Raskaana, enkä tiedä kumpi kahdesta miehestä on isä!
Olen viimeaikoina harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. Toisen kanssa juttu alkoi puhtaasti seksisuhteena, mutta olemme muutenkin viettäneet aikaa yhdessä ja viihtyneet toistemme seurassa ihan hyvin. Toisen kanssa voisi sanoa, että tapailemme. Juttu alkoi molemminpuolisesta ihastuksesta ja kävimme ihan treffeillä ym. ennen ensimmäistä seksikertaa. Mies on jo työnsä puolesta tosi paljon reissussa, minkä lisäksi hänellä on vapaa-ajalla paljon menoja kavereidensa kanssa, joten emme oikein ole ehtineet viettää niin paljon aikaa yhdessä kuin olisin halunnut. Tämä on pistänyt miettimään aika paljon sitä, onko suhteella mitään tulevaisuutta. Koska olo jälkimmäisen miehen kanssa on ollut epävarma, en ole tätä ensimmäistä vielä hylännyt, sillä seksi on ollut hyvää, enkä halua ilmankaan olla.
Nyt kuitenkin on tapahtunut juuri se, mikä on suunnilleen pahinta tässä tilanteessa: olen raskaana! Raskaus on vielä ihan alkuvaiheessa, enkä tästä ole kertonut kellekään, sillä en todellakaan tiedä, mitä tehdä. Olen aina halunnut lapsia ja jotenkin abortti tuntuisi ihan kauhealta vaihtoehdolta. Olen 28-vuotias ja minulla on vakituinen työpaikka, ja muutenkin asiat ihan kunnossa. Kuitenkaan en missään nimessä haluaisi yksinhuoltajaksi ja olen aina ajatellut olevani naimisissa ennen lasten saamista.
Olen käyttänyt ehkäisyä kummankin miehen kanssa (kondomi), eikä unohduksia sen suhteen ole sattunut. Ilmeisesti kuitenkin jotain on mennyt pieleen, kun tilanne on tämä. Mikä tässä onkin kaikista kamalinta, minulla ei todellakaan ole käsitystä, kumpi miehistä on isä.
Nyt olisivat siis hyvät neuvot tarpeen, mitä ihmettä tehdä? Jos pidän lapsen, miten edetä asiassa? En kaipaa moraalisaarnaa, olen tästä itseäni jo loputtomiin syyllistänyt ja olo on ihan hirveä :(
Kommentit (63)
Onneksi olkoon tulevasta vauvasta, monet eivät saa lasta, vaikka kuinka yrittävät ja toivovat! Ole rehellinen ja avoin molemmille miehille ja pidä heidät ajantasalla. Jos et saa selvyyttä lapsen isästä ennen lapsen syntymää, niin viimeistään sitten lapsen synnyttyä.
Oletteko oikeasti noin käsittämättömän tyhmiä naiset kun luulette että miehet vaan kuuliaisesti odottelee kumpi onkaan lapsen isä. Testituloksen saatuaan alkavat leikkimään kotia, ilman epäilyksen häivää ap:n luotettavuudesta. Todennäköisesti lähtee molemmat kun asia selviää, jos hieman äijissä on miestä. Vai ajattelitteko että kätevintä olisi pitää molemmat, tuplana elatusmaksut ja paljon vapaita vkl kun isukit ottavat vuoroillaan lapsen.
Huvittavinta on naisten mielipiteet, taas lynkataan miehet ja he vain kiltisti odottavat kummalle nakki napsahtaa. Säälittäviä valehtelijoita olette. Ei yhtään kaduta kun elämäni aika olen kaatanut niin monia ja ura jatkuu.
Kuinka pitkä väli seksikerroilla oli? Pystyisitkö siitä laskemaan isän?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:59"]
Kuinka pitkä väli seksikerroilla oli? Pystyisitkö siitä laskemaan isän?
[/quote]
Haha, tätä kysytty jo muutamaan kertaan ja ilman vastausta on jäänyt. Onko käynyt niin että, ap panettanut itseään peräkkäisinä päivinä eikä mitään hajua kumpi olisi isä. Hörönaurua !
Kai lapsenkin vuoksi aiot selvittää isyyden?!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:26"]
Oletteko oikeasti noin käsittämättömän tyhmiä naiset kun luulette että miehet vaan kuuliaisesti odottelee kumpi onkaan lapsen isä. Testituloksen saatuaan alkavat leikkimään kotia, ilman epäilyksen häivää ap:n luotettavuudesta. Todennäköisesti lähtee molemmat kun asia selviää, jos hieman äijissä on miestä. Vai ajattelitteko että kätevintä olisi pitää molemmat, tuplana elatusmaksut ja paljon vapaita vkl kun isukit ottavat vuoroillaan lapsen.
Huvittavinta on naisten mielipiteet, taas lynkataan miehet ja he vain kiltisti odottavat kummalle nakki napsahtaa. Säälittäviä valehtelijoita olette. Ei yhtään kaduta kun elämäni aika olen kaatanut niin monia ja ura jatkuu.
