Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei puolustusvoimilta pyydetä virka-apua rokottamiseen?

Vierailija
03.01.2021 |

Suomessa on reservissä tuhansia lääkintämiehiä joilla taito rokottaa, lisäksi puolustusvoimilla on kyky rakentaa nopeasti rokotus organisaatio ja infrastruktuuri telttoineen. Miksei Marinin hallinto ja puolustusvoimat hyödyntäneet tätä valtavaa ja lähes rajatonta potentiaalia rokotustalkoisiin? Rokotteiden tulosta oltu jo pitkään tietoisia, ei voida vedota yllätykseen. Heti huomenna kutsu reserviläisile ja hommiin!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottaminen hoituu kyllä, kunhan rokotteita on riittävästi. THL:n tietokanta on jäljessä päiviä, joten sitä ei kannata tuijottaa.

Vierailija
42/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla virallisia rokotusoikeuksia jollain varusmiehellä, ellei satu olemaan siviilissä sairaanhoitaja.

Tälle palstan rokotushullulle ja sinulle ei nyt mrne perille se, että rokotteita ei ole lupa antaa kuin lääköreillä ja terveydenhoitajilla- jopa sairaanhoitajat tarvitsevat erikoiskoulutuksen ja luvan rokottamista varten!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla virallisia rokotusoikeuksia jollain varusmiehellä, ellei satu olemaan siviilissä sairaanhoitaja.

Tälle palstan rokotushullulle ja sinulle ei nyt mrne perille se, että rokotteita ei ole lupa antaa kuin lääköreillä ja terveydenhoitajilla- jopa sairaanhoitajat tarvitsevat erikoiskoulutuksen ja luvan rokottamista varten!!!!!

Tämä! Olen sairaanhoitaja ja en pistäisi yhtään rokotetta ilman koulutusta ja lupaa.

Vierailija
44/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen sairaanhoitaja ja en pistäisi yhtään rokotetta ilman koulutusta ja lupaa.

Ihme menoa. Kuka tahansa osaa tökätä neulan käteen.

Vierailija
45/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pilua jos otan rokotteen? Otan jos saan. Jos en, niin en ota. Miten on, vastauksia kiitos

Vierailija
46/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähihoitaja voi milloin vain täydennyskouluttaa itseni rokottajaksi!

Olen ollut muissa asiantuntijatöissä yli 20 vuotta mutta olen edelleen rekisterissä lähihoitaja.

Vaihtelua nykyisiin hommiin! Mitäs siitä maksetaan, milloin voi aloittaa?

Vierailija
47/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin punainen risti.

Vierailija
48/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

STM:n Varhila ja Marin ovat liian ylpeitä ja itsepäisiä pyytääkseen apua. Kyllä me pärjätään! Rokottamiseen menee kyllä vuosi kaksi. Eli lisätään taas rajoituksia. Mutta joo apua ei tarvita.

Vierailija
49/66 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on toivonut että Helinä-keiju hoitaisi homman.

Vierailija
50/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan tälläinen erikoiskoulutus rokotteen antajaksi kestää jos on ennestään lähihoitaja tai sairaanhoitajakoulutus? Kuukausia, tuskin sentään vuosia.? Maallikkona luulisi että koulutusta kannattaisi lisätä nyt heti ihan tulevaisuuttakin ajatellen, koronan jälkeen tulee taatusti muitakin pandemioita ja rokotus luvallisia tarvitaan silloinkin lisää.

Vierailija
51/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lääkintämiehillä myös kyky valmistaa koronarokotetta? Rokoteannoksia taitaa saapua hitaaseen tahtiin

Vierailija
52/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mitä helvettiä nyt taas? miehet orjatöihin, kun hoitajat lomailee tai syö kampaviinereitä tyhjissä sairaaloissa? 

Moi kampaviinerimies!

Sinä se löydät aina näihin hoitajia mollaaviin aloituksiin, sikäli mikäli et itse ole sitä aloittanut. :)

Vierailija
53/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitättömän rokotemäärän piikittämiseen tarvittaisiin armeijaa?

Viime syksynä parissa kuukaudessa 2 000 000 suomalaista pääsi influenssarokotettujen joukkoon ihan normaalijärjestelyin. Tämä rauhoitti koronaa.

Vierailija
54/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs mitään ongelmaa, tossa Tullintorin nurkilla Tampereella pyörii paljon piikittämisen ammattilaisia, kai ne yhden piikin osaa olkavarteen tökätä kovassakin pöhnässä kun ei tarvi osua suoneen :D

Vierailija
55/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet eivät ole turvallisia ja itse tauti on aika lievä.

Vierailija
56/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen pitäisi se lanseerata eikä siellä ole johtajuutta.

Vierailija
57/66 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähihoitaja voi milloin vain täydennyskouluttaa itseni rokottajaksi!

Olen ollut muissa asiantuntijatöissä yli 20 vuotta mutta olen edelleen rekisterissä lähihoitaja.

Vaihtelua nykyisiin hommiin! Mitäs siitä maksetaan, milloin voi aloittaa?

Olet siis asiantuntija vaativalla alalla = lähihoitaja.

Nyt alan ymmärtää.

Vierailija
58/66 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Melkeen vuosi meni että ministerikin hoksasi tämän idean.

Vierailija
59/66 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, mutta nyt kun haalitaan tai ollaan ehdottamassa että haalitaan ulkopuolisia rokottamaan, niin tuleeko tässä sitten taas palkkariita. Kuten keväällä taisi käydä, eli joku yksityiseltä rekrytty väliaikainen rokottaja sai enemmän palkkaa kuin kunnan palkkalistoilla ollut rokottaja. Tämä asia menee sitten itkuksi... Eroan työstäni koska minua aliarvostetaan.

Vierailija
60/66 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onko sitä rokotusväliä nyt sitten lyhennetty. Jos kerran kolmas rokote pitäisi antaa kuuden kuukauden kuluttua kakkosrokotteesta, niin minkä ihmeen takia tässä vaiheessa on sitten hirvee ruuhka muka tulossa. Oliko silloin kevät-kesällä vastaavasti kakkosrokotuksiin hirvee ruuhka...

Onko matematiikka sekasin.