Miksi valkoista heteromiestä pitäisi syrjiä omassa maassaan?
Kommentit (55)
Tämä maa on kylläkin alunperin saamelaisten, joilta valkoiset miehet sen sitten valloittivat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on kylläkin alunperin saamelaisten, joilta valkoiset miehet sen sitten valloittivat.
No ei todellakaan ollut.
Miten sinua nyt sitten on syrjitty? Antoiko joku nainen eilen baarissa pakit?
Tämä maa ei kuulu sinulle vaan ma—tuille.
Vierailija kirjoitti:
Ei, tämä maa on suomalaisten asuttama alunperin, jonne saamelaiset tunkeutuivat myöhemmin. Ihanko tosissaan luulet, että jääkaudella täällä asui jotain saamelaisia? 🤣
Kuka heitä muka syrjii?
En ole koskaan tuollaista havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niistä ensimmäisistä jääkauden jälkeisista tulijoista tiedä, mitä porukkaa olivat. Saamelaiset saattoivat saapua vasta myöhemmin.
Kampakeraamisen kulttuurin edustajana minä olen ainoaa oikeaa alkuperäiskansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niistä ensimmäisistä jääkauden jälkeisista tulijoista tiedä, mitä porukkaa olivat. Saamelaiset saattoivat saapua vasta myöhemmin.
Saamelaiset olivat joka tapauksessa ennen niitä, joiden jälkeläisiä suurin osa nykysuomalaisista on.
Vierailija kirjoitti:
Kampakeraamisen kulttuurin edustajana minä olen ainoaa oikeaa alkuperäiskansaa.
Kampaatko hiuksesi keraamisella kammalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tämä maa on suomalaisten asuttama alunperin, jonne saamelaiset tunkeutuivat myöhemmin. Ihanko tosissaan luulet, että jääkaudella täällä asui jotain saamelaisia? 🤣
Ihanko tosissasi luulet, että täällä asui jääkaudella yhtään ketään.
Persuloidien sontasuulässytystä taas kerran.
No, ap kerropa meille miksi heitä pitäisi mielestäsi syrjiä?
Katsele ap punaviheristön ulkopuolelle, niin sinua ihan arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään suomalaisia ole kovin kauaa ollut olemassakaan; eikä geneettisesti ole vieläkään. Eri itäiset ja läntiset heimot täällä ovat keskenään nahistelleet.
Ei tietenkään pidä.
T. Valkoinen heteronainen
koska se voidaan tehdä hänelle