Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.
Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.
Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).
Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.
Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...
Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap niin täynnä omakehua, että kyllä sussa taitaa olla muutakin vikaa kuin se työttömyys...
Tämä. Tuntemani pitkäaikaistyöttömän yksi huonoja puolia on se että ei ymmärrä omia huonoja puoliaan. Ei ole nimittäin joutunut arvioimaan kriittisesti omaa käytöstään sitten kouluaikojen.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi ap ei saa naista ei liity mitenkään työttömyyteen, vaan hänen persoonaansa. Henkilö joka päivästä toiseen vuodesta toiseen tekee näitä samanlaisia naisviha-aloituksia palstalle, ei ole terve.
Millä tavalla aloitus on naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut välttelemään töitä, eikö tule karenssia? Oletko välillä kuitenkin ollut töissä?
En ole ollut töissä, mutta yhdellä 3 viikon työnhakukurssilla olen ollut...Kyllä niitä pystyy vältellä, jos on tarpeeksi fiksu.
ap
Haha, sinä et ole ikinä fiksua nähnytkään!! Loiseläjä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.
Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.
Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.ap
Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?
Ei niihin oikeisiin töihin niin vain "mennä" minun taustallani. Rekrytoija ei tunne minua, vaan hän tekee päätelmät papereistani ja historiastani.
Lisäksi menneiden kokemuksien takia luulen, että sovellun huonosti ns. kellokorttihommiin.On huomattavasti helpompaa lähteä sinne marja -tai sienimetsään ja saada siitä ylimääräistä, kuin "mennä töihin"
ap
Täällä on aika rajatut nuo marja- ja sienikaudet. Mistä muina kuukausina sun rahat tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.
Työnteko kyllä soveltuu, kun pääsen sitä vapaasti ja omina aikoina tekemään...et arvaakaan miten paljon toisinaan rehkin.
Ongelma tulee ns. Kiinteät työajat omaavissa palkkatöissä, jossa tulee fiilis kuin olisi vankina
Työttömyyteen liittyy usein elämänhallinnallisia ongelmia tai mielenterveysongelmia. Tällainen nainen tuskin kelpaisi sinullekaan. Jos haluaisit terveen, tavallisen ja mukavan näköisen naisen joka ei käy töissä, vaan haluaa olla kotona, sinun pitäisi olla insinööri, lääkäri tms.
Elämäntapatyötön mies on todella kaukana yhtään kenenkään haavekumppanista. Ihmiset kun yleensä haluavat perustaa perheen ja elää vakaata elämää. Kun kerrot olevasi työtön etkä ole aikeissa mennä töihin, siinä pitäisi samalla hyväksyä että taloudellinen tilanne ei koskaan tule yltämään kovin korkealle. Esimerkiksi omaa asuntoa ei voi koskaan ostaa, ja lapsilla ei voisi olla kummoisia harrastuksia.
Työttömällä, normaalilla naisella on valinnanvaraa, miehellä ei koska naiset eivät halua ottaa riskiä, että joutuvat elättämään toista.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyteen liittyy usein elämänhallinnallisia ongelmia tai mielenterveysongelmia. Tällainen nainen tuskin kelpaisi sinullekaan. Jos haluaisit terveen, tavallisen ja mukavan näköisen naisen joka ei käy töissä, vaan haluaa olla kotona, sinun pitäisi olla insinööri, lääkäri tms.
Elämäntapatyötön mies on todella kaukana yhtään kenenkään haavekumppanista. Ihmiset kun yleensä haluavat perustaa perheen ja elää vakaata elämää. Kun kerrot olevasi työtön etkä ole aikeissa mennä töihin, siinä pitäisi samalla hyväksyä että taloudellinen tilanne ei koskaan tule yltämään kovin korkealle. Esimerkiksi omaa asuntoa ei voi koskaan ostaa, ja lapsilla ei voisi olla kummoisia harrastuksia.
Työttömällä, normaalilla naisella on valinnanvaraa, miehellä ei koska naiset eivät halua ottaa riskiä, että joutuvat elättämään toista.
Tämä tiedoksi kaikille niille naisille jotka elävät miehensä rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot joka viikko täällä samaa asiaa kitisemässä. Usko jo ettei se siitä muuksi muutu. Oma on valintasi, elä sen kanssa.
Mielestäni ihan asiallisesti kysyin että mistä voisi löytää pitkäaikaistyöttömiä naisia, joilla olisi muuten kuitenkin asiat kunnossa.
ap
Pitkäaikaistyöttömiä naisia löydät
- leipäjonosta
- kuntouttavasta työtoiminnasta
- työnhakukursseilta
- klubitaloilta
Mutta minkä ihmeen takia yksikään henkisesti ja fyysisesti terve nainen olisi elämäntapatyötön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.
Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.
Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.ap
Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?
Ei niihin oikeisiin töihin niin vain "mennä" minun taustallani. Rekrytoija ei tunne minua, vaan hän tekee päätelmät papereistani ja historiastani.
Lisäksi menneiden kokemuksien takia luulen, että sovellun huonosti ns. kellokorttihommiin.On huomattavasti helpompaa lähteä sinne marja -tai sienimetsään ja saada siitä ylimääräistä, kuin "mennä töihin"
ap
Täällä on aika rajatut nuo marja- ja sienikaudet. Mistä muina kuukausina sun rahat tulevat?
En ala kaikkea täällä mainostamaan, kun osa on sellaista joita moni muukin tekisi jos vain älyäisi mahdollisuuden.
Ap
Henkilö joka on onnistunut väistelemään työntekoa 10 vuotta, ja joka siinä sivussa tekee pimeitä hommia sekä nostaa tukia on ehdottomasti out.
Vaikka kuinka ulkoisesti muistuttaisi vuorovetten prinssiä niin kiitos ei.
Ap hakeudu kouluun, kursseille tai tee jotain mikä auttaa sinut oikeisiin töihin niin voisit löytää rinnalleni naisen.
Miten minusta tuntuu, että ko henkilö on ajatusmaailmaltaan sellainen, että vaikka kävisikin töissä olisi hän niin raskasta seuraa ettei kukaan jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.
Työnteko kyllä soveltuu, kun pääsen sitä vapaasti ja omina aikoina tekemään...et arvaakaan miten paljon toisinaan rehkin.
Ongelma tulee ns. Kiinteät työajat omaavissa palkkatöissä, jossa tulee fiilis kuin olisi vankina
Niin. Eli ongelmia on muitakin kuin pitkäaikaistyöttömyys jos useimmille ihmisille normaali elämä tuntuu siltä kuin olisi vankina. Onko tutkittu onko persoonallisuushäiriötä? Jos rehkit hulluna niin miksi et ole yrittäjä? Ai koska sinulla on oikeus nostaa rahaa yhteisestä kassasta jota hyväntahtoiset ihmiset sinne tuo kun jonkun täytyy kuitenkin olla työtön. Jep jep.
Varmaankin se että ne haluavat elämältään muuta kuin neukkubetonikuutiossa kököttämistä köyhyydessä
Pitäisiköhän sinun mennä niillä pimeillä rahoilla terapiaan selvittelemään tilannettasi sen sijaan että etsit av:lta toistuvasti vastauksia joita et tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi ap ei saa naista ei liity mitenkään työttömyyteen, vaan hänen persoonaansa. Henkilö joka päivästä toiseen vuodesta toiseen tekee näitä samanlaisia naisviha-aloituksia palstalle, ei ole terve.
Olet ilmeisesti uusi palstalla.
Ap kirjoittaa naisia haukkuvia ja syyllistäviä aloituksia joka päivä tänne. Yhteistä niille kaikille on, että hän vihaa kauniita nuoria naisia, koska he eivät halua hänen kanssaan suhteeseen.
Käy laittaa jossain Viron klinikalla kunnon laatikkoleuka itelles niin vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa naisia haukkuvia ja syyllistäviä aloituksia joka päivä tänne. Yhteistä niille kaikille on, että hän vihaa kauniita nuoria naisia, koska he eivät halua hänen kanssaan suhteeseen.
En ole tällaisia kirjoitellut.
Ap
Entä jos kysyisit naisilta, jotka kelpuuttavat vain lyhytaikaiseksi seuraksi, miksi et kelpaa miesystäväksi? Saattaisit oppia itsestäsi, ja saisit mahdollisuuden korjata puutteitasi.
Itse ajattelen, että jos työnteko tuntuu vankilalta, sinulla on ongelmia oman pääsi kanssa. Naisena tämä ei houkuttele. (En kyllä ole pitkäaikaistyötön eli haavenaisesi muutenkaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa naisia haukkuvia ja syyllistäviä aloituksia joka päivä tänne. Yhteistä niille kaikille on, että hän vihaa kauniita nuoria naisia, koska he eivät halua hänen kanssaan suhteeseen.En ole tällaisia kirjoitellut.
Ap
Kyllä hän tietää paremmin kuin sinä ilmeisesti.
Minäkin tiedän että se olet sinä joka kävi pysäyttämässä pesukoneen minun pyykkivuorollani.
Vierailija kirjoitti:
Jos palkkatyössä oleva nainen ryhtyy kanssasi parisuhteeseen ja muutatte saman katon alle niin tukesi tippuvat. Naiset pelkää, että susta tulee tollanen riippakivi ja he joutuvat elatusvastuuseen sinusta.
Ja jos mielii perhettä perustaa niin lasten harrastukset maksaa, puhelimet, puhelinlaskut, vaatteet yms jne.
Kukaan ei käske panemaan lasta mihinkään seuran treeneihin. Harrastakoon ilmaisia tai halpoja asioita, ihan niin kuin varattomien perheiden aikuisetkin tekevät.
Puhelin ilman datan käyttöä on pari euroa kuussa.
Vaatteita saa hyväkuntoisina kirpparilta. Ja esim. talvivaatteita -50% alennuksella kaupoista kevättalvella.
mikäli havittelee yhteiseloa jonkun kanssa yleensäkään, kannattaa vähän miettiä sitä elämääkin, pitää pystyä laskut maksamaan ja jotain hankkimaankin talouteen. Sillä ei pitkälle pötkitä, jos kuvitellaan elämän sujuvan kelasossupankin avulla.
Ei suju.
Paitsi juopoilla ja narkeilla.
Normaalit ihmiset kaipaa muutakin.Ei riitä pelkkä oleminen päivästä toiseen.