Jokin kehuttu ruoka tai juoma johon petyit
Mikä on sellainen ruoka tai juoma, jota muut kehuivat sinulle mutta sitä maistettuasi petyit.
Kommentit (81)
Lehtikaali, sipseinä, paistettuna miten vain valmistettuna se on kuin sitkeää lehteä söisi.
Guacamole. Kaikki aina hehkuttaa sitä, mä en yhtään ymmärrä miksi. Ihan sontaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Pesto, tulee niljakas sammakonkutu mieleen.
Mitä ihmeen pestoa olet syönyt jos se muistuttaa sammakonkutua? Eihän pesto ole ikinä mitenkään niljakasta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä hyviksi kehutut, kalliimmat ravintolahampurilaiset. Ihan liikaa lihaa minulle, pihvi varmaan 4 cm paksu. Paha olo sellaisen määrän syömisestä tuli. Muuten kyllä hyvää.
Mä tykkään noista, mutta turhan tuhteja annoksia kyllä on omaan makuun. Muutenkin kaikki hyvä on parasta kohtuullisena määränä.
Macaronssit oli pettymys. Näyttivät niin herkullisilta, mutta olivat maultaan ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia yllämainittuja olen saanut sekä hyvinä että pahoina versioina. Yleensä kaikki on hyvää, jos se on hyvin tehty.
Ja ennen kaikkea tuoreista raaka-aineista. Porukka on varmaan syönyt jotain kiinabuffetien seisonutta sushia.
Mulle mustamakkara oli pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia yllämainittuja olen saanut sekä hyvinä että pahoina versioina. Yleensä kaikki on hyvää, jos se on hyvin tehty.
Ja ennen kaikkea tuoreista raaka-aineista. Porukka on varmaan syönyt jotain kiinabuffetien seisonutta sushia.
Mulle mustamakkara oli pettymys.
Huonoa sushia on kyllä ihan luvattoman paljon myynnissä. Ehkä vähän sama juttu pizzan kanssa, huonoa saa lähes joka korttelista, oikeasti hyvin tehtyä saa hakea.
Kuha, ei minkään makuista. En ymmärrä kallista hintaa.
Mämmi, maistuu yhtä kauhealle kuin miltä näyttää.
Lakka, aivan järkyttävää, väkevää.
Vierailija kirjoitti:
Macaronssit oli pettymys. Näyttivät niin herkullisilta, mutta olivat maultaan ihan muuta.
Joku kunnon bolognese kastike olisi varmaan auttanut. Eivät pelkiltään kyllä maistu juuri miltään.
Mielestäni kaikkein yliarvostetuinta ruokaa on osterit. Kalliita kuin mikä, mutta maistuvat vain niljakkaalta suolavedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Punajuuri/aurapaistos...ei mun makuun.
Vaikka syön kyllä muuten molempia.
Itse en tykkää aurajuustosta, joten teen vuohenjuustosta. On aivan taivaallista!
Itse aiheeseen vastaukseksi, sushi.
Cup cakes
Macarons
Siipiveikkojen siivet ja kastikkeet
Kanansiivet. Paljon sotkua, ei juuri mitään syötävää ja maku ei kummoinen.
Macarons täälläkin. Kuin sokeroitua paperia söisi.
Nämä hyviksi kehutut, kalliimmat ravintolahampurilaiset. Ihan liikaa lihaa minulle, pihvi varmaan 4 cm paksu. Paha olo sellaisen määrän syömisestä tuli. Muuten kyllä hyvää.