Hauska olla äitinä saman kokoinen kuin oma 6lk poika
Saan pojallepieneksi jääneitä vaatteita itselleni.
Hauska ajatella että aikuisena oon saman kojoinen kuin 12 vuotias lapsi, jotenkin haikeeta. 🤧🤗
Kommentit (17)
Olen 162 cm ja näyttää siltä että useimmat teinitytöt ja nuoremmatkin on noin 10 cm pitempiä kuin minä
No tuohan on aivan tavallinen tilanne, varsinkin jos ei lapsella ole kovin myöhäinen murrosikä.
Oma 6lk poika on nyt 160cm, itse olen 170cm. Just kaivelin vanhoja papereita laatikon uumenista ja ihan eka ultra gyneltä: kohdussa elävä alkio, jonka perä-päämitta 1mm....
Minun poikani oli minun pituiseni 16-vuotiaana. Hän on nyt täysi-ikäinen ja 7-8 cm minua pidempi. Ja snobi. Ihanaa saada hyviä vaatteita kotivaatteiksi 🤗
Meillä oli sama, poika 12v ja saman pituinen kuin minä eli 170 cm. Monet colleget tuli käytettyä, ja osa kengistäkin meni itsellä pihatöissä.
Itsekin ostin juuri toppatakin lasten kokoa. Esim miesten vastaava takki näkyi olevan 249€, omani paaaaljon halvempi.
Ai jaa, itse en nelikymppisenä naisena käytä mitään jonnehuppareita.
Omat lapset varmaan samassa iässä menee viimeistään ohi. Ostan välillä itselleni vaatteita ja sukkia ja etenkin hanskoja lasten puolelta. Olen varsin siro rakenteinen ja etenkin kädet pienet, niin helpompi ostaa ne lasten hanskat. Moni tuote on muuten ihan samannäköinen niin lasten kuin aikuisten puolella, esim niken lenkkarit, lasten on vaan halvemmat.
Vierailija kirjoitti:
No mä saan kohta käyttööni laadukkaan Puma-hupparin, minkä poika on saanut lahjaksi, enkä ikinä raaskiais itelleni muuten ostaa semmosta.
Oon 164cm. Joskus tuli käytyä pojan koululla, niin siellä pojan luokkalaiset tytöt oli saman kokoisia kuin mä, muutama vähän pidempi ja rotevampikin. Jotenkin hassu olo tuli siinä seisoskellessa ton ikäisten tyttöjen vieressä, kun itsekin kokonsa puolesta sulautuis joukkoon. 😅 ap
Olen aineenopettajana yläkoulussa ja kyllä ne nuoret ovat minua pidempiä. Tunnen 170 -senttisenä itseni pieneksi. Joskus oikeasti pelottaa, kun iso seiskaluokkalainen poika saa raivokohtauksen ja käy riehumaan. Ne on niin vahvoja jo, että jään kakkoseksi. Eräs oppilas nosti minut kerran ilmaan.
Yleensä pojat menee äidistä ohi jo ennen 6 luokkaa, mutta kai joku sitte myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tuota mitään ongelmia käyttää Helly Hansenin nuorten parkaa, nätti on ja lämmin.
Kyllästyin jäätymään villakangastakeissa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pojat menee äidistä ohi jo ennen 6 luokkaa, mutta kai joku sitte myöhemminkin.
Riippuu kyllä äidin pituudesta.
Minä olen jo oman perheeni fyysisesti pienikokoisin, lapset ovat viidennellä ja kuudennella luokalla. Tämä oli odotettavissakin, ja jopa suotavaa. Samat vaatteet menee, mikä on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se outoa että naiset haluaisivat käyttää miesten tai poikien vaatteita. Tosin olen havainnut vaatekaupoissakin saman ilmiön että yksinäisiä naisia näkee huomattavasti useammin miesten vaateosastollla kuin yksinäisiä miehiä naisten vaateosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Minun 18 v poikani ei käytä huppareIta. Hän kulkee lähinnä merinoneuleissa ja Hilfigerissä.
5
Siis kokoinen...