Ihan jäätävä miehenkaipuu...
Jäin reilu vuosi sitten leskeksi pitkästä parisuhteesta. Seksiä meillä ei ollut miehen sairauksien takia neljään vuoteen. Eli olen tässä nyt jo viidettä vuotta ilman seksiä, se ei ollut ongelma, kunnes nyt: nyt on hormoonit niin sekasin ja mietin vain miehiä,miehiä ja miehiä. Parisuhteeseen en ole vielä valmis, mutten myöskään harrasta irtosuhteita. En tiedä mitä tekis tai miten päin olis...Tämä on aivan mahdottoman rasittavaa, haluan miehen, mutten sitten kuitenkaan "halua". Pelottaa liikaa päästää toinen niin lähelle. Haluaisin niin kovasti tutustua mieheen, viettää hänen kanssaan aikaa, jutella, halailla, tuntea toisen lämpö, nauraa tyhmille asioille ja nauttia vaan elämästä. Aaargh, hajoan. Mitenkä ikinä enää uskallan alkaa rakentamaan uutta parisuhdetta? Mistä se sellainen rohkeus löytyy?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tinttu laulamaan vaan!
No se tinttu laulaa vain omalle miehelle, sitten kun sellaisen viereeni saan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinttu laulamaan vaan!
No se tinttu laulaa vain omalle miehelle, sitten kun sellaisen viereeni saan...
Tinderkö?
Mies on ensin luotu
Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
mies52v
Tiedän tunteen, miehenä täsmälleen samassa tilanteessa. Naista tekisi mieli ja tinderiä laulattaisin iloisesti, jos vaan olisi lapsilta mahdollista löytää aikaa tapaamisille ym.
Tunnistan. Olen ollut kuusi vuotta ja rapiat kokonaan ilman ja nyt vielä on ero ja yhteiselämän lopettaminen meneillään (mies halusi eron). Kyllähän se mielessä pyörii, ajatus mukavasta yhdessäolosta, ihon lämmöstä ja sensellaisesta, ihastunkin vielä helposti. Mutta sitten ajattelen, miten paljon harmeja minulle voisi koitua miehestä, ja laitan sellaiset ajatukset sivuun. Ei vain ole mitään halua lähteä mihinkään säätämiseen, sitähän se koko deittailumaailma on. Jättäydyn mieluummin sivuun.
Sepäs se.
Kun vaan voisi jotenkin suoraan hypätä siihen "nyt ollaan tässä"-vaiheeseen ilman kaikkea säätämistä ja virittämistä, ollaanko sopivia jne.
Olisin aivan tyytyväinen sellaisen rauhallisen miehen kanssa, joka välillä hymyilee katsoessaan minuun ja hipsuttaa olkapäätäni, kun katsotaan telkkaria illalla. Viimeisenä illalla hyvän yön toivotukset pimeässä ja kun ollaan väsyneitä töistä, niin ei tarvitse yrittää yhtään mitään, vaan kummatkin tiedetään, että voidaan olla tässä vain ja sillä hyvä, kyllä se toinenkin sen tietää.
Minkä ikäinen, kokoinen, näköinen nainen ap on?
Omassa suhteessa ei ole seksiä ja panettaa jatkuvasti, voitais tavata niissä merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ensin luotu
Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
mies52v
Suksi ny ***tuun horisko 🖕
Löydät rohkeuden itsestäsi. Minulle kävisi sinunkaisesi nainen enemmän kuin mainiosti.