä itselleni mutta jos minun ei tarvitsisi puhua kenellekään pärjätäkseni elämässä (vaikka miljardöörinä emt) en puhuisi. Varsinkaan työkavereille saatikka kaupassa yhtään kenellekään. Ja kyllä, minulla ei ole ystäviä ettei siitä tarvitse huolehtia.
Että minä en ole minä vaan joku aivan toinen. Hih. Nautin siitä.
Hirveän vaikea kysymys! En yhtään tiedä mitä muut minusta olettavat, tai minkälaisena he minut näkevät.
Luulen että olen hyvin asiallinen, joten kukaan ei pahemmin lähesty minua juorujen tms kanssa. Luulen että eivät ns uskalla, ehkä kuvittelevat minun olevan hieman tosikko. Joten se minkälainen olen, jää myöskin aika pintapuoliseksi.
Eivät varmaan uskoisi että osaan myös heittäytyä.
Että mä en ikinä läpäissyt sitä psykan pääsykoetta. Aihe on sen verran sensitiivinen, että on parempi etten edes täällä anonyymisti lähde asiaa tuon enempää avaamaan.
Lakukissa kirjoitti:
Hirveän vaikea kysymys! En yhtään tiedä mitä muut minusta olettavat, tai minkälaisena he minut näkevät.
Luulen että olen hyvin asiallinen, joten kukaan ei pahemmin lähesty minua juorujen tms kanssa. Luulen että eivät ns uskalla, ehkä kuvittelevat minun olevan hieman tosikko. Joten se minkälainen olen, jää myöskin aika pintapuoliseksi.
Pidän sinua hyvänä.
-Ritari
Seksielämäni. Olen seksuaalisuudeltani erittäin kinky ja käyn asiaan liittyvissä tapahtumissa. Olen ilmeisesti ulkokuoreltani kiltin ja viattoman näköinen, koska useampi tuttuni on ollut todella yllättynyt, kun ollaan osuttu joskus samoihin tapahtumiin. Kumppanini on myös kai ulkokuoreltaan viattoman oloinen ja yhteiset tuttumme eivät todennäköisesti osaa aavistella, että millaista meidän parisuhdeseksi on - asia ei tosin heille yhtään kuulukaan.
Olen 64 vuotias, rauhallinen ,seurallinen ja ystävällinen. Asun ok. talossa. Iltaisin laitan musiikkia soimaan. Ei, ei iskelmiä, tai humppaa, vaan Metallicaa, Children of Bodomia, Sepulturaa ja vastaavaa. Mukava nauttia hyvästä musiikista kenenkään häiritsemättä.
Käyn baletissa, vaikka olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Pidän sinua hyvänä.
-Ritari
Kiitos :)
Että mä olen ollut todella kiusattu ja syrjitty. Olen opetellut näyttelemään sosiaalista ja kivaa, en edelleenkään ole.