Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kerro_nirppanokka
01.01.2021 |

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kommentit (400)

Vierailija
181/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on todella tärkeää, miltä kumppanin iho tuoksuu. Tupakoitsijan iho ja kaikki ruumiinnesteet haisevat ja ennen kaikkea maistuvat ällöttävälle. Ja onhan tupakointi ihan white trash -puuhaa!

Kaikilla tuntemillani miestupakoitsijoilla on hyvä iho.

Vierailija
182/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään kauheaa olekaan. Tupakointi on täysin normaalia ja sallittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos misu polttaa.

m50

Vierailija
184/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin haittoja ja hajua liioitellaan. 5 tupakkaa päivässä ei haittaa mitään!!!!!!

Vierailija
185/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju, hampaat ja mahdollinen ennenaikainen kuolema. Ei kiitos.

Siinäpä ne syyt oli. Onko liikaa pyydetty, että kumppani ei mm. haisisi kuvottavalta?

Vierailija
186/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on todella tärkeää, miltä kumppanin iho tuoksuu. Tupakoitsijan iho ja kaikki ruumiinnesteet haisevat ja ennen kaikkea maistuvat ällöttävälle. Ja onhan tupakointi ihan white trash -puuhaa!

Yhdelläkään tuntemallani tupakoitsijalla ei ole hyvä iho. 

Vierailija
187/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen paha haju.

Vierailija
188/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka eivät tupakoisi niin iho olisi varmaan yhtä huono

Vierailija
189/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, lähinnä ollut sellainen viihdetupakoitsija. Mutta jotenkin miehet, jotka edes joskus tupakoi ovat kuumempia. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole edes röökiä maistaneet, ovat joko himourheilijoita tai urpoja.

Vierailija
190/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tupakka. Elämän pienet ilot. ♥️

Vierailija
191/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka eivät tupakoisi niin iho olisi varmaan yhtä huono

Ihan sama mitkä teidän kokemukset on, mutta faktahan on se, että tupakointi vaikuttaa ihoon. 

Vierailija
192/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tuoreesta tupakan savun hajusta ja nautin kesäisin suuresti kun sopivalla tuulella tuoksuu minunkin kotona jos on ikkuna auki. En kuitenkaan haluaisi seurustella tupakoivan kanssa koska olen astmaatikko ja jos kumppani tupakoisi tulisi tupakoitua passiivisesti aivan liikaa. Kerran olen nuorena polttanut itse ja oma tupakointi jäi siihen mutta menen kyllä tupakalle seuraksi aina kun on tilaisuus vaikka en polta.

Vierailija
193/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tarttuu joskus toiseen, eli alkaa myös tupakoimaan, varsinkin jos on aiemmin lopettanut. Nuorena noin voi käydä. 40+ ei tupakanhaju taida enää innostaa, se jää ilmanalaan roikkumaan ja kantautuu pitkälle.

Vierailija
194/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju kaikissa vaatteitassa. Ja keltaiset sormenpäät. Ja se miten tupakoinnin näkee jo naamasta.

Vierailija
195/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää polttaa ensin tupakka vaikka mihin olisi menossa. Ja itse joutuu sitä odottelemaan.

Vierailija
196/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ja tupakka. Elämän pienet ilot. ♥️

Tupakassa ei ole mitään iloa, sen orjuuden tajuaa vasta sitten kun on päässyt siitä eroon.

Vierailija
197/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaikki mikä liittyy tupakoitsijoihin:

Aamulla vedetään paskanen toppatakki päälle ja mennään kerrostalon yhteiselle tuuletusparvekkeelle vetää röökii. Musta, jäähtynyt kahvi vähän rikkinäisestä mukista palanpainikkeeksi ja loppu rööki tumpataan sinne mukiin. Mojova pieru ja räkäisy ennen omaan kämppään palaamista.

Hampaita ei kannata pestä, koska iensyöpä osan niistä jo irrottanut ja hengityksen haju on muutenkin jo niin kamala, ettei sitä Pepsodentit pelasta.

Sitten täytetään lottokuponki ja viedään se ärrälle samalla reissulla, kun ostetaan "kalajaa".

Juu ei. En todellakaan hakuaisi tupakoitsijaa kumppanikseni. Ei niillä ole ollut kykyä edes kietäytyä siitä elämänsä ekasta röökistä, joten ei niistä ihmisiksi ole. Ällöjä, saamattomia vätyksiä. 

vähän ikävän sävyinen kuvaus. Itse teen useinkin noin, että laitan jonkun takinriekaleen niskaani ja menen parvekkeelle hörppimään kahvia jostain rikkinäisestä kupista. Tupakkaa siihen ei kuitenkaan kuulu, mutta on mukavaa välillä juoda aamukahvi parvekkeella rönttövaatteissa. 

Vierailija
198/400 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi olisi ylipaino

Vierailija
199/400 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
200/400 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju. Vaimo on alkanut tupakoida "salaa". Seksi loppui siihen. Lisäksi hänellä alkoi päänsäryt, eikä itse huomaa yhdistää asioita toisiinsa.