Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän nyt ainakin tammi- ja helmikuun tipattomana, jatkoa katson sitten. Vähän toi 100pva houkuttaisi, mutta en vielä tee mitään päätöksiä.
Mutta joo, 6pva nyt selvänä. Jos olen ton 2kk putkeen juomatta se on pisin aika yhtäjaksoisesti ilman alkoholia 10 vuoteen.Viime vuonna pidin kaksi tipatonta kuukautta (ei peräkkäiset) ja sekin oli jo hyvä saavutus mulle, nyt vedän nää peräkkäiset ja jos sit syksyllä vaikka olisi taas jonkun kuukauden juomatta 😊
Tammikuu ja Helmikuu tipatonta on jo hyvä saavutus.
1 päivä kerrallaan ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
100 päivää ilman mielalalääkkeitä?
Ei onnistu.Lääkäri laittoi ketipinor reseptin jo 2007.Käyttö jatkunut tähän päivään asti.
Kyllä on paha myrkky.Ei pidä ottaa jos ei ole aivan pakko.
Siis 100 päivää ilman alkoholia? Vuodessa on 365 päivää, eli sinun mukaan 265 päivää pitää sitten juoda. Monta drinksua saa ottaa per päivä? 8-10 kpl?
Vierailija kirjoitti:
Siis 100 päivää ilman alkoholia? Vuodessa on 365 päivää, eli sinun mukaan 265 päivää pitää sitten juoda. Monta drinksua saa ottaa per päivä? 8-10 kpl?
Vain lasillinen päivässä. Se on vain sivuseikka että lasi on litran tuoppi. Pikkusen konjakkia kato kolotuksiin ja silleen.
Tänään 7/100.
1 viikko tipatonta.
Hyvinhän tuo. Alkoholittomia oluita on tullut testailtua.
Mulla takana yli vuosi ja jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla takana yli vuosi ja jatkuu edelleen.
Alkoholitonta elämää yli vuosi on jo hyvä saavutus.
100/100 päivää on täynnä. Täytyykö tänään aloittaa ryyppäämään?
Vierailija kirjoitti:
100/100 päivää on täynnä. Täytyykö tänään aloittaa ryyppäämään?
Voit aloittaa huomisesta 1/365,
Ihan kivasti on kyllä mennyt tämä eka viikko ilman. Helmikuun loppuun saakka itse tipattomalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivasti on kyllä mennyt tämä eka viikko ilman. Helmikuun loppuun saakka itse tipattomalla.
Tämä on hyvä päätös ja tavoite.
Mä pidän tipatonta vain loppiaisesta hiihtolomaan
Uusi päivä, uudet kujeet. Kahdeksas päivä alkaa. Tammikuun tipattomilla 25% takana, satasta tavoitteleville alkaa ensimmäinen kymmenys häämöttää.
Hyvin sujuu tipaton.Tänään 8/100.
20 000 päivää ja parempi elämä. Ahistaako alkkiksia ;-)
Tänään alkaa toinen viikko.Tavoite edelleen tuo 100 päivää.
Vierailija kirjoitti:
20 000 päivää ja parempi elämä. Ahistaako alkkiksia ;-)
Ei ahdista muiden juomiset tai juomattomuus.
Vois kokeilla tätä, mutta pelottaa että jos se selvistely leikkaa kiinni kokonaan? Yhdellä kaverilla kävi niin, kun piti tipatonta niin ei alkanutkaan enää koskaan juomaan enää sen jälkeen.