Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaiset elokuuhun

01.08.2006 |

Linkki aiempaan pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7752166&p=1&mpage=4&tmode…

Olipas eilinen... jotenkin onnistuin saamaan sen vatsataudin tai ruokamyrkytyksen, joka ilmeisesti on kaatanut porukkaa petiin. En kyllä ole syönyt niissä ruokaloissa enkä tavannut ketään muuta, jolla tauti olisi ollut, mutta ehkä kyseessä sitten oli pisaratartunta. Mulla on muutenkin tapana saada vatsatautitartunta pelkistä huhupuheista... Tällä kertaa tauti vaan iski oikein tosissaan, istuin tuntitolkulla vessassa milloin mikäkin pää pöntöllä ja kuume nousi lopulta niihin korkeuksiin, että oli pakko toppuutella panadolilla. Tänään on ollut vaivana lähinnä hirvittävä lihaskipu, nukkua voi n. tunnin pätkissä ja sitten pitää jaloitella. Kauhulla ja myötätunnolla olen ajatellut niitä raskaana olevia, joille tämä on jokapäiväistä alkuraskaudesta tai jotka joutuvat vuodelepoon. Totisesti ei olisi herkkua. Onneksi taidan huomenna päästä töihin, kyllästyn tosi helposti kotona makoiluun.

Viime viikon työmatka meni ihan hyvin, koetin ottaa rennosti ja skippasin kaiken, mikä vaan onnistui. Kuuma oli koko reissun ajan eikä hotellissa tietenkään ollut ilmastointia. Jalat oli loppumatkasta jo melkoisen turvoksissa, mutta nyt on kaikki nesteet kyllä poistuneet taudin myötä. Aika rankalta matkustaminen välillä tuntui, vaikka pidin taukoja ja nukuin päikkärit päivittäin. Saa nähdä, miltä elokuun lopun Saksan reissu tuntuu, toivottavasti lämpötilat vähän laskevat siihen mennessä.

Olin reissun jälkeen vähän huolissani, kun painoa oli taas tullut, mutta tauti tosiaan hoiteli senkin huolen... 3-4 kg lähti vuorokaudessa nesteitä, saa nähdä mitä vaaka näyttää perjantaina neuvolalääkärikäynnillä. En mä muuten huolissani olisi siitä painosta, mutta kun mua on kehoitettu tarkkailemaan. En nyt ehkä kuitenkaan ihan näin rajua kuuria olis kaivannut!

Nyt on pää ihan tyhjä, enkä muista mitä muut ovat kirjoitelleet. Paitsi että Nurmiksella alkoi jo äippäloma! Sulla ei sit oo enää paljon synnytykseenkään.

Synnytyksestä puheen ollen, tähän asti en ole osannut oikein pelätä synnytystä, mutta eiliset ja tän päiväiset lihaskivut on vähän lisänneet pelkoa, etenkin kun synnytyskivut tulee varmasti olemaan vielä helvetillisemmät. Mun serkun vaimo synnytti perjantaina pienen pojan, synnytys kesti 8 tuntia eikä ollut halunnut epiduraalia. Musta ei kyllä ole siihen, tiedän jo nyt... eilen pelkkä panadolin hetken kestänyt helpottava vaikutus tuntu niin taivaalliselle, että taidan pyytää jo etukäteen kaikki mahdolliset lääkitykset synnytykseen. ;)

Nyt palaan tuonne sohvalle lepäilemään. Mites ne treffit? Mulle sopii ens viikolla milloin vain 17.00 jälkeen.

-Osse ja Santeri rv 25+6

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun masun kasvatukselle ei juuri kuulu mitään uutta. Seuraava neuvola vasta 15.8

Olen myös kiinnostunut tulemaan tapaamiseen...

Me muutetaan täältä Forssasta Vammalaan viimeistään 1.9 alkaen eli minusta Kanta-hämeeläisestä tulee sitten pirkanmaalainen.

Ibiza + himpula ja Vimpula 15+6

Vierailija
2/75 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä tauti Ossella=( Kauhulla olen lehdistä lukenut ja toivonut vain ettei meille tietään löydä=/

Täällä arki mennä jyskyttää pendoliinon tavoin ohitse vinhaa vauhtia. Aaron kasvaa ja PAINAA, niin että selkäni meinaa sanoa sopimustaan irti (odottakaa vaan kun näette tämän PIENEN pojan treffeillä=)) Isosisko aloittanut uhmakkaan uhmaiän joten meillä päivät oikein lystikkäitä ja äänekkäitä=) Isi kun tulee töistä ja kysyy tyttäreltään onko taisteltu äidin kanssa on vastaus: " Joo, viis kertaa" =) Mä lisäisin siihen vielä kymmenen=;) Että näin meidän päivät kuluupi.

Ensiviikolla sopis tapaaminen torstaina vallan mainiosti klo 17 jälkeen.

Nyt pitää mennä kummatkin heräilevät äänestä päätellen....

H-R

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat? Tai siis onhan täällä tietty Ibiza ja H-R, mutta onko muut vaan tiukasti lomalla...? Mulla on tylsää työmaalla, joten piristystä kiitos!

Ja julkisena tiedotteena, että trehviä ja kaffia olis tarjolla

TORSTAINA 10.8. klo 17.00 STOCKMANNIN KAHVILASSA (3krs.)

Kaikki vanhat ja uudet naamat tervetuloa! Uudet tunnistanevat meidät muutamasta vauvamahasta ja muutamasta vauvasta?

Sitten omaa napaa... jossa ei turpoamista kummempia uutisia olekaan. Perjantaina oli neuvolalääkäri, jossa kaikki ok, paino lievässä laskussa (kiitos vatsataudin) ja Santeri vilkas. Sain lentoluvan ja odotetusti lähetteen sokerirasitukseen. Keskiviikkona sitten menen hörppimään sokerilientä ja lukemaan lehtiä pariksi tunniksi.

Viikonloppuna kokeilin voimien rajoja ja siivottiin miehen kanssa koko kämppä. Kyllä olikin aikaa edellisestä siivouksesta ja eilen illalla vaan istuin sohvalla ihailemassa Siistelän perheen kotia. Siellä oikein tuoksuikin puhtaalle! Eikä ilmassa leijunut pölyä niin, ettei läpi näe! Ja vaatehuoneeseen mahtui sisälle ilman taistelua... aaah... vaan kyllä urakka veikin voimat. Illalla ja yöllä könkkäsin selkä kipeänä vessaan ja aamulla ei taas sormukset mahtuneet millään paikoilleen. Eli taisi olla mun viimeinen suursiivousponnistukseni ennen vauvan tuloa, seuraavan saa tulla joku muu tekemään. Ehkä sellaiset normaalisiivoukset vielä onnistuu.

Kolotusten lisäksi kuvioon on tullut närästys. On kyllä raivostuttava vaiva, mutta menee vielä ohi kohtuu nopeasti esim. piimällä. En tiedä, pitäiskö käydä ostamassa jotain lääkettäkin, Samarinia oon nyt kerran ottanut, mutta ei siitä tuntunut olevan mitään apua. Enkä oo havainnut mitään selitystä, et mitkä ruoat tai ruokailutavat aiheuttais närästyksen, se vaan tulee ja menee omaan tahtiinsa.

Että sellaista tänne. Mitä muille??

-Osse ja Santeri rv 26+5

Vierailija
4/75 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että taas on treffit tulossa. Minä valitettavasti joudun jättämään väliin, kun olen lupautunut kummipoikaa vahtimaan juuri torstaina. Yritän sitten seuraavalla kerralla päästä mukaan.

Mulla vointi on ihan hyvä, masua kasvatellen. Ja nyt vähän muuttolaatikoita pitää pakkailla, kun loppu kuusta on muutto edessä.

Seuraava neuvola 15.8 odotan jo innolla, että pääsee kuulemaan pikkuisten sydänäänet.

Rakenneultra 29.8 siellä sitten saa seuraavan kurkistuksen, mitä Himpulalle ja Vimpulalle kuuluu?

Helteisin terveisin Ibiza + Himpula ja Vimpula rv 16+5

Vierailija
5/75 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kuuluu tai tuntuu meille. Välillä kutittaa niin vietävästi koko kroppaa, mutta lähinna käsiä, käsivarsia ja jalkoja. Perjantaina kävin laprassa verikokeissa, tänään soittelin neuvolasta tuloksia ja maksa-arvot oli ihan ok ja sappikokeiden tulokset tuleekin vasta muutaman päivän päästä, että niitä odotellessa.

Turvotusta on jonkinverran sormissa ja varpaissa, ihmeen pitkälle pääsinkin ilman turvotuksia, sormuksetkin jouduin ottamaan pois vasta viimeviikolla...... Kuumuus kiusaa, on tosi tuksla olo koko ajan, onneks illat alkaa olla jo vähän viileempiä.

Maha-asukas voi hyvin, liikkuu taas reippaasti. Vaikka tuossa taannoin ottikin muutaman päivän lepoa. Välillä on sellanen tunne, että vattanahka repee kun kaveri mahassa mönkii.

Niin ja vielä narastyksestä, sitä mulla oli enemmänkin tossa 20-30 viikkojen välillä, mutta jostain syystä (onneksi) on vähentynyt. Sitä aikeutti milloin mikäkin, hetken se poltteli ja sit helpotti. Ainoo minkä " tavotin" närästyksen aiheuttajaksi oli kahvi kun sitä joi pelkästään eikä syönyt mitään, mutta jos kahvin kanssa söi vaikka muutaman voileipäkeksin niin ei närästänyt. Närästyslääkkeitä en ole ostanut, mutta minun tietääkseni samariini ei ole kovin suositeltavaa vaan kannattaa hakea apteekista jotain, siellä ehkä osaavat neuvoa mikä on hyvää/sopivaa raskaana oleville.

t: nurmis 32+6

Vierailija
6/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄivät menee vauvan kanssa ihan siivillä, koneella käyn kyllä uudet viestit katsomassa, vaan tämä meidän tissuttelija tykkää olla lähinnä sylissä, joten ei tahdo tulla kirjoittamisesta mitään... Nyt nukkuu omassa sängyssä, joten pitäisi hyödyntää tämäkin aika vaikka ristiäisvalmisteluihin.

Kaikki on vielä ihan levällään, joten saa nähdä, ennätänkö huomenna mukaan. Se on kuitenkin mulla huomisen prioriteetti nro 1, joten tuun jos vaan millään pääsen.

Kiva on nähdä kaikkia, pianhan tää lomasesonki loppuu, joten enemmän ollaan kaikki koneen ääressä. Ja sitten kohta alkaakin monella mammalomat! Hurjaa, miten aika menee ja kaikkien raskaudet on jo tosi pitkällä! Saattaa olla huomenna jo todella vatsakasta porukkaa koolla:)

Vierailija
7/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee vieraita. Menee nyt ihan ristiin nää kaikki treffit multa...

Mitä tänne kuuluu, töissä ollaan vaikka ajatukset on kyllä tuolla mahassa ;) Lastenhuoneen sisustus vaan pyörii koko ajan mielessä. Ensi viikolla on rakenneultra, hui sentään!

-miki

17+4

Vierailija
8/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva, että huomenna nähdään!! oon odottanut jo ihan innolla monta päivää.

Tänään aamu alkoi sokerirasituksella ja kylläpä väsytti. En tiedä, onko insuliineissa jo jotain häikkää vai olinko muuten vaan väsynyt, mutta oli pakko torkkua siinä odotusaulassa pitkällään. Labrahoitajakin kyseli, että voinko huonosti vai väsyttääkö muuten vaan, kun sillä tavalla torkuskelin. No, huomenna kuullaan tulokset.

Ainakin hirveetä hikkuraa pukkaa koko ajan, mutta en osaa sanoa, johtuuko se tästä kelistä vai mistä. Töissä ei juuri huvita enää olla, mutta koetan nyt roikkua täällä vielä muutaman viikon, onpahan jotain tekemistä päivisin.

Eilen haettiin meille vaunut työkaverilta koeajoon. Ihan kivat ovat, mustat Brion Kombit pehmeellä kantokassilla. Mahtuivat peräkonttiin ja hissiin, mikä on pääasia. Ovat vaan 11 kk olleet käytössä, joten ihan siistit vielä. Saatiin kaupan päälle päivänvarjo, hoitolaukku ja sadesuoja, hintaan 250 euroa. Kai tää oli ihan ok kauppa??

Samoin pinnasänky on nyt hankinnassa, n. 10 eurolla toiselta työkaverilta... :) Valkoinenhan se on, mutta kaipa tuon melko helposti muulla värillä maalaa, jos rupee silmää ärsyttämään (en tykkää valkoisesta huonekaluissa). Samoin hoitopöytä on valittu, enää pitäis ajaa Ikeaan se hakemaan.

Jokohan vegax uskaltaa meille paljastaa pojan nimen huomenna??

Missä Katariina luuhaa??? Vieläkö lomalla??

Mutta, huomiseen ystävät!

-Osse ja Santeri rv 27+0

Vierailija
9/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille piiiitkästä aikaa!

Olen ollut loma piemennossa mökkeilemässä. Yrittänyt puhdist päätä, sen verran koville viimeiset viikot töissä ennen lomia otti. Nyt tuntuu, että en ole lomilla ollutkaan...taitaa olla jotain työuupumusta.

Sain sitten kesäflunssan ilokseni. Kurkku on niin peijakkaan kipeä ja kuumeinen olo. Mitään lääkettä en ole uskaltanut ottaa. Pakko vaan nyt ottaa rauhakseen.

Mitä noihin liikkeisiin tulee niin itse olen yrittänyt kuulostella josko jotain tuntuisi, mutta vielä en osaa varmaksi sanoa. Kutinana omaista hipelöintiä ajoittain tuntuu alavatsalla, mutta en tiedä onko se sitten vaavin liikehdintää. Maha on turvonnut niin, että kyllä sen ehkä vauvamahaksi tunnistaa. Läskiltä se lähinnä näyttää. Ihme kyllä maha näyttää sellaiselta " löllöltä" , vaikkei mahassa ole paljoa ylimääräsitä ollutkaan. Ihan tavallisilla vaatteilla olen pärjännyt. Hieman pidemmän malliset paidat ovat nyt in, sillä entiset lyhyet paidat ovat jääneet auttamatta lyhyeksi.

Ossen vaunut vaikuttaa varsin hyvältä valinnalta. Mekin melkein päädyttiin veljeni pojan entisiin vaunuihin (Briot, kombit) ja vajaan vuoden käytössä. Sitten veljen porukka totesikin tarvitsevansa niitä vielä itse, joten se mahdollisuus kariutui. Hinta vaikuttaa varsin kohtuulliselta.

Sain hetki sitten kuulla taas vaavi uutisia. Tuttava pariskunnalle oli syntynyt vaavi tänä aamuna ja vasta viime viikolla mamma jäi äippälomalle... Sillon oltiin puheissa ja minkään moista aavistusta ei ollut, että tulokas olisi näin ajoissa tunkeutumassa päivän valoon.

Mitä tapaamiseen tulee niin en pääse huomenna Tampereelle klo:17.00. Taidan olla silloin vielä Jyväskylässä parturissa. Perjantaina sitten huristelen Tampereen ohi kotia kohti.

Ollaan muuten alettu puhumaan muutosta kotikonnuille ja rakentamisesta. Saas nähdä kauanko siihen menee.

Mukavaa tapaamista niille ketkä sinne pääsee! :-)

Vierailija
10/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse mulle tuolla odotus-puolen enskoissa vihjaisi, että teillä olisi taasen tapaaminen huomenna!! Tällä kertaa voisin vaikka tullakin (aikaisemmin työt aina haitanneet osallistumista) :) Ketäs sinne nyt Ossen lisäksi onkaan tulossa??

MiaMik rv 33+0

Vierailija
11/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin treffeille on tulossa mun lisäksi ainakin vegax+poju, keinuhepo, H-R+poju ja violet82?

Toivottavasti ainakin joku!! :)

Vierailija
12/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä juuri pähkäilen kuinka junailisin huomisen niin että vihdoinkin(!) teitä pääsisin tapaamaan. Mutta taidan lähteä lasten kanssa junalla Tre:lle ja tyttö saapi sitten mennä samantien isin kyydillä kotiin ja jään sitten pojun kanssa teitä treffaa ja junalla sitten myöhemmin perässä=) Mutta tosiaan kaikkeni ja vähän enemmänkin yritän jotta pääsen paikalle huomenna!!!

Siis huomisiin=)

H-R

Vierailija
13/75 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain suinkin kykenen... Kuulumisia sitten huomenna paremmin, nyt menen nukkumaan :)

Vierailija
14/75 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuuuh, taas takana yksi 14h yöunia. Ja aina vaan nukuttaisi... Tultiin eilen illalla kotiin kesälomaristeilyltä ja varmaan sekin vähän väsyttää vaikka oltiinkin ihan rennoissa tunnelmissa.

Mun saapumiseni tänään Tampereelle on vähän vielä hämärän peitossa. Meillä on auto-ongelma (yhdestä autosta pitäisi saada kloonattua iltapäiväksi kaksi...) ja käymme vielä pieniä järjestelykeskusteluja siitä, kumpi menee menoillensa ja kumpi ei. :) Pahasti näyttää siltä, että joudun joustamaan tämän kerran ja jäämään kotiin. Mutta en luovuta vielä, koska olisi TOSI kiva nähdä teitä paikalle tulevia tänään!!!

Keinuhepo ja Sitruuna 21+4

Vierailija
15/75 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot hei raskaana, ja miehen pitää taipua raskaana olevan toiveisiin. :)

toivottavasti pääset paikalle!!

-Osse

Vierailija
16/75 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että oli taas kiva nähdä mammoja ja pienokaisia! H-R:kin ihan hyvin meidät tunnisti, vaikkei mulla ollut pinkkejä päässä. se on se palstalaisen läpitunkeva katse, jonka tunnistaa... :)

Ihanaa oli helliä teidän pienokaisia! vegaxin poju on kyllä niin hyvätapainen, että tosissaan uskon, et meille tulee sit se kauhukakara, joka vaan huutaa. Ei tollasta oo oikeesti olemassa... ja violetin typy... oi niitä silmiä! Meikäläisen rintavarustus reagoi muuten just niinku epäilinkin, illalla sai olla tippoja pyyhkimässä tiuhaan tahtiin.

Muuten illalla olin vähän huolissani, kun Santeri jatko hiljaiseloaan. En tiedä, mikä sitä vaivaa, vai onko rytmi muuttunut jostain syystä sellaiseksi, et hereillä ollaankin päivällä ja yöllä, mutta illalla vedetään sikeitä? Vajaassa puolessa tunnissa sain vain pari potkua, mutta sit yöllä vessareissun jälkeen meno oli taas hurjempaa. Ja nyt aamupäivän oon taas tuntenut liikkeitä. Neuvolasta käskivät tarkkailla iltaisin ja jos ei liikkeitä tunne tarpeeksi, niin reilusti vaan TAYSiin.

Illalla tuli myös eka epämiellyttävä supistus, ei varsinaisesti kipeä, mutta tosi ilkeen tuntonen. Enkä mielestäni eilen ees raatanut mitenkään kauheesti, toki olin aika pitkän päivän liikkeellä. Mut eiköhän ne oo vaan valmistavia supistuksia.

Pidettäiskös seuraavat treffit viikonloppuna, niin muualla asuvatkin pääsis paikalle? Ja tosiaan syyskuun alusta minä ainakin olen vapaa treffeille myös keskellä päivää!

Nyt taidan mussuttaa vähän lounasta...

-Osse ja Santeri rv 27+2

Vierailija
17/75 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi pakko kertoa teille rakkaat kanssapalstailijat: minä olen RASKAANA!!!!!!!!!!!!!!!! :O Ja sitten seuraavaksi jo pyydänkin treffiseuralaisiltani anteeksi etten kertonut eilen... Asia on vielä itsellekin tuore, sillä plussan testasin viime sunnuntaina ja tänään kävin alkuraskauden ultrassa. Menkoista laskettuna nyt olisi rv7+0, mutta ultran mukaan 6+5. No, pari päivää sinne tänne.

Tämä on siis täysin luomuihme!! Mulla oli synnytyksen mahakipuja joiden vuoksi kävin gynellä. Hän totesi että ultrassa näkyy edelleen selvästi monirakkulaiset munasarjat, eikä merkkiäkään toiminnasta... Siitä masentuneena ajattelin ettei meille tule toista luomusti. Synnytyksen jälkeen ehti tulla vain yhdet menkat ja tässä sitä nyt ollaan! :D Olen kyllä kerta kaikkiaan pyörällä päästäni, kuten mieskin :) Jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin meidän lapsille tulee ikäeroa 1v4kk... HUI!!

Meillä on tänään 5-vuotis hääpäivä!! Sain mieheltä ruusuja ja ihanan sormuksen heti aamulla, piristi mukavasti pahoinvoinnin keskellä ;) Huomenna äitini tulee hoitamaan tyttöä, joten päästään kahdestaan johonkin. En vielä tiedä minne, täytyisi vissiin tänään päättää...

Mutta nyt on kyllä jo korkea aika kiittää eilisestä seurasta! Oli todella mukavaa ja virkistävää jutella teidän kanssa. Ja kyllä teillä vegax ja H-R on i-h-a-n-a-t poitsut! :) Ja ossen santeri on varmassti ihan yhtä suloinen :)

Mutta taidan mennä pikku päikkäreille kun tyttökin nukkuu, oon ihan kamalan väsynyt koko ajan (mistä lie johtuu... ;)). Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

v, typsy 8kk ja rv 7+0

Vierailija
18/75 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oon täällä kytännyt yhdestä asti, et millon niitä uutisia tulee... Onnea nyt vielä kerran!! Kyllä sä jo siihen malliin hehkuitkin eilen... en tiedä et hyvää vai pahaa oloa, mutta kuitenkin! :)

-Osse

Vierailija
19/75 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!! Hirmuisasti onnea Violet!!!! :) Toivottavasti et ole kovin pahoinvoiva. Pieni ikäero tulee lapsosille, mutta minusta on ainakin aina ollut aika kiva kun pikkusiskon kanssa ollaan oltu melkein samanikäisiä (ikäeroa meillä 1v7kk). :)

Harmittelen vieläkin, kun raskausvetoamus ei autokiistassa mennyt läpi :) Ei vaan, ihan suosiolla luovutin auton miehelle, kun kyyditykset ei muuten onnistuneet. Sillä oli jalkapallopeli eilen. Mä kuitenkin ajan meidän autolla työ- ym.ajoa noin 80% ja mies sitten jos/kun multa auto joskus pihaan jää...

Kiva oli lukea Katariinan ja Ibizan kuulumisia! Nyt aktivoidutaan taas palstailuun kun kesä alkaa olla ohitse ja työt kutsuvat. Suunnitellaan vaan tapaamista taas, josko seuraavaan pääsisin sitten. Ainakin voin vedota siihen, että yhdet jo jätin välistä (marttyyri)!

Sitruuna on kasvanut niin paljon, että masusta tuntuu kovasti mylläystä ja aika napakoitakin potkuja. Isäänsäkin hän jo potkaisi eräänä aamuna käteen, kun tämä meni tunnustelemaan masua. :) Ihanalta tuntuu!

Mikä mahtoi tulla Vegaxin hurmuripojan nimeksi?

Keinuhepo ja Sitruuna 21+5

Vierailija
20/75 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Pistän pojun nimen sp-listalle, ne jotka oli torstaina paikalla saikin jo tietää vähän ennakkoon:)

Iik Violet, ilmankos sinua hymyilytti, kun vitsailin, että olis hauska saada itse luomuplussa! Onnea aivan valtavasti. Ei se ikäero haittaa, kun vaan pidät huolen omasta jaksamisesta ja pyydät apua mummeilta jne. jo odotusaikana. Hyvinhän tuo taitaa teillä jo nyt toimia. Toivottavasti oli oikein mukava hääpäivä:)

Oli kiva, kun myös H-R pääsit vihdoin tapaamiseen. Olin kuvitellut, että oma poju on pitkä, mutta kylläpä vaan sinun vesselisi oli ihan hurjan pitkänhuiskea ja lunki poika.

Toivottavasti saamme ketjun taas elpymään lomien jälkeen, hyvältä näyttää ainakin nyt. Uusi tapaaminen olis tosiaan kiva lyödä lukkoon. Olisko Katariinalla ehdotusta, kun sulla on kaikkein pisin matka tulla?

Jaahas, imetys alkaa taas.. Se on tää ilta-aika... Jatkanpa huomenna taas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän