Lue keskustelun säännöt.
PCO-plikat elokuussa
01.08.2006 |
Viimeinen ketju täällä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7702052&p=&mpage=3&tmode=…
No niin. Elokuun ketju on sitten avattu:
Edelleenkin odottelen BIOSUS ja SWEET teidän synnäreitä. Laittakaahan tulemaan kun saatte maitobaarin vähäksi aikaa kiinni.
Täällä mennään ihan lopussa. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
5pvää laskettuun aikaan...eikä tietoakaan mistään lähestyvästä synnytyksestä :(
t:piippuli
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhan palstasisko tässä piiiitkästä aikaa palstalla (olen jo unohtanut tunnaritkin joten piti luoda tällainen uusi tunnus) ja mitä ihania uutisia täällä onkaan. Hurjat onnenväreet menivät vain kun luin kertomustasi. Kovia olet joutunut kokemaan, kertakaikkiaan hurja synnytyskertomus mutta lopputulos mitä ihanin: oma pieni poika. Aivan älyttömästi onnea ja hurjasti rutistuksia! Kyllä meillä on nyt Piippuli asiat mukavasti: saadaan pitää hyvänä omia pikku nyyttejä joiden teko on ollut kaikkea muuta kuin helppoa -osaa arvostaa tätä arkea. Kyllä nuo alkuajan lyhyet unet ottaa välillä koville, eikä oikein tunne itseäänkään väsymykseltä enää. Mutta sen olen tässä itse ehtinyt huomaamaan että jokaista vaihetta kestää aina vaan jonkin aikaa, kaikki menee koko ajan eteenpäin ja kyllä kaikki helpottuu. Itse ainakin muistan vähän sellaisena sumuna tuon alkuajan, ollin niin väsynyt. Tuo vauva-aika on kuitenkin niin nopea, se menee ihan hujauksessa ohi. Meidänkin lapset on jo sellaisia pikku taaperoita. Kovasti jo harjoitellaan pystyyn nousua ja nukutaan öisin.
Mulla ei ole enää kotona weppiä, joten näin kylässä tms. pääsen kirjoittelemaan -aika harvoin siis. Mutta tulen ehdottomasti seuraamaan tänne taas mitä teille kuuluu! Kaikille PCO- plikoille paljon terveisiä ja onnea vielä kerran!
SP