Oliiviöljy ihan hirveää, onko jotenkin pilalla ja voiko hakea korvausta myös muista ruuista (joihon oliiviöljyä käytetty)?!
Ostin tarjouksesta ison purkin ja ehdin jo käyttää melkein koko viikon ruokiin ennenkuin tajusin maistaa pikkuisen salaatinkastikkeesta kun öljyn haju jotenkin tunkkainen.
Teen aina maanantaina koko viikon ruuat kun olen reissutyöläinen ja nyt iso määrä ruokaa ehkä pilalla ainakin osittain.
Leivoin leipääkin johon lorotin runsaasti öljyä ja mustikkaleivonnaisen jossa nyt ällöttävä maku!
Tekisi mieli hakea korvauksia kun melkoinen määrä ruokaa ja ostoksia meni tähän.
Öljyä tuossa purkissa vielä hieman jäljellä mutta ne oliivit kyllä syöty, kuitteja en yleensä ota mukaan kun lasken summat jo päässäni yhteen mutta kassaneiti varmaan muistaa minut.
Jotenkin ellottaa kun vielä tarjoustuote tuo öljy, voi olla vaikka kuinka vanhaa tai pilaantuneesta erästä, jotenkin etikkaiseksi ja tunkkaisen suolaiseksi eltaantunutta.
Enää en osta tarjouksesta tuontyylisiä tuotteita ja pysyn jatkossakin voissa ja korkeintaan rapsiöljyssä
Kommentit (10)
Siis leivoit oliiviöljypurkin etikkaiseen mausteliemeen mustikkapiirakan?
Selvä, onnea valitsemallasi tiellä
Kai nyt mustikkapiirakaaaa maistuu pahalta oliiviöljy. Onko siinä jokin päiväys?
Oletko ennenkin käyttänyt oliiviöljyä, vai uusi tuttavuus?
Itse käytän salaattehin kylmäpuristettua neitsytoliiviöljyä. Paistamiseen voi käyttää halvempaa.
"kassaneiti varmaan muistaa minut" 😣
Vierailija kirjoitti:
Melko persoonallinen provo 3/5
Nuo oliivit jää varmaan monelta huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko persoonallinen provo 3/5
Nuo oliivit jää varmaan monelta huomaamatta.
Mulla ainakin jäi, vasta kommenteista älysin :D
Hapettunut ja hapantunut. Heitä pois ja menet kauppaan kertomaan asiasta