Mikä elämyslahja itselle 50v-lahjaksi?
Haluaisin keksiä jotain ikimuistoista itselleni 50v-lahjaksi...olisiko ideoita? mIten mieluiten viettäisit 50v-päivää ja mitä haluaisit lahjaksi?
Kommentit (36)
Jokin sellainen matka, josta olet aina haaveillut.
perskannikoiden lävistys ja strap-on
En oikein keksi. Täytän itsekin 50 tässä ihan pian. Joku kylpyläelämys? Tai ruoka?
Minä olin vuosi sitten viikon patikoimassa Norjassa kun täytin 50v. Sellainen naisille järjestetty vaellus, oli kyllä mukava reissu. Juhliminen muutoin ei oikein kiinnostanut.
Minä varaisin jonkun kylpylän, ainakin kasvohoidon, kokovartalohiereonnan ja ja skumppaa aina välissä. Semmonen hotelli missä olisi hyvä ravintola. Päivän löhnöttäisin hoidoissa, saunoissa ja kylvyssä.
Mä olin kolme yötä Roomassa viime syksynä kun täytin 50 v.
Itselläni varattu matka tänne
Vierailija kirjoitti:
Minä varaisin jonkun kylpylän, ainakin kasvohoidon, kokovartalohiereonnan ja ja skumppaa aina välissä. Semmonen hotelli missä olisi hyvä ravintola. Päivän löhnöttäisin hoidoissa, saunoissa ja kylvyssä.
Olen suunnitellut tuota itselleni, vaikka täytän jo 57.
Kunnon lääkemix illalla, niin että aamulla herää ilman mitään kipuja.
Pakkasin koirat matkailuautoon ja ajelin eurooppaa katselemassa kuukauden.
Ei tehnyt mieli kääntää nokkaa kotiapäin.
Teen uusiksi ens syksynä kun täytän 51
Jos sais oman pakun tmv, vuokratusta oli jotenkin stressi koko ajan.
Minä pyysin 50v lahjaksi jotain hotellihässäkkämajoitusta (minilomaa) jossa olisi mahdollisuus savusaunaan.
Oltiin Varjolan tilalla, mahtava savusauna, poreallas, pääsi avantoon ja moottorikelkkasafarille.
Jäi todella upeana synttärikokemuksena mieleen, kiitos vielä näin muutaman vuoden jälkeen perheelle!
Ja ei ole maksettu mainos.
Itse ostin 50-vuotislahjaksi cd-levyjä. Sukulaisilta sain rahaa ja kakkukahvit.
Tatuointi (on ikuinen muisto ja myös hintava jos on taidokkaasti tehty ja kookas)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kolme yötä Roomassa viime syksynä kun täytin 50 v.
Minne menit päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni varattu matka tänne
Aika hulppeata. Toisaalta, kerranhan sitä vain 50v täytetään.
Ostaisin kaupasta marsipaanikakun ja söisin sen itse!