Raskaana, enkä tiedä kumpi kahdesta miehestä on isä!
Olen viimeaikoina harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. Toisen kanssa juttu alkoi puhtaasti seksisuhteena, mutta olemme muutenkin viettäneet aikaa yhdessä ja viihtyneet toistemme seurassa ihan hyvin. Toisen kanssa voisi sanoa, että tapailemme. Juttu alkoi molemminpuolisesta ihastuksesta ja kävimme ihan treffeillä ym. ennen ensimmäistä seksikertaa. Mies on jo työnsä puolesta tosi paljon reissussa, minkä lisäksi hänellä on vapaa-ajalla paljon menoja kavereidensa kanssa, joten emme oikein ole ehtineet viettää niin paljon aikaa yhdessä kuin olisin halunnut. Tämä on pistänyt miettimään aika paljon sitä, onko suhteella mitään tulevaisuutta. Koska olo jälkimmäisen miehen kanssa on ollut epävarma, en ole tätä ensimmäistä vielä hylännyt, sillä seksi on ollut hyvää, enkä halua ilmankaan olla.
Nyt kuitenkin on tapahtunut juuri se, mikä on suunnilleen pahinta tässä tilanteessa: olen raskaana! Raskaus on vielä ihan alkuvaiheessa, enkä tästä ole kertonut kellekään, sillä en todellakaan tiedä, mitä tehdä. Olen aina halunnut lapsia ja jotenkin abortti tuntuisi ihan kauhealta vaihtoehdolta. Olen 28-vuotias ja minulla on vakituinen työpaikka, ja muutenkin asiat ihan kunnossa. Kuitenkaan en missään nimessä haluaisi yksinhuoltajaksi ja olen aina ajatellut olevani naimisissa ennen lasten saamista.
Olen käyttänyt ehkäisyä kummankin miehen kanssa (kondomi), eikä unohduksia sen suhteen ole sattunut. Ilmeisesti kuitenkin jotain on mennyt pieleen, kun tilanne on tämä. Mikä tässä onkin kaikista kamalinta, minulla ei todellakaan ole käsitystä, kumpi miehistä on isä.
Nyt olisivat siis hyvät neuvot tarpeen, mitä ihmettä tehdä? Jos pidän lapsen, miten edetä asiassa? En kaipaa moraalisaarnaa, olen tästä itseäni jo loputtomiin syyllistänyt ja olo on ihan hirveä :(
Kommentit (63)
Kerrot kummallekkin miehelle, että paneskelit heitä vuorotellen. Ja lapsen syntymän jälkeen isyystesti. Jos huonosti käy, niin kumpikaan miehistä ei halua olla kanssasi.
Miten tässä kävi?
Ärsyttää miljoonat jännät ketjut jotka päättyy kun ap katoaa kuin pieru saharaan.
Toiset kuitenki vaivautuu kirjoittaan ja neuvomaan.