[/quote]
Sinulla ei taida olla paljon kokemusta siitä, miten nämä asiat menee oikeasssa elämässä?
Yksikään normaalijärkinen ei halua yksinhuoltajaksi ilman painavaa syytä, elareilla ei kukaan rikastu oikesti eikä ne vapaat vkl:t ole todellakaan itsestäänselvyys, kun lapsella koteja on kaksi.
Kukaan ei ole niin tyhmä, että luulisi saavansa elarit tuplana. Ei ole mahdollistakaan.
Toisekseen ei siinä paljon muuta mahdollisuutta ole, kun vaan odottaa kummalle se "nalli napsahtaa", raskaus kestää minkä kestää, joten odotellahan siinä pitää. Kai nyt miehenä tajuat, että seksi naisen kanssa voi aina johtaa raskauteen, huolellisesta ehkäisystä huolimatta?
Ja nainenko tässä on sitten vaan valehtelija, jos makaa usean miehen kanssa? Valehtelua se on vasta, jos on toisin sovittu. Meneehän miehetkin kukasta kukkaan ja pitävät sitä normaalina. Tervetuloa nykyaikaan ja tasa-arvoon!
Kysyt kummaltakin mieheltä, että onko tapana tarkistaa, että kortu on pysynyt ehjänä? Ihan siis kortun tyhjäys ja vedellä täyttö! Normikäytäntä, jos ei ole vaki suhteessa.
En nyt ihan tarkkaa hedelmöittymishetkeä valitettavasti tiedä tosiaan, siinä vaiheessa, missä arvelen sen tapahtuneen, on ollut lyhimmillään 4 päivän väli miesten välillä, joten aika vaikeaksi menee tuon kannalta. Ja kiitos vaan hörönauruista, kiva juttu, että joku saa tästä revittyä huumoria.
Ap
Jokatapauksessa jomman kumman miehen elämä menee pilalle 9kk kuluttua kun isyys selviää. Harva mies tuollaiseen tilanteeseen haluaa, että lapsi syntyy ilman parisuhdetta. Vaikeuttaa loppuelämää huomattavasti ja voi sanoa hyvästit monelle naissuhteelle sen jälkeen ja rahoille/vapaalle elämälle. Itse kiertäisin kaukaa sinkkumiehen jolla pieni vauva toisen kanssa.
Että tiedänkö raskaaksi tulemisen mahdollisuudesta jos seksiä harrastaa. Ei saatana mikä lehmä olet. Totta hemmetissä tiedän, mutta tietääkö nämä miehet että ehdokkaita onkin useampia. Ei siinä jos nalli palaa, mutta kyse onkin tällä kertaa valehtelusta ja kusetuksesta tai niiden suunnittelusta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:23"]
Jokatapauksessa jomman kumman miehen elämä menee pilalle 9kk kuluttua kun isyys selviää. Harva mies tuollaiseen tilanteeseen haluaa, että lapsi syntyy ilman parisuhdetta. Vaikeuttaa loppuelämää huomattavasti ja voi sanoa hyvästit monelle naissuhteelle sen jälkeen ja rahoille/vapaalle elämälle. Itse kiertäisin kaukaa sinkkumiehen jolla pieni vauva toisen kanssa.
[/quote]
Ei se elämä lapsesta pilalle mene, jollei itse päätä niin.Ymmärtäväisiä ja avarasydämisiä aikuisia ihmisiä on paljon, joita ei uusperheessä entiset lapset haittaa, vaan ottavat heidät rikkautena ja ilona elämäänsä mukaan.
Ei tämä ole kuin asennekysymys, eli oikeasti jommakumman elämä mullistuu ja rikastuu muutaman kk päästä, jos itse niin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:23"]
Että tiedänkö raskaaksi tulemisen mahdollisuudesta jos seksiä harrastaa. Ei saatana mikä lehmä olet. Totta hemmetissä tiedän, mutta tietääkö nämä miehet että ehdokkaita onkin useampia. Ei siinä jos nalli palaa, mutta kyse onkin tällä kertaa valehtelusta ja kusetuksesta tai niiden suunnittelusta.
[/quote]
Kummallekaan miehelle ei ole annettu ymmärtää, että he ovat ainoita, ketä kuvioissa pyörii. Kuten aiemmin olen sanonut, tietää ensimmäinen mies siitä, että olen kyllä käynyt ulkona muiden miesten kanssa ja lopetan meidän juttumme, jos jonkun toisen kanssa alkaa kehittyä jotain vakavampaa. Toisen kanssa olemme tapailleet epäsäännöllisin väliajoin (välillä välissä on ollut 2 päivää, välillä 2 viikkoa), enkä tiedä minäkään, vaikka miehelläkin olisi tässä samalla ollut muita - minua ei edes haittaa, vaikka olisikin, sillä emme seurustele.
Ap
Kerrot rehellisesti tilanteen molemmille miehille, tuskin sinä olet heidän ainoa seksikumppaninsa.
Teet lapsen ja sen jälkeen isyyden selvittäminen.
Älä missään nimessä tee aborttia, jos vaan lapsen haluat pitää! Pärjäät kyllä lapsesi kanssa, jos isä (kumpi sitten onkaan) ei halua osallistua kasvatukseen. Itse voisin sanoa, että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan, jos luoja suo. Ja Sinulle on nyt suotu lapsi tulevaksi. Jotkut joutuvat yrittämään tosi pitkään, jopa vuosia ennenkuin raskautuu. Ja naisen täyttäessä 30 vuotta hedelmällisyys laskee, jolloin raskaaksi tuleminen vaikeutuu entisestään. Ja myöskin abortti saattaa vaikuttaa jatkossa raskautumiseen... Tsemppiä!
Mä en voi kyllä käsittää tätä nykyihmisten tapaa seksisuhteisiin. Tässä se taas nähdään, että mielipahaa siitä seuraa. Miksi ihmiset eivät kunnioita tai pidä pyhänä enää mitään osaa kehostaan? Neljä päivää miesten välillä? Huhhuh... Tiedän, että joillain voi olla vähemmänkin, mutta siis... Minusta se on jotenkin eläimellistä. Siis eläimet nussii tuolleen ja minusta ihminen vois edes yrittää pysyä ihmismäisempänä.
Ap, pidä se lapsi, kerrot faktat miehille ja otat mitä tuleman pitää. Voit ainakin kasvattaa lapsesi kunnialliseksi, kun sinuilla kerran on omakohtaista kokemusta mitä tuommoisesta seuraa, kun on täysin panohalujensa orja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:26"]
[/quote]
Jatka vaan kaatoja urallasi, samalla kasvaa todennäköisyys siihen että itse päädyt joskus samanlaiselle isäehdokaslistalle :D
Ja aika turha on sitten itkeä tulleesi kusetetuksi, tietoisena asiasta tuuriasi kokeilet...omilla panotavoillasi saat mitä ansaitset!
Selvitä, ap, kumpi on isä. Mieheni äidillä oli sama tilanne 30v sitten eikä selvittänyt isyyttä koskaan, vaikka toinen miehistä olisi halunnut. Miehelleni koko tilanne on ollut arka asia koko elämänsä ajan
Voitko tosiaan kuvitella salaavasi asian koko loppu elämäsi? Lapsella on jossain isä ja miehellä on jossain lapsi, mutta sinä kuvittelet voivasi leikkiä jumalaa ja olla kertomatta totuutta. Vain koska pelkäät menettäväsi molemmat miehet. Mitäs sitten, kun raskaus alkaa näkyä? Valehteletko edelleen molemmille miehille ja annat molempien luulla olevansa isä. Paskamainen tilanne joo, mutta et voi venkoilla tästä mitenkään ulos.
Voi kun minä toivoisin, että ihmiset ottaisivat vastuun teoistaan. Miesten on ymmärrettävä, että seksisuhteissa on AINA mahdollista tulla isäksi, sillä ehkäisy voi todellakin joskus pettää. Naiset vähän paremmin sen ymmärtävät, mutta eivät hekään aina täysin, kuten nyt tämäkin tapaus osoittaa. Ihmettelen, miksei kondomin lisäksi ole käytetty lisävarmistusta, kuten pillereitä, jos kerran haluaa tuollaista elämäntapaa viettää.
Nyt kun se nakki on napsahtanut, niin ap saa myös ottaa vastuun teoistaan. Unohda nyt ensinnäkin ne "ensin häät sitten lapset" -ajatukset, kun käytökselläsi et ole tuota unelmaa mitenkään edistänyt. Kerro kummallekin miehelle, missä mennään. Jos olet varma, että pidät lapsen (minäkin suosittelisin tätä), niin kerro sekin. Anna heille aikaa sulatella ajatusta. Varaudu siihen, että saat ehkä jäädä yksin huolehtimaan lapsesta. Muistuta heitä myös siitä, etteivät todellakaan ole itsekään syyttömiä tähän tilanteeseen. Tästä lähtien asiat kääntyvät siihen suuntaan, että lapsi on tärkein, et sinä, eikä kumpikaan isäehdokas. Mitä sen jälkeen teettekin, ajatelkaa aina asiaa lapsen kannalta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:05"]
Miehenä sanoisin että tee abortti. Valehtelemalla saat loppu elämän kestävän valheen, jonka muistat joka päivä. Jos ja kun selviää ettei ns valittu ole lapsen isä, ei kestä montaa minuuttia kun olet yh. Siinä vaiheessa aivan turhaa ottaa yhteyttä oikeaan isään, saat tod näköisesti verivihollisen itsellesi loppu elämäsi ajaksi. Niele tappiosi, tee abortti kaikessa hiljaisuudessa ja ota uusi alku elämääsi.
[/quote]
Mikä ihmeen tappio?! Ihan kun ap olisi ensimmäinen, jolle käy noin. Olisi ihan kiva tietää, monenko avioliittoonkaan syntyneen lapsen isä on oikeasti joku muu kuin yleisesti annetaan ymmärtää. Ap sentään miettii ratkaisua tilanteeseen, eikä nyt kai ole kumpaakaan miestä vihille raahaamassa!