Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexi Laiho kuollut

Kommentit (4925)

Vierailija
1681/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma levii nyt käsiin ihan totaalisesti...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b46c22fb-7185-43bc-91b5-065a2c…

Kim on soittanut lehtiin ja anellut että tehkää juttu.

Kuvaa hyvin tämän palstan kirjoittajien taustatietämystä, että kukaan ei tiedä Kimin olleen jo 20 vuotta sitten samanlainen. Alexin kitarat varastettiin vuonna 2002, asiasta uutisoitiin laajasti ja pyydettiin vihjeitä. Tunnettu totuus on että Kim heitti kitarat mereen. Mukava vaimo, kertakaikkiaan.

Hiukan ristiriitaista, että tuollaisesta vaimosta ei ole eroa otettu. Silloin suhteen päättyessä, en jaksa uskoa, että kukaan on niin rahanahne, että pysyy kesän kanssa naimisissa avioehdon takia, vaikka uusi elämän rakkaus haluaisi eniten maailmassa olla virallinen vaimo.

Juuri noin, jos on hullu vaimo ollut, miksei eronnut, jo aikaa sitten? Jos rakasti, miksei mennyt virallisesti naimisiin.

Jos kitara juttu totta, se ylilyönti, mutta toisaalta aikaa n.20 vuotta, olivat nuoria, heittäköön ensimmäisen kiven joka ei koskaan ole puolisoonsa hermostunut, ehkä riitaan ollut syynsäkkin (tai ehkä ollut päihteilläkin osuutta)

Mä olen monestikin hermostunut puolisooni, mutta mulla ei tulis edes mieleenkään tuhota hänen omaisuutta. Tollainen käytös on kaukana normaalista, ja kertoo noin tekevästä ihmisestä mun mielestä aika paljon.

Kyse oli siis mustasukkaisuudesta, Kimin mielestä Allu vietti enemmän aikaa kitaroiden ja soittamisen parissa kuin hänen kanssaan, helppo ymmärtää että nuorena voi joskus tulla noita ylilyöntejä jne, no big deal ok.

Just, no ei edelleenkään ole ymmärrettävää käytöstä tuollainen, eli ei todellakaan ole ok. Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ehkä sä kommentoija olet samanlainen kuin Kim, ja siksi niin kovin puolustelet hänen käytöstään. Kurjaa, että Alexi joutui kokemaan tuollaista.

Haloo, tämä on tapahtunut 2000-luvun alussa jos ylipäätään on edes tapahtunut. Kaksikymppisillä on vähän eri jutut kuin aikuisilla, etenkin kun ovat varmasti päihteitä vetäneet. Kunnon holier than thou -jeesustelua.

Ei kyllä ole missään mielessä normaalin käytöksen tapaistakaan eikä kaksikymppinen ole mikään tunteiden vietävissä oleva pikkukakara joka ei vielä ole oppinut oppinut hallitsemaan niitä. Ei siis pitäisi olla. Voi olla aika huolestunut jos käytös on edelleen tuollaista aikuisiässä. 

Tervemenoa opiskelemaan vaikkapa neuropsykologiaa edes yhden googleopintopisteen verran. Ihmisen aivot eivät ole täysin kehittyneet kun ihminen täysi-ikäistyy, aivot kehittyvät 25 ikävuoteen asti. Lisäksi on olemassa paljonkin erilaisia neuropsykologisia poikkeavuuksia, joissa esimerkiksi impulssikontrolli on heikentynyt. Minulla esimerkiksi on ADHD, olen nuorena saattanut heittää puhelimen seinään kun olen vaikkapa suuttunut siellä puhelimen toisessa päässä olevalle ihmisille, nykyisin en tätä enää tee. On korkeakoulututkinto, aviomies, vakivirka, 100 000€ vuositulot jne. Että enpä minä minnekään katuojaan ole päätynyt. Tuollaiset ”ei ole tervettä” ja ”en minä ainakaan” on aivan turhaa oman sädekehän kiillotusta. Ihan kiva jos sinulla on kaikki hyvin, kannattaisiko kuitenkin yrittää ymmärtää ettet todellakaan voi toista arvostella tietämättä tapauksen taustoja tai edes mitä oikeasti on tapahtunut.

Eli olet itse kerännyt koko sarjan mielenterveyskirjainyhdistelmädiagnooseja ja nyt koitat selittää että olet omasta mielestäsi normaali? Joo et todellakaan ole jos et hallitse tunteitasi ollenkaan ja hyökkäilet ihmisten kimppuun raivostuessasi tai tuhoat omaisuutta kostoksi. 

Ohis, mutta tulee BB-Sini-vibat.

No en todellakaan ole BB-Sini, virka on eri asia kuin työsuhde ja minulla edelleen on mies ja työ toisin kuin Sinillä. Ottaa vaan todella paljon päähän tämä sairas ajattelumaailma jossa samaan aikaan ollaan niin niin huolissaan mielenterveyspalveluista ja sitten haukutaan ihmisiä niiden vuoksi. ADHD ei sitä paitsi ole varsinaisesti mielenterveysongelma. Ehkä ihmiset hakisivat enemmän apua eikä terapiassa käymistä tarvitsisi pelätä jos kulttuuri olisi vähän erilainen kuin ”Eli olet itse kerännyt koko sarjan mielenterveyskirjainyhdistelmädiagnooseja ja nyt koitat selittää että olet omasta mielestäsi normaali?”

Puhuin käytöksestä enkä diagnooseistasi. Minulle on ihan sama vaikka olisit kerännyt koko lääkärikirjan edestä itsellesi diagnooseja mutta jos et käyttäydy hyvin muita kohtaan niin turha tulla selittämään että se on normaalia. Vielä vähemmän turha tulla selittämään että sulla on diagnooseja joten sä voit käyttäytyä miten lystää eikä kukaan saa sanoa siitä sinulle.

Jos et selviä yhteiskunnan keskellä niin muuta luolaan erakoksi. 

Kerrotko miten olen käyttäytynyt huonosti täällä? Tää on nyt kyllä jo pikkuisen absurdia. Olen puhunut ainoastaan siitä että ihmisestä on ihan turha tehdä mitään päätelmiä sen perusteella että joku internetissä kertoo tämän parikymppisenä heittäneen poikaystävänsä/miehensä kitarat mereen. Ja että paheksuminen ja tuomitseminen on turhaa kun on ihan yleistä faktatietoa että ihmisen aivot kehittyvät vielä 25-vuotiaaksi asti. Suomen rikoslaki esimerkiksi tunnistaa tämän ja alle 21-vuotiaille sovelletaan omia säädöksiä. Tähän lisäksi sitten esimerkiksi nämä neuropsykiatriset poikkeavuudet tai ihan vaan variaatiot temperamentissä.

Jos joku täällä on käyttäytynyt huonosti niin se on kyllä se keskustelun aloittanut kauhistelija, joka ”ei ikinä tekisi mitään tuollaista!!!”.

Vierailija
1682/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2015 oli vielä kunnossa. Jotai ntapahtui seuraavana vuonna?

Tapasi Kellyn.

No mitä se Kelyl siihen vaikutti?

Alamäki alkoi. Voit tarkistaa itse googlen kuvahaulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimberly ja Kristen ovat ilmeisesti hyviä ystäviä. Kelli taas vaikutti olevan kovin omistushaluinen ja mustasukkainen. Ja kieliihän ne leikkihäätkin siitä.

Kristen oli Alexin pitkäaikaisin puoliso. Erittäin kaunis nainen ja ainoa, kuka on pysytellyt tyylikkäästi hiljaa ja erossa koko shitshowsta.

Eipä muuten seuraa kimiä enää, eikä tykkäile kuvista enää. Tykkäykset tuli vaan ekoihin posteihin mut sit näytti häippäisseen sieltä

No mikäköhän sen sitten tuli jos ei enää seuraa Kimiä?

Lisää poppareita, menee jännäksi 😋

Vierailija
1684/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimberly ja Kristen ovat ilmeisesti hyviä ystäviä. Kelli taas vaikutti olevan kovin omistushaluinen ja mustasukkainen. Ja kieliihän ne leikkihäätkin siitä.

Kristen oli Alexin pitkäaikaisin puoliso. Erittäin kaunis nainen ja ainoa, kuka on pysytellyt tyylikkäästi hiljaa ja erossa koko shitshowsta.

Eipä muuten seuraa kimiä enää, eikä tykkäile kuvista enää. Tykkäykset tuli vaan ekoihin posteihin mut sit näytti häippäisseen sieltä

Kimberlyn eilisessä postauksessa oli tuon Risa Morenon kommentti, josta Kristen oli tykännyt. Kristen siis vaikuttaa seuraavan tapahtumia, vaikka ei Kimberlyä seuraakaan. Vaikuttaisi hiljaisuudessa tukevan Kimberlyä, eli ei tässäkään asiassa tee itsestään numeroa.

Vierailija
1685/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta erään kommentoijan mielenterveysongelmat eivät kuulu tähän ketjuun. Menkää puhumaan niistä muualle, kiitos.

No mielenterveysongelmat liittynee siten että aika moni taitelija lääkitsee itseään päihteillä kun mielenterveysongelmista ei voi puhua kun niistä saa tällaista palautetta. Aika surkeaa oli välissä Alexinkin meno kun alkoholia kului hirveitä määriä, ja sitten kaverit muistelee surulla hauskoja kertoja kun ryypättiin niin hitosti ja tällä ”elämän naisellakin” tuntui aina olevan alkoholi mukana jokaisessa yhteiskuvassa. Jos asiat on hyvin niin harvalla on tarvetta paeta todellisuutta päihteisiin.

-eri

Ei tämä ihan noin yksinkertaista ole, päihderiippuvuudet / addiktiot ovat nykyään psykiatrian diagnoosien alla.

Mikä on syytä ja mikä seurausta, lääkitseekö masennusta tms. alkoholilla ja lisääkö alkoholin käyttö vastaavasti masennusta.

Masennus on asia erikseen kun alkoholinkäyttö lisää masennusta, mutta esimerkiksi ADHD-miehillä on moninkertainen riski päihdeongelmiin eikä päihteet aiheuta ADHD:ta. Sama vaikka bipolaarihäiriön kanssa. Jostain syystä mielenterveysongelmat on hyvin yliedustettuina luovien ihmisten eli taitelijoiden joukossa.

Vierailija
1686/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

666pounder kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimberlyn eilisessä postauksessa oli tuon Risa Morenon kommentti, josta Kristen oli tykännyt. Kristen siis vaikuttaa seuraavan tapahtumia, vaikka ei Kimberlyä seuraakaan. Vaikuttaisi hiljaisuudessa tukevan Kimberlyä, eli ei tässäkään asiassa tee itsestään numeroa.

mikä risa morenon kommentti?

Vierailija
1687/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2015 vuoden joulukuussa alkoi seurustelemaan Kellin kanssa. Joka kerta kun alexi australiaan meni sielä oli juhlat jossa vedettiin alkoa. Kelli piti aina insta liveä näistä juhlista.

Ei sairaalaan jo kerran joutuneen kannattaisi vedellä skumppia siihen tahtiin.

Lisäksi alexi matkusti paljon jo muutenkn keikkat,pressit jne. Australia on kaukana muista maista eli tähänkin kului varmasti voimia.

Esim. Tarja turunenhan muutti eurooppaan juuri sen takia että välimatkat ja lähdöt etelä-amerikasta olivat liian raskaita. Ja tarja kuiteskin elänyt koko elämänsä terveellisemmin ja pitänyt itsestään huolta.

Mut eihän se Kelli pakottanut sitä kaatamaan kurkkuunsa vinettoa? Toisaalta pitää tietää että 2% alkoholisteista lopettaa ryyppäämisen kokonaan. Se on aika vaikea prosentti osua kohdalle.

Vierailija
1688/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma levii nyt käsiin ihan totaalisesti...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b46c22fb-7185-43bc-91b5-065a2c…

Kim on soittanut lehtiin ja anellut että tehkää juttu.

Kuvaa hyvin tämän palstan kirjoittajien taustatietämystä, että kukaan ei tiedä Kimin olleen jo 20 vuotta sitten samanlainen. Alexin kitarat varastettiin vuonna 2002, asiasta uutisoitiin laajasti ja pyydettiin vihjeitä. Tunnettu totuus on että Kim heitti kitarat mereen. Mukava vaimo, kertakaikkiaan.

Hiukan ristiriitaista, että tuollaisesta vaimosta ei ole eroa otettu. Silloin suhteen päättyessä, en jaksa uskoa, että kukaan on niin rahanahne, että pysyy kesän kanssa naimisissa avioehdon takia, vaikka uusi elämän rakkaus haluaisi eniten maailmassa olla virallinen vaimo.

Juuri noin, jos on hullu vaimo ollut, miksei eronnut, jo aikaa sitten? Jos rakasti, miksei mennyt virallisesti naimisiin.

Jos kitara juttu totta, se ylilyönti, mutta toisaalta aikaa n.20 vuotta, olivat nuoria, heittäköön ensimmäisen kiven joka ei koskaan ole puolisoonsa hermostunut, ehkä riitaan ollut syynsäkkin (tai ehkä ollut päihteilläkin osuutta)

Mä olen monestikin hermostunut puolisooni, mutta mulla ei tulis edes mieleenkään tuhota hänen omaisuutta. Tollainen käytös on kaukana normaalista, ja kertoo noin tekevästä ihmisestä mun mielestä aika paljon.

Kyse oli siis mustasukkaisuudesta, Kimin mielestä Allu vietti enemmän aikaa kitaroiden ja soittamisen parissa kuin hänen kanssaan, helppo ymmärtää että nuorena voi joskus tulla noita ylilyöntejä jne, no big deal ok.

Just, no ei edelleenkään ole ymmärrettävää käytöstä tuollainen, eli ei todellakaan ole ok. Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ehkä sä kommentoija olet samanlainen kuin Kim, ja siksi niin kovin puolustelet hänen käytöstään. Kurjaa, että Alexi joutui kokemaan tuollaista.

Haloo, tämä on tapahtunut 2000-luvun alussa jos ylipäätään on edes tapahtunut. Kaksikymppisillä on vähän eri jutut kuin aikuisilla, etenkin kun ovat varmasti päihteitä vetäneet. Kunnon holier than thou -jeesustelua.

Ei kyllä ole missään mielessä normaalin käytöksen tapaistakaan eikä kaksikymppinen ole mikään tunteiden vietävissä oleva pikkukakara joka ei vielä ole oppinut oppinut hallitsemaan niitä. Ei siis pitäisi olla. Voi olla aika huolestunut jos käytös on edelleen tuollaista aikuisiässä. 

Tervemenoa opiskelemaan vaikkapa neuropsykologiaa edes yhden googleopintopisteen verran. Ihmisen aivot eivät ole täysin kehittyneet kun ihminen täysi-ikäistyy, aivot kehittyvät 25 ikävuoteen asti. Lisäksi on olemassa paljonkin erilaisia neuropsykologisia poikkeavuuksia, joissa esimerkiksi impulssikontrolli on heikentynyt. Minulla esimerkiksi on ADHD, olen nuorena saattanut heittää puhelimen seinään kun olen vaikkapa suuttunut siellä puhelimen toisessa päässä olevalle ihmisille, nykyisin en tätä enää tee. On korkeakoulututkinto, aviomies, vakivirka, 100 000€ vuositulot jne. Että enpä minä minnekään katuojaan ole päätynyt. Tuollaiset ”ei ole tervettä” ja ”en minä ainakaan” on aivan turhaa oman sädekehän kiillotusta. Ihan kiva jos sinulla on kaikki hyvin, kannattaisiko kuitenkin yrittää ymmärtää ettet todellakaan voi toista arvostella tietämättä tapauksen taustoja tai edes mitä oikeasti on tapahtunut.

Eli olet itse kerännyt koko sarjan mielenterveyskirjainyhdistelmädiagnooseja ja nyt koitat selittää että olet omasta mielestäsi normaali? Joo et todellakaan ole jos et hallitse tunteitasi ollenkaan ja hyökkäilet ihmisten kimppuun raivostuessasi tai tuhoat omaisuutta kostoksi. 

Jos jompi kumpi meistä ei ole normaali tai terve niin se olet sinä. Se ja sama vaikka minulla on diagnoosi, kyllä sinullekin varmasti diagnoosi löytyisi jos vaan hakisit apua itsellesi.

Diagnooseistasi löytyy varmaan narsismikin kun et kykene näkemään mitään ongelmaa omassa käytöksessäsi?

Minähän en muuta sanonut kuin ettei toisten kimppuun käyminen ja omaisuuden tuhoaminen kostoksi ole normaalia ja sinusta se ilmeisesti on paitsi normaalia niin myös täysin hyväksyttävää ja tällä perusteella käyt tavoillesi uskollisena minun kimppuuni?

Et ole normaali eikä käytöksesi ole hyväksyttävää.

Täällä keskustellaan Laihosta joten menkää muualle käymään tuota kädenvääntöänne. 

Mielenkiintoista että Kristen on asettunut Kimin puolelle. Molemmat Alexin exiä.

Vierailija
1689/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta erään kommentoijan mielenterveysongelmat eivät kuulu tähän ketjuun. Menkää puhumaan niistä muualle, kiitos.

No mielenterveysongelmat liittynee siten että aika moni taitelija lääkitsee itseään päihteillä kun mielenterveysongelmista ei voi puhua kun niistä saa tällaista palautetta. Aika surkeaa oli välissä Alexinkin meno kun alkoholia kului hirveitä määriä, ja sitten kaverit muistelee surulla hauskoja kertoja kun ryypättiin niin hitosti ja tällä ”elämän naisellakin” tuntui aina olevan alkoholi mukana jokaisessa yhteiskuvassa. Jos asiat on hyvin niin harvalla on tarvetta paeta todellisuutta päihteisiin.

-eri

Ei tämä ihan noin yksinkertaista ole, päihderiippuvuudet / addiktiot ovat nykyään psykiatrian diagnoosien alla.

Mikä on syytä ja mikä seurausta, lääkitseekö masennusta tms. alkoholilla ja lisääkö alkoholin käyttö vastaavasti masennusta.

Masennus on asia erikseen kun alkoholinkäyttö lisää masennusta, mutta esimerkiksi ADHD-miehillä on moninkertainen riski päihdeongelmiin eikä päihteet aiheuta ADHD:ta. Sama vaikka bipolaarihäiriön kanssa. Jostain syystä mielenterveysongelmat on hyvin yliedustettuina luovien ihmisten eli taitelijoiden joukossa.

Voisiko tälle keskustelulle tehdä oman ketjun kun ei liity tähän aiheeseen

Vierailija
1690/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasi Kellyn.

No mitä se Kelyl siihen vaikutti?

Alamäki alkoi. Voit tarkistaa itse googlen kuvahaulla.

Viidessä vuodessa kerkeää tapahtua terveydelle etenkin noilla lähtökohdilla mitä vaan, ihan seurasta riippumatta.

Vierailija
1691/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaksi vajukkia, lopettakaa vääntäminen ja ylipitkät lainaukset. Ketään muuta ei kiinnosta kumpi teistä on isompi idiootti!

Vierailija
1692/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

666pounder kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä risa morenon kommentti?

"Stay strong and do not let haters get to you. You got this!"

Ja tuosta oli Kristen tykännyt.

Vierailija
1693/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällähän oli jo kuvankaappaus siitä Morenon kommentista

Vierailija
1694/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Voisiko tälle keskustelulle tehdä oman ketjun kun ei liity tähän aiheeseen

Alexilla oli päihdeongelmia sekä mt-ongelmia, joista on julkisesti puhunut.

Vierailija
1695/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku homma erityisesti haiskahtaa, niin se on tämä muka uusi paras kaveri Matt. Alkujaan uuden "vaimokkeen" kavereita, ja ilmeisesti siitäkin parista vuodesta mitä Laiho asui ausseissa, oli aina 8kk vuodesta kiertueella. Aika harvalla muulla kuin Maisa Torpalla syntyy tuosta vaan muutenkaan yhä keski-iässä näitä uusia paras kaveri ikinä! -tyyppisiä kaverisuhteita. Enkä ymmärrä, miksi häntä ei näy myöskään omissa "yhteisissä kavereissani" ainakaan parin sellaisen henkilön profiilissa, jotka olivat de facto Laiholle läheisiä. Jos muka se uusi bestis oli.

Matt saattaa hyvinkin uskoa tarinaansa. Mutta joka saattaa olla paljolti myös hänen tulkintaansa.

Itseasiassa jos kuvittelen itseni tilanteeseen, että minulla on uusi kumppani mutta samalla on olemassa henkilö, johon minulla on erikoisside, muutenkin kuin juridisesti, niin uuden kumppanin kaverille varmaankin tarjoaisin selityksenä/ tai antaisin muuten vaan ymmärtää tuollaista "ollut hankalaa erota" sen sijaan että kertoisin "en edes halua erota exästäni".

Vierailija
1696/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

666pounder kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään ole tehnyt itsestään numeroa, leuhki omaisuudella tai lähipiirillään, vaikka mahdollisuuksia olisi. Kristen on mm. Slayerin ja Ghostin manageri, lähipiiriin kuuluu myös Kat von D perheineen.

Nämä. Kristen on myös todella mukava, keskustelin hänen kanssaan muutama vuosi sitten The Riffissä managerin hommista. 2014 tulivat myös Alexin kanssa vastaan Vuosaaren silloisessa Citymarketissa, eikä tosiaankaan ole itsestään ikinä sen kummempaa numeroa. Uskoisin hänenkin tietävän, missä mennään ja ketä uskoa tän asian tiimoilta.

Vierailija
1697/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluissa on noussut esille myös diabetes. Puhkesiko diabetes vatsahaavan lisäksi ja siksi oli pakko jarruttaa juhlimista? Tämmöiset vibat tulee. Selittää myös miksi Kelli halusi painottaa Alexin terveyttä. Diabetes on kavala mutta piilossa oleva tauti. Lääkityksen ollessa kunnossa voi elää normaalia elämää, pienin rajoituksin. Olisiko tästä kyse? Selittäisi miksi Alexi kuoli nopeasti ja yllättäen. Ehkä hänen omat vakuuttelut elämänsä kunnosta johtuivat siitä, että lääkitys oli saatu kohdilleen. Ratkesiko juomaan ja sitten jäi lääkitys ottamatta ja verensokerien tippuessa oli lähtö edessä? Nämä eivät kuulu muille mutta julkisuuden henkilön ollessa kyseessä nousee mieleen. 

Jotenkin soisi että Kim ja Kelli poistuisivat julkisuudesta ja kävisivät näitä keskustelujaan yksityisesti. Ikävää lukea näitä toisten osapuolten syyttelyjä.

Vierailija
1698/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällähän oli jo kuvankaappaus siitä Morenon kommentista

Valitettavasti täällä hukkuu järkevät kommentit kaikkeen muuhun asian vierestä jauhamiseen, ja menee välillä sivut aika uusiksi kun välistä poistuu trolliviestejä. Helposti jää jotain huomaamatta.

Vierailija
1699/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok joo niinpä 👍🏻

Vierailija
1700/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää Kimin IG

https://ibb.co/1QHCtyc

Tätä itsekin ihmettelen, nuo vaikuttaa ihan boganeilta.

Mikä ihmeen huijauskeräys tuokin on? Kai tuo on laitontakin.

Ja sitten valehtelu avioeron hakemisesta, pelkkiä valheita ja jotain rahahuijauksia.

Tuolla cob foorumilla oli jotain kummallisia valheita siitä myös miten kim on lentänyt suomeen varastamaan aleksin omaisuuden???

Se on sen velvollisuus laillisena aviopuolisona tulla tänne, eikä mikään kummallinen ryöstöyritys.

Tämä.

Ketju on lukittu.