Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexi Laiho kuollut

Kommentit (4925)

Vierailija
1621/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, koko Go fund me keskustelu poistettiin juuri BAM-ryhmästä, että silleen.. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
1622/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa todella, kun miettii missä tilanteessa A:n vanhemmat ja sisko on. Heillä tulisi olla oikeus käydä rauhassa A:n asioita läpi ja pohtia, mitä tehdä esim. asunnon ja autojen suhteen. Varmasti hirvein mahdollinen tilanne tämä, että asioista päättää diktaattorityylillä exä, jolla on vain oma lehmä ojassa. Ei kuuntele muita, tekee niin kuin itse haluaa ja väittää tietäneensä mitä A halusi. Suorastaan karmivaa.

En olisi koskaan halunnut tällaista kohtaloa A:lle. Ymmärrän siskon toiveen kun toivoi oikeutta veljelleen. Sattuu lukea kaikkea tätä loanheittoa.

Miten ajattelit, että sisko ja äiti päättävät omaisuudesta kun Kim on vaimo/leski lain mukaan? Eihän yksikään viranomainen hyväksy tuollaista suhmurointia. Alexi ihan itse jätti avioeronsa hoitamatta ja Kimin on pakko olla mukana hoitamassa asioita.

Lisäksi täytyy todeta, että aussithan tässä ovat rahan perässä. Eihän Kellillä pitäisi olla nokan koputtamista toisen naisen aviomiehen omaisuuden/perinnön selvittämisessä, mutta niinpä vaan loanheitto jatkuu.

mitä suhmurointia se on jos on testamentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi julkisesti kerjätä rahaa, luulisi voivan julkisesti myös kertoa kenelle ne rahat menee. Nyt nainen sitten valittaa kuinka häntä kiusataan, kun pyydetään vastauksia kohussa, jonka hän itse aiheutti.

Vierailija
1624/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viry2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim toi tyttönsäkin Suomeen, siellä ne nyt asuvat Allun kämpässä. Tytön instan profiilikuvakin näyttää olevan Suomessa otettu, maassa on lunta.

Höpöhöpö, kuva ei ole Suomesta, ei ainakaan tuore. Lunta näyttää olevan lapiollinen ja maa vihertää ja jos olet seurannut yhtään Helsingin lumi tilannetta, niin tyhmempikin tajuaa, että ei ole tuore kuva. Ja tiedoksi, Suomi ei ole ainoa paikka, jossa on lunta.

Luuletko tosiaan, että hän jättäisi 14-vuotiaan yksin kotiin?

Ehkä sillä nuorella on isä, joka ei ole Alexi? 14-vuotias voi olla jonkun aikaa myös vaikka tädillä, sedällä, isovanhemmilla...

Vierailija
1625/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole modeja ollenkaan kun ei tuolle yhdelle häirikölle saada porttikieltoa palstalle??

Ketjussa näyttää mutunsa tai soopansa kanssa keulivan monikin ja moneen suuntaan joten ketähän tarkalleen tarkoitat?

Vierailija
1626/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jaksatte jauhaa tästä.

Vierailija
1627/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistaa läpi, veikkaan että työttömiä kelan tuilla eläviä, mielenterveysongelmia, ehkä jopa alko-ongelmia, paljon vihaa ja katkeruutta...

Alexi Laiho sentään teki jotain elämällään, te istutte kotona kirjoittamassa vauvapalstalle, trollin elämä on säälittävää, veikkaan myös että ette ole ikinä olleet naisen kanssa silleen! 😂😂😂 Kaikki trollit täällä:

OOTTE IHAN HELVETIN SÄÄLITTÄVIÄ LUUSEREITA! 😆😆👎🏻👎🏻

Vierailija
1628/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa todella, kun miettii missä tilanteessa A:n vanhemmat ja sisko on. Heillä tulisi olla oikeus käydä rauhassa A:n asioita läpi ja pohtia, mitä tehdä esim. asunnon ja autojen suhteen. Varmasti hirvein mahdollinen tilanne tämä, että asioista päättää diktaattorityylillä exä, jolla on vain oma lehmä ojassa. Ei kuuntele muita, tekee niin kuin itse haluaa ja väittää tietäneensä mitä A halusi. Suorastaan karmivaa.

En olisi koskaan halunnut tällaista kohtaloa A:lle. Ymmärrän siskon toiveen kun toivoi oikeutta veljelleen. Sattuu lukea kaikkea tätä loanheittoa.

Miten ajattelit, että sisko ja äiti päättävät omaisuudesta kun Kim on vaimo/leski lain mukaan? Eihän yksikään viranomainen hyväksy tuollaista suhmurointia. Alexi ihan itse jätti avioeronsa hoitamatta ja Kimin on pakko olla mukana hoitamassa asioita.

Lisäksi täytyy todeta, että aussithan tässä ovat rahan perässä. Eihän Kellillä pitäisi olla nokan koputtamista toisen naisen aviomiehen omaisuuden/perinnön selvittämisessä, mutta niinpä vaan loanheitto jatkuu.

mitä suhmurointia se on jos on testamentti

Vaikka olisi testametti, ennen perinnönjakoa tehdään ositus kuolinpesän ja lesken välillä.

Ja lapsella on oikeus lakiosaan. 

Vierailija
1629/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma levii nyt käsiin ihan totaalisesti...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b46c22fb-7185-43bc-91b5-065a2c…

Kim on soittanut lehtiin ja anellut että tehkää juttu.

Kuvaa hyvin tämän palstan kirjoittajien taustatietämystä, että kukaan ei tiedä Kimin olleen jo 20 vuotta sitten samanlainen. Alexin kitarat varastettiin vuonna 2002, asiasta uutisoitiin laajasti ja pyydettiin vihjeitä. Tunnettu totuus on että Kim heitti kitarat mereen. Mukava vaimo, kertakaikkiaan.

Hiukan ristiriitaista, että tuollaisesta vaimosta ei ole eroa otettu. Silloin suhteen päättyessä, en jaksa uskoa, että kukaan on niin rahanahne, että pysyy kesän kanssa naimisissa avioehdon takia, vaikka uusi elämän rakkaus haluaisi eniten maailmassa olla virallinen vaimo.

Juuri noin, jos on hullu vaimo ollut, miksei eronnut, jo aikaa sitten? Jos rakasti, miksei mennyt virallisesti naimisiin.

Jos kitara juttu totta, se ylilyönti, mutta toisaalta aikaa n.20 vuotta, olivat nuoria, heittäköön ensimmäisen kiven joka ei koskaan ole puolisoonsa hermostunut, ehkä riitaan ollut syynsäkkin (tai ehkä ollut päihteilläkin osuutta)

Mä olen monestikin hermostunut puolisooni, mutta mulla ei tulis edes mieleenkään tuhota hänen omaisuutta. Tollainen käytös on kaukana normaalista, ja kertoo noin tekevästä ihmisestä mun mielestä aika paljon.

Kyse oli siis mustasukkaisuudesta, Kimin mielestä Allu vietti enemmän aikaa kitaroiden ja soittamisen parissa kuin hänen kanssaan, helppo ymmärtää että nuorena voi joskus tulla noita ylilyöntejä jne, no big deal ok.

Just, no ei edelleenkään ole ymmärrettävää käytöstä tuollainen, eli ei todellakaan ole ok. Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ehkä sä kommentoija olet samanlainen kuin Kim, ja siksi niin kovin puolustelet hänen käytöstään. Kurjaa, että Alexi joutui kokemaan tuollaista.

Haloo, tämä on tapahtunut 2000-luvun alussa jos ylipäätään on edes tapahtunut. Kaksikymppisillä on vähän eri jutut kuin aikuisilla, etenkin kun ovat varmasti päihteitä vetäneet. Kunnon holier than thou -jeesustelua.

Ei kyllä ole missään mielessä normaalin käytöksen tapaistakaan eikä kaksikymppinen ole mikään tunteiden vietävissä oleva pikkukakara joka ei vielä ole oppinut oppinut hallitsemaan niitä. Ei siis pitäisi olla. Voi olla aika huolestunut jos käytös on edelleen tuollaista aikuisiässä. 

Tervemenoa opiskelemaan vaikkapa neuropsykologiaa edes yhden googleopintopisteen verran. Ihmisen aivot eivät ole täysin kehittyneet kun ihminen täysi-ikäistyy, aivot kehittyvät 25 ikävuoteen asti. Lisäksi on olemassa paljonkin erilaisia neuropsykologisia poikkeavuuksia, joissa esimerkiksi impulssikontrolli on heikentynyt. Minulla esimerkiksi on ADHD, olen nuorena saattanut heittää puhelimen seinään kun olen vaikkapa suuttunut siellä puhelimen toisessa päässä olevalle ihmisille, nykyisin en tätä enää tee. On korkeakoulututkinto, aviomies, vakivirka, 100 000€ vuositulot jne. Että enpä minä minnekään katuojaan ole päätynyt. Tuollaiset ”ei ole tervettä” ja ”en minä ainakaan” on aivan turhaa oman sädekehän kiillotusta. Ihan kiva jos sinulla on kaikki hyvin, kannattaisiko kuitenkin yrittää ymmärtää ettet todellakaan voi toista arvostella tietämättä tapauksen taustoja tai edes mitä oikeasti on tapahtunut.

Vierailija
1630/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nää Alexin perheenjäsenetkin kyllä täysiä tampioita. Eivät ilmeisesti ymmärrä että Alexi itse on jättänyt avioeron ja osituksen hoitamatta ja siksi se Kim on siinä tilanteessa mukana. Ei Kim voi valita otse osaansa, hän on Alexin leski virallisesti eikä niistä oikeuksista voi vaan luopua että olisi Alexin perheelle helpompaa. Laki on laki vaikka kuinka olisi kitaravirtuoosi.

Vierailija
1631/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nää Alexin perheenjäsenetkin kyllä täysiä tampioita. Eivät ilmeisesti ymmärrä että Alexi itse on jättänyt avioeron ja osituksen hoitamatta ja siksi se Kim on siinä tilanteessa mukana. Ei Kim voi valita otse osaansa, hän on Alexin leski virallisesti eikä niistä oikeuksista voi vaan luopua että olisi Alexin perheelle helpompaa. Laki on laki vaikka kuinka olisi kitaravirtuoosi.

Poppareita kuluu kun lukee näitä keskusteluja. Molemmat leirit voivat puhua totta ja näistä kerrotaan. Uskon Laihon perhettä jota edustaa tässä tilanteessa sisko ja sydämen rakastettu. Se tarkoittaa että Mattin teksti sisältää totuuksia Kimistä. 

Vierailija
1632/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus paistaa läpi, veikkaan että työttömiä kelan tuilla eläviä, mielenterveysongelmia, ehkä jopa alko-ongelmia, paljon vihaa ja katkeruutta...

Alexi Laiho sentään teki jotain elämällään, te istutte kotona kirjoittamassa vauvapalstalle, trollin elämä on säälittävää, veikkaan myös että ette ole ikinä olleet naisen kanssa silleen! 😂😂😂 Kaikki trollit täällä:

OOTTE IHAN HELVETIN SÄÄLITTÄVIÄ LUUSEREITA! 😆😆👎🏻👎🏻

Viha ja katkeruus ja pettymys pitää hengissä. Alkoholi ei.

Vierailija
1633/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en Kiminä antaisi penninlatia kenellekään enää tämän paskashown jälkeen.

Vierailija
1634/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

666pounder kirjoitti:

Turha tuon SJ Vengenzan on uhriutua, kun itse sekaantui asiaan tekemällä epäilyttävän rahankeräyksen. BAM -ryhmässä häneltä kysyttiin suoraan, että meneekö rahat Kellin vai Laihojen hyväksi, eikä hän siihen alkanut vastaamaan julkisesti, vaan pyysi laittamaan yksityisviestiä. Ja vaikka asiallisesti häneltä kysyy asioita tai vastaa asioihin, niin SJ:n tapa vastata takaisin on heti aggressiivinen ja uhriutuva. Hän itse vaatii Kimberlyä pitämään omat muistot itsellään, mutta itse sitten jakaa henkilökohtaisia muistoja Alexista BAM -ryhmässä, kuten minkälaisissa oloasuissa Alexi viihtyi omassa kodissaan. Mainintaa oli ihan alusvaatteita myöten, niin eikö hän sitten itse mene liian pitkälle. 😅

Kaikesta päätellen hänellä ei ole ollut edes oikeaa tietoa Aleksin ja Kimin suhteen kestosta, mistä lähteestä sitten väärä tieto peräisin. Aleksin kihlattu/avovaimo Kimin jälkeen ja ennen Kellyä, Kristen Muldering muuten on kommentoinut Kimin instassa.

Vierailija
1635/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poppareita kuluu kun lukee näitä keskusteluja. Molemmat leirit voivat puhua totta ja näistä kerrotaan. Uskon Laihon perhettä jota edustaa tässä tilanteessa sisko ja sydämen rakastettu. Se tarkoittaa että Mattin teksti sisältää totuuksia Kimistä. 

Perinnönjako perustuu lakiin. Ihmisten on syytä huolehtia omat testamenttinsa ja parisuhteensa sille tasolle, joka vastaa omaa tahtoa. On surkeaa, kun perijät ja oletetut perijät selvittävät jälkikäteen asioita.

-ohis

Vierailija
1636/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin tämän palstan kirjoittajien taustatietämystä, että kukaan ei tiedä Kimin olleen jo 20 vuotta sitten samanlainen. Alexin kitarat varastettiin vuonna 2002, asiasta uutisoitiin laajasti ja pyydettiin vihjeitä. Tunnettu totuus on että Kim heitti kitarat mereen. Mukava vaimo, kertakaikkiaan.

Hiukan ristiriitaista, että tuollaisesta vaimosta ei ole eroa otettu. Silloin suhteen päättyessä, en jaksa uskoa, että kukaan on niin rahanahne, että pysyy kesän kanssa naimisissa avioehdon takia, vaikka uusi elämän rakkaus haluaisi eniten maailmassa olla virallinen vaimo.

Juuri noin, jos on hullu vaimo ollut, miksei eronnut, jo aikaa sitten? Jos rakasti, miksei mennyt virallisesti naimisiin.

Jos kitara juttu totta, se ylilyönti, mutta toisaalta aikaa n.20 vuotta, olivat nuoria, heittäköön ensimmäisen kiven joka ei koskaan ole puolisoonsa hermostunut, ehkä riitaan ollut syynsäkkin (tai ehkä ollut päihteilläkin osuutta)

Mä olen monestikin hermostunut puolisooni, mutta mulla ei tulis edes mieleenkään tuhota hänen omaisuutta. Tollainen käytös on kaukana normaalista, ja kertoo noin tekevästä ihmisestä mun mielestä aika paljon.

Kyse oli siis mustasukkaisuudesta, Kimin mielestä Allu vietti enemmän aikaa kitaroiden ja soittamisen parissa kuin hänen kanssaan, helppo ymmärtää että nuorena voi joskus tulla noita ylilyöntejä jne, no big deal ok.

Just, no ei edelleenkään ole ymmärrettävää käytöstä tuollainen, eli ei todellakaan ole ok. Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ehkä sä kommentoija olet samanlainen kuin Kim, ja siksi niin kovin puolustelet hänen käytöstään. Kurjaa, että Alexi joutui kokemaan tuollaista.

Haloo, tämä on tapahtunut 2000-luvun alussa jos ylipäätään on edes tapahtunut. Kaksikymppisillä on vähän eri jutut kuin aikuisilla, etenkin kun ovat varmasti päihteitä vetäneet. Kunnon holier than thou -jeesustelua.

Ei kyllä ole missään mielessä normaalin käytöksen tapaistakaan eikä kaksikymppinen ole mikään tunteiden vietävissä oleva pikkukakara joka ei vielä ole oppinut oppinut hallitsemaan niitä. Ei siis pitäisi olla. Voi olla aika huolestunut jos käytös on edelleen tuollaista aikuisiässä. 

Tervemenoa opiskelemaan vaikkapa neuropsykologiaa edes yhden googleopintopisteen verran. Ihmisen aivot eivät ole täysin kehittyneet kun ihminen täysi-ikäistyy, aivot kehittyvät 25 ikävuoteen asti. Lisäksi on olemassa paljonkin erilaisia neuropsykologisia poikkeavuuksia, joissa esimerkiksi impulssikontrolli on heikentynyt. Minulla esimerkiksi on ADHD, olen nuorena saattanut heittää puhelimen seinään kun olen vaikkapa suuttunut siellä puhelimen toisessa päässä olevalle ihmisille, nykyisin en tätä enää tee. On korkeakoulututkinto, aviomies, vakivirka, 100 000€ vuositulot jne. Että enpä minä minnekään katuojaan ole päätynyt. Tuollaiset ”ei ole tervettä” ja ”en minä ainakaan” on aivan turhaa oman sädekehän kiillotusta. Ihan kiva jos sinulla on kaikki hyvin, kannattaisiko kuitenkin yrittää ymmärtää ettet todellakaan voi toista arvostella tietämättä tapauksen taustoja tai edes mitä oikeasti on tapahtunut.

Eli olet itse kerännyt koko sarjan mielenterveyskirjainyhdistelmädiagnooseja ja nyt koitat selittää että olet omasta mielestäsi normaali? Joo et todellakaan ole jos et hallitse tunteitasi ollenkaan ja hyökkäilet ihmisten kimppuun raivostuessasi tai tuhoat omaisuutta kostoksi. 

Vierailija
1637/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta toisen käden tietoa hänellä ainoastaan, se, mitä hänelle on kerrottu. Avioeroasiassa ainakin väärää tietoa, vaikka onhan Aleksi voinut hänelle tuollaisen version kertoa, on siinä varmasti ollut selittelemistä uudelle puolisolle, miksi ei voi oikeasti naimisiin mennä.

Vierailija
1638/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tässä pitäisi asettua kenenkään puolelle. Lain mukaan hommat tulee menemään, ja Alexi on järjestänyt asiansa parhaaksi katsomallaan tavalla. Pidän kyllä naurettavana haukkua Kimiä golddiggeriksi, kerran hän on virallinen vaimo. Kyllä ne on siellä Australiassa häpeällisine rahankeräyksineen enemmän dollarinkuvat silmissä.

Itseäni pelottaa juuri se että Alexi ei järjestänyt asioita parhaaksi katsomallaan tavalla. Tuskin hän kuvitteli kuolevansa näin nuorena kaikista terveysvaivoista huolimatta. Autojen katsatsuksista ei pidetty huolta jolloin kilvet lähti useasti eikä eronkaan kanssa tuntunut olevan mikään kiire. Luulen että hän oli vain niin kiinni pelkästään musiikin soittamisessa että muut asiat jäi helposti hoitamatta ellei niillä ole mikään hengenhätä.

Vierailija
1639/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä totuuksia? Se Mattin teksti oli niin epäselvä, siellä puhuttiin avioeropapereista ja että Kim on rahojen perässä ja siksi nyt tullut julkisuuteen ym. Vaikka Kim saa kaiken myös ilman sitä julkisuutta, perintöä ei jaeta somenäkyvyyden mukaan. Alexi on tiennyt olevansa naimisissa edelleen Kimin kanssa ja jos on terveysongelmistaan huolimatta jättänyt testamentin tekemättä niin silloin voi vaan ajatella ettei Alexia paljon kiinnostanut minne rahansa menevät. Siinä mielessä siskonkin on turha leikkiä marttyyriä somessa.

Vierailija
1640/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos on nainen. Aleksi esimerkiksi käyttäytyi aina kuten ikäisensä kuuluukin. Eiku.

Kahdesta väärästä ei tule oikeaa, kuten jo lapsille opetetaan. Toiset vaan ei opi. 

Ketju on lukittu.