Rakkaushuijauksen uhriksi joutunut perheenäiti vei matkalaukullisen rahaa Espanjaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007718100.html
Siis miten perheellisellä ilmeisesti yksinhuoltajalla on kymmeniä tuhansia euroja jaeltavaksi tuntemattomille ihmisille?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Näistä aivan selvistä nigerian scämmereistä saa oivaa hupia kun rupeaakin vedättämään niitä ja tuhlaa vain aikaa:D Tietenkin kannattaa olla vähän varovainen, ei saa antaa mitään yhteystietoja jne koska koskaan ei tiedä onko sittenkin joku mafia takana.
Minulle on tullut pari säälittävää räpellystä, yksi lähti lätkimään kun aloin esittämään naispuolista huijaria ja ruinaamaan rahaa haha.
Sain ensimmäiset nigerilaiskirjeet yliopiston sähköpostiin jo ysärillä. Ei ole koskaan ollut niin paljoa joutoaikaa, että olisin heidän kanssaan halunnut alkaa kirjeenvaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Pihistellään joka asiassa mutta kun sotamiehet ukomailta tarviii avustusta haetaan pankkilaina. Merkillistä. Montakohan euroa tuokin nainen lahjoittanut Punaiselle Ristille ?
Viis Punaisesta Rististä, onko sen naisen lapset saanut muuta kun kaurapuuroa ja kirppislumppuja?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa miehiä on huijattavissa enemmän ja ovat helpommin kusetettavissa. Ne vaan häpeää asiaa niin kobasti ettei ne juuri julkisuuteen tule.
National Geographicilla on hyvä sarja missä se vaalea naistoimittaja haastattelee näitö scammereita. Nigerialaismiehet kimittää naismaisella äänellä beibi ai luuv juu ja jossain tyhmä ukko maksaa ihan intopiukeena.
Nämä huijarit sanoi kaikki että miehiä on paljon helpompi huijata ja niitä on enemmän.
Naisuhreilla motiivi lienee saada rakkautta ja olla tärkeä edes jollekin. Miehet taas menee sekaisin nuoresta ja nätistä naisesta joka näkee punakassa möhömahassa sen sisäisen adoniksen.
Onhan tuo nähty. Täälläkin miehet nauraa naisille, hehehee, miten tyhmiä, mutta miehet on vielä tyhmempiä- kun külli vie, niin mies menee minne vaan ja maksaa mitä vaan.
Suomesta löytyy niin paljon umpityperiä ja hyväuskoisia naisia, että tekisi melkein mieli alkaa itse pyörittämään näitä rakkauskusetuksia.
Ei jumalauta. Tuon uhrin pitäisi olla holhouksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Nooh.....
ihan näitä omanlaisiaan rakkaushuijareita on täällä kotimaassakin ja ihan suomalaissyntyisiä.
Lähipiirissä eräs jo keski-ikään ehtinyt nainen joka lirkuttaa ja lärkyttää vanhemmille varakkaille rakkauden kaipuisille leskimiehille ja saa heidät rakastumaan ja ostamaan itselleen herra ties mitä. Maksattaa etelänmatkat, pyörittää ilmeisesti muutamaakin miestä tälläkin hetkellä joiden rahoilla ja kanssa elelee viikko tolkulla millon missäkin välimerellä välittämättä oikrasti miehistä pätkääkään. On sanonutkin joskus vitsillä ammatikseen näyttelijä. Sitähän se on.
Ja kun suhde päättyy usein miehen toimesta tai kun rahst ja lahjonta loppuu, hänellä on aina uusi jo "takataskussa".
Jokainen tyylillään.
Taidetaan tuntea sama muikkeli. On tosi uskottava ja näyttää niin kiltiltä sporttiblondilta. Miestä lakoaa oikealta ja vasemmalta, samalla ukot maksaa matkoja ja hotelliviikonloppuja. Oikeasti ihan sairas tyyppi mutta osaa esittää normaalia jonkin aikaa. Ja ikääkin jo on joten ei voi kuin ihmetellä kauan luulee jatkavansa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta löytyy niin paljon umpityperiä ja hyväuskoisia naisia, että tekisi melkein mieli alkaa itse pyörittämään näitä rakkauskusetuksia.
Yhtä paljon löytyy umpityperiä miehiä. Lähes kaikki WinCapitaan sijoittaneet olivat miehiä. Muistan kaverin miehen, jolla vielä imi kaupallisen alan koulutus, ylpeästi esittelemässä ko firman sivustoja lapsilleen:"Katsokaa lapset, miten raha poikii!". Itse olen vain tyhmä nainen, mutta jo silloin tajusin, että ei missään oikeassa sijoitustoiminnassa voi tienata noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa miehiä on huijattavissa enemmän ja ovat helpommin kusetettavissa. Ne vaan häpeää asiaa niin kobasti ettei ne juuri julkisuuteen tule.
National Geographicilla on hyvä sarja missä se vaalea naistoimittaja haastattelee näitö scammereita. Nigerialaismiehet kimittää naismaisella äänellä beibi ai luuv juu ja jossain tyhmä ukko maksaa ihan intopiukeena.
Nämä huijarit sanoi kaikki että miehiä on paljon helpompi huijata ja niitä on enemmän.
Naisuhreilla motiivi lienee saada rakkautta ja olla tärkeä edes jollekin. Miehet taas menee sekaisin nuoresta ja nätistä naisesta joka näkee punakassa möhömahassa sen sisäisen adoniksen.
Onhan tuo nähty. Täälläkin miehet nauraa naisille, hehehee, miten tyhmiä, mutta miehet on vielä tyhmempiä- kun külli vie, niin mies menee minne vaan ja maksaa mitä vaan.
Juu, on nähty. Tiedän monta miestä, jotka menee sekaisin isoista tisseistä. Jos naisella on isot tissit, niin ko miehet tekee mitä vaan.
Minullekin Tinderissä kirjoitti eräs jenkkimies, joka kertoi olevansa ammatiltaan upseeri. Se vielä meni läpi, mutta kun hän kertoi olevansa sillä hetkellä Syyriassa, niin silloin heräsi hoksottimet, jaahas.
Sen sijaan, että ällistelette kyseisen naisen tekoa, soisi teidän hetken miettivän, mikä saa ihmisen pettämään ja huijaamaan toista noin törkeällä tavalla.
M63
Näistä rakkaushuijauksista on ollut mediassa runsaasti yksityiskohtiin meneviä esimerkkejä ja kuitenkin näihin edelleen langetaan, miksi?
Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei todennäköisesti ole totta.
Onkohan tämäkään ihminen ihan kykenevä huolehtimaan itsestään, saati sitten lapsistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä saa olla, kun näitä "jenkki upseereita" on ollut kohta jo parikymmentä vuotta huijaamassa naisten rahoja, eikä kukaan opi vastaavista kohtaloista mitään.
"Kukaan"? Taidat itsekin olla vähän tyhmä.
Pitäiskös siinä olla "kekä" "kekään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen Marsalkka ja minulla on valtava omaisuus. Haluaisin tutustua sinuun. Olen nyt Turkissa ja lompakkoni varastettiin. Voisitko lähettää minulle 3000 euroa, jotta pääsen Suomeen takaisin ja tapaamaan sinua. Maksan korkoineen takaisin ja käyn ostamassa sinulle kultaisen kultakorun merkiksi rakkaudestani.
Laita pankkitili niin lähetän.Lainaan ensin että se ottaa aikaa.
Anna osoite niin tuon kassissa. 300 000 oli siis summa rakkahin terveisin Marjattasi pusi pusi P. S. Olethan vastassa minua kentällä , oi rakas
Minä annoin nuorena ensirakkaudelle 1000e kun hän pyysi auton korjaamista varten lainaan. Kirpaisi silloin jo noin iso summa, mutta luotin häneen täysin ja olin tosiaan rakastunut. No erottiin joku vuosi pari myöhemmin ja pyysin rahoja takaisin. Ei millään olisi maksanut mitään, mutta kun painostin niin lopulta maksoi kolmessa erässä jotain 200e yhteensä, eli edelleen vuosia myöhemmin on mulle velkaa melkein 800 euroa, ja tiedän kyllä, etten koskaan enää näe niitä rahoja. Olen ottanut tapauksen kalliina opetuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee yhtä lailla huijauksiin.
Kuka järkevä mies oikeesti kuvittelee herraparatkoon, että joku 25v aasialaisnainen rakastuu oikeesti itseään 30 v vanhempaan usein jopa vastenmielisen näköiseen ylipainoiseen pohjoismaalaiseen setämieheen välittömästi kun tämä setämies on klikannut jostain "myydään puolosoita" katalogista sydämen kuvan tälle naiselle.
Voi kristus.
Sit lähetetään tälle ja tämän kumppanioletetun suvulle monta sataa eur kk ja odotetaan muka jotain viisumia että nainen pääsee tänne ja ah voidaan aloittaa loppuelämän parisuhde.
Siellä toisessa päässä on yhtälaila koneella joku näppärä nuori mies tehtailemassa näitä lässyn lässyn i love you tekstejä. Ja taas sataset vaihtaa omistajaa.Ja mitäs muuta on tämä nuorten naisten sugar daddy toiminta kuin omanlaistaan emotionaalista huijausta. Tai jopa varakkaiden miesten hyväksikäyttöä.
Tytöt esittää näiden varakkaiden miesten kaunista seuralaista ulkomaanmatkoilla ja antavat seksiäkin, josta voivat itsekin nauttia. Ja mies lapioi rahaa heille, maksaa jopa asunnon tai opinnot ja kustantaa merkkilaukkuja, koruja ym.
Ja miesparat (ja sosiaalitantat) luulee että miehet käyttää näitä naisia hyväkseen. Taitaa olla ihan päinvastoin.
Juuri näin, hyviä kommentteja.
Toki tossa sokeri-iskä kuviossa molemmat saa haluamansa, huijausjutuissa toinen jää aina ilman.
Päivitys vanhaan aloitukseen.
Nyt puidaan tämän päivän uutista:
miksi näistä puhutaan ja varoitellaan vasta nyt ystäväni serkku bbw nainen lähetti jo 4v sitten amerikan majurille koko perintönsä 430000e ja ainoita säästöjään 15000e sitten meinas tulla häätö ja veljelleen avautui. ei olis kanttoria noin tyhmäksi uskonut. mutta nyt kun puhutaan pelkästään naisista EIKÖ MUKA MIEHET OLE RAHOJAAN LÄHETELLYT. milloin miehet avautuvat vai tekeekö rako naiviksi kuin mariinin konsanaan
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisilla olla joku miespuolinen edunvalvoja auttamassa pariutumisasioissa?
Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
ja
Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole.
Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.
DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy
"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.
- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.
- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
Miksi alapeukkuja tälle viestille? Nuo ovat tieteellisesti tutkittuja faktoja eivätkä mitään misogyynisiä mielipiteitä. Kakki faktat eivät vain ole aina positiivisia jokaiselle tasapuolisesti.
Ottivat pois minun vastauksen kun kysyin sinun pankkitiliä